Ubywanie oleju

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dzidzia2011
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: ndz wrz 04, 2011 22:30
Lokalizacja: Sochaczew

Ubywanie oleju

Post autor: dzidzia2011 » pt lut 17, 2012 22:11

jedz na synchronizację bo pewnie masz tak jak w oplach turbo dziurę zalancza się strasznie wysoko chodzi powinna ciągnąć od około 2tys max



Awatar użytkownika
xxxPALUCHxxx
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 967
Rejestracja: wt wrz 22, 2009 19:24
Lokalizacja: POLSKA

Ubywanie oleju

Post autor: xxxPALUCHxxx » ndz lut 19, 2012 00:51

czy po wymianie turbiny na nowa lub regenerowana
trzeba jechac na korekte softu? czy tylko wkladamy nowe turbo p&p i jezdzimy dalej ?
czy wogole trzeba cos od nowa ustawiac w oprogramowaniu? co trzeba sprawdzic / na co zwrocic uwage po zalozeniu nowego turbo? :chytry:
Ostatnio zmieniony wt lut 21, 2012 21:12 przez xxxPALUCHxxx, łącznie zmieniany 1 raz.


______LET's GOLF______
Obrazek

MIGAJACA KONTROLKA AKUMULATORA / ALTERNATORA -> potrzebuje pomocy :
viewtopic.php?f=140&t=398583

Awatar użytkownika
dzidzia2011
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: ndz wrz 04, 2011 22:30
Lokalizacja: Sochaczew

Ubywanie oleju

Post autor: dzidzia2011 » ndz lut 19, 2012 12:11

Jeśli regenerujesz lub kupujesz taka samą turbinę to nie chyba że większa zakładasz to wtedy na skalibrowanie ciśnienia i tp trzeba



Awatar użytkownika
xxxPALUCHxxx
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 967
Rejestracja: wt wrz 22, 2009 19:24
Lokalizacja: POLSKA

Ubywanie oleju

Post autor: xxxPALUCHxxx » ndz lut 19, 2012 12:41

dzidzia2011 pisze:Jeśli regenerujesz lub kupujesz taka samą turbinę to nie chyba że większa zakładasz to wtedy na skalibrowanie ciśnienia i tp trzeba
zamierzam kupic taka sama jak jest ( turbina do ARLa )..ewentualnie zregenerowac ( te co mam ) ale slyszalem ze regenerowane turbiny do niczego sie nie nadaja bo nie ma oryginalnych czesci do ichnaprawy..podobno lepiej kupic uzywane turbo niz regenerowac stare..to prawda ?
Ostatnio zmieniony wt lut 21, 2012 21:14 przez xxxPALUCHxxx, łącznie zmieniany 1 raz.


______LET's GOLF______
Obrazek

MIGAJACA KONTROLKA AKUMULATORA / ALTERNATORA -> potrzebuje pomocy :
viewtopic.php?f=140&t=398583

Awatar użytkownika
dzidzia2011
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: ndz wrz 04, 2011 22:30
Lokalizacja: Sochaczew

Ubywanie oleju

Post autor: dzidzia2011 » ndz lut 19, 2012 13:33

rożnie to bywa jeśli masz regenerowana i dostaniesz gwarancje na nią 24 miesiące to co się nie stanie zrobią ci ja a jak kupisz druga używana to przecież może paść za miesiąc nawet i nikt ci za to nie odda



Byku84
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: pn sty 23, 2012 10:12
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Ubywanie oleju

Post autor: Byku84 » pn lut 20, 2012 08:51

Też mi się wydaje że turbo powinno pracować juz od 2 tyś obrotów,
A co do regeneracj to ja się jej podjąłem, wydałem 800 zł ale mam gwarancje na nią a jak bym kupił uzywkę to nie wiem co to by było i jak długo by chodziło
Dobijają mnie jeszcze obroty w u mnie w aucie 100 km/h a 3 tyś obrotów - duzo , muszę sprawdzić tą skrzynie czy od benzyniaka nie mam, taraz mam kanał i trochę wolnego czasu :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 138 gości