mam problem w golfie 2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pawelec
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 14:28
Lokalizacja: warszawa

mam problem w golfie 2

Post autor: pawelec » pt lip 07, 2006 23:50

Potrzebuje pomocy... kupilem golfa2 1.8 91rok i mam problem od jakiegos czasu samochud chodzi tak jak by pracowal bez jednego garu wymienilem swiece kable tez sa oki jeden cylinder nie chodzi. Podczas jazdy przy powolnym przyspieszaniu badz uttrzymywaniu gazu rowno samochód zachowuje sie jak by dlawił się a gdy depne na gaz ostro jest oki...Jak wspomniałem wczesniej swiece nówki przewody sprawdzalem tez sąoki po sciiagnieciu z jednej Swiecy kabelka samochód nie reaguje czyli ten cylinderek nie chodzi...Jak ktos wie co to moze byc czekam na wiadomość z gory Dzieki.



xyz372
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn maja 01, 2006 02:51
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: xyz372 » sob lip 08, 2006 03:18

A było wcześniej charakterystyczne "cykanie"?
Może zatarł Ci się hydropopychacz...
Na początek proponuję zmienić filtry i świece (jeśli trochę jeździsz już na nich). Warto przyjrzeć się kablom.



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » sob lip 08, 2006 07:45

pawelec, sprawdź czy na tym garze jest iskra. Jeśli tak, to zmierz kompresję, ale koniecznie z próbą olejową.Jeśli wynik olejowy będzie kiepski to może zawór się zatarł lub wypalił.



Ługol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob paź 02, 2004 16:02

Post autor: Ługol » sob lip 08, 2006 12:25

Iskra na tym garze jest bo wczoraj sprawdzalismy, moim zdaniem problem tkwi właśnie w głowicy!



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob lip 08, 2006 12:37

Ługol pisze:Iskra na tym garze jest bo wczoraj sprawdzalismy, moim zdaniem problem tkwi właśnie w głowicy!
Pozostaje Ci w tej chwili tylko i wyłacznie pomiar ciśnienia sprężania.


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » sob lip 08, 2006 12:51

Kumpel miał identyczną sytuację w polonezie. Iskra była jednak silnik nie chodził na jednym garze... okazało się że jeden zawór był zatarty..


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Loki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr mar 01, 2006 17:48
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Loki » sob lip 08, 2006 20:39

miałem podoby problem......pozmieniałem wszstko co sie dało ale do sie okazało mialem walniety modół zapłonu...jak masz mozliwosc sprawdz na innym bo moze tu przyczyna jest pozdro.....


GOLF.....NiE DLa IdIoTóW

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob lip 08, 2006 22:17

zawor nie raz to u kumpli w autach bylo identyczne objawy,zawory byly do bani,no i u jednego walek byl juz wytarty co steruje zaworami.



pawelec
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 14:28
Lokalizacja: warszawa

dzieki

Post autor: pawelec » ndz lip 09, 2006 19:59

Dzieki za rady ps. w zimę kiedys zagrzal mi sie silnik pompa wodna mi siadla od tego mometu mialem takie wrazenie jak by wlasnie zaworki zaczely cykć... więc pewnie wszystko jasne biorąc pod uwage to co pisaliście.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 180 gości