Buczy przy 1500 -1800
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Buczy przy 1500 -1800 obr, smiedzi spalinami, wiecej pali
Może by tak kolega dexter7d, zrobił logi dynamiczne i statyczne autka .... może tam coś wyjdzie ....
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Buczy przy 1500 -1800 obr, smiedzi spalinami, wiecej pali
Witam. Wydech szczelny nic nie okopcone ani dziurawe.
A problem pozostal.
Logi dynamiczne robilem 3 miesiace temu
Wtedy tez buczalo.
Tu sa linki prosze o analize.
Wrzucam do dzialu diagnostyka
Macie jakies pomysly ?
Skrzynia ? Olej w skrzyni wymieniac ??
Egr ?
A problem pozostal.
Logi dynamiczne robilem 3 miesiace temu
Wtedy tez buczalo.
Tu sa linki prosze o analize.
Wrzucam do dzialu diagnostyka
Macie jakies pomysly ?
Skrzynia ? Olej w skrzyni wymieniac ??
Egr ?
Ostatnio zmieniony sob lut 18, 2012 22:28 przez dexter7d, łącznie zmieniany 2 razy.
"What if you found a portal to a parallel universe?"
Buczy przy 1500 -1800 obr, smiedzi spalinami, wiecej pali
Logi miałeś zrobić ... wtedy wyjdą wszelkie bolączki ...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Re: Buczy przy 1500 -1800 obr, smiedzi spalinami, wiecej pal
Co jeszcze moge dodac to to ze ponizej polowy zbiornika przy wlaczaniu zaplonu sychac pompe paliwa jak przelewa paliwo chyba z tylu do przodu. Ale to chyba nie.ma znaczenia. Powyzej polowy zbiornika jej nie slychac.
Ostatnio zmieniony sob lut 18, 2012 22:27 przez dexter7d, łącznie zmieniany 1 raz.
"What if you found a portal to a parallel universe?"
Re: Buczy przy 1500 -1800 obr, smiedzi spalinami, wiecej pal
HejHaki pisze:Logi miałeś zrobić ... wtedy wyjdą wszelkie bolączki ...
bede wdzieczny jak zerkniesz na moje logi..
na moje oko od 1500 -1800 cos nie gra ...
nie jestem specem od logow i nie wszystko rozumiem ale w tym zakresie widac jakies niedomagania (chyba powietrze i cos tam jeszcze - wskazniki sa za niskie w tym zakresie)
zerknalem na te grupy 3 ,11 - i tu juz widac chyba cos ... mam racje ??
help
"What if you found a portal to a parallel universe?"
Buczy przy 1500 -1800 obr, smiedzi spalinami, wiecej pali
dexter7d, Logi daj do działu DIAGNOSTYKA bo stąd usuną ...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Re: Buczy przy 1500 -1800 obr, smiedzi spalinami, wiecej pal
Haki pisze:dexter7d, Logi daj do działu DIAGNOSTYKA bo stąd usuną ...
hej
logi w Diagnostyce
prosze o analize
"What if you found a portal to a parallel universe?"
Buczy przy 1500 -1800
Czy to ze podczas hamowania silnikiem tez w tym zakresie buczy mowi cos komus ?
Skrzynia ??
Skrzynia ??
"What if you found a portal to a parallel universe?"
Re: Buczy przy 1500 -1800
Pomylka. Przy hamowaniu silnikiem jest cisza. Wystarczy lekko dodac gazu I zaczyna buczec w tym zakresie.dexter7d pisze:Czy to ze podczas hamowania silnikiem tez w tym zakresie buczy mowi cos komus ?
Skrzynia ??
Help
"What if you found a portal to a parallel universe?"
Re: Buczy przy 1500 -1800
przy hamowaniu silnikiem jednak buczy - ten post powyzej to pomylkadexter7d pisze:Pomylka. Przy hamowaniu silnikiem jest cisza. Wystarczy lekko dodac gazu I zaczyna buczec w tym zakresie.dexter7d pisze:Czy to ze podczas hamowania silnikiem tez w tym zakresie buczy mowi cos komus ?
Skrzynia ??
Help
witam
przede wszsytkim pszepraszam za kilka kolejnych moich postow ale nie umiem sobie z tym poradzic
troche potestowalem i to sa ostateczne wnioski :
- nie buczy w cisnietym sprzegle , nie buczy gazujac na luzie
- nie wiem czy to ma zwiazek ale powyzej 3000 obrotow buczy (moze to turbina tutaj tak chodzi ) niejednostajnie (rezonans przenosi sie na kierownice - choc nie ma tu takich np typowych drgan np. z opon - wcisniecie sprzegla pomaga wiec to nie opony)
- buczy przy przsypieszaniu i hamowaniu silnikiem (choc przy hamowaniu jest troche ciszej ale buczy) - tylko ten zakres
-wcisniecie pedalu gazu np na 4 biegu przy predkosci 55 km/h powoduje gluchote - buczy jak cholera jakby sie meczyl - przechodzi jak osiagnie 1800 obrotow
czy to moze byc zwiazane z czyms z przeniesienia napedu ? jakies przeguby ? skrzynia biegow ?
baaaaardzo prosze o pomoc
"What if you found a portal to a parallel universe?"
- owieczka
- Ma gadane
- Posty: 193
- Rejestracja: pt kwie 02, 2010 08:28
- Lokalizacja: Zabrze
- Auto: Audi A3 8L
- Silnik: AGR
Re: Buczy przy 1500 -1800
Rozwiazales problem bo mam dokładnie to samo. Coś buczy od strony pasazera w zakresie obrotów 1500-2000 podczas delikatnego dodawania gazu. Jak mocniej przycisne to tego niema. Auto idzie jak dzikie. Logi robiłem turbo pompuje równo.
- owieczka
- Ma gadane
- Posty: 193
- Rejestracja: pt kwie 02, 2010 08:28
- Lokalizacja: Zabrze
- Auto: Audi A3 8L
- Silnik: AGR
Buczy przy 1500 -1800
U mnie było koło źle przykręcone. Mam dystanse przelotowe i musieli mi na wulkanizacji źle zakręcić. Narazie jest spokój
Buczy przy 1500 -1800
U mnie buczało, chrobotało koło pasowe alternatora tyle że tak przy 1100-1300 obr (ruszanie, wolna jazda na 1-2 biegu). Sprawdź jeszcze to.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 71 gości