Paliwo w oleju w mk2 - pomocy!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

murin

Paliwo w oleju w mk2 - pomocy!!!

Post autor: murin » czw lut 03, 2005 12:22

Witam mam taki problem iz po wymainie oleju po jakims czasie zaczela sie odzywac kontrolka z poziomem cisnienia w oleju. Po sprawdzeniu stanu leju stwierdzilemz e jest go dwa stany!!! - ten drugi to bylo oczywiscie paliwo(czuc bylo niemilosiernie), wymienilem pompe paliwowa i olej oczywiscie. Po tygodniu czasu sytuacja sie powtorzyla - czy niewiecie co to moze byc? Moze ktos juz mial takie problemy?
Slyszalem ze moze to byc wina gaźnika, tylko jest problem z dostaniem takiego modelu jaki jest w tym aucie- w danych technicznych znalazlem trzy rodzaje gaznikow do tego modelu silnika i niewiem czy kazdy bedzie apsowal czy sa jakies konkretne roznice w nich?
Te modele to:
027 129 015 G
027 129 015 R
027 129 016 G
Jesli ktos by mogl pomoc bylbym wdzieczny
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Paliwo w oleju w mk2 - pomocy!!!

Post autor: Borys » czw lut 03, 2005 12:28

murin pisze:Witam mam taki problem iz po wymainie oleju po jakims czasie zaczela sie odzywac kontrolka z poziomem cisnienia w oleju. Po sprawdzeniu stanu leju stwierdzilemz e jest go dwa stany!!! - ten drugi to bylo oczywiscie paliwo(czuc bylo niemilosiernie), wymienilem pompe paliwowa i olej oczywiscie. Po tygodniu czasu sytuacja sie powtorzyla - czy niewiecie co to moze byc? Moze ktos juz mial takie problemy?
Slyszalem ze moze to byc wina gaźnika, tylko jest problem z dostaniem takiego modelu jaki jest w tym aucie- w danych technicznych znalazlem trzy rodzaje gaznikow do tego modelu silnika i niewiem czy kazdy bedzie apsowal czy sa jakies konkretne roznice w nich?
Te modele to:
027 129 015 G
027 129 015 R
027 129 016 G
Jesli ktos by mogl pomoc bylbym wdzieczny
Pozdrawiam
po czym wnioskujesz ze to jest wina gaźnika,
z moich informacji niema takiej mozliwosci by paliwo dostało sie do oleju od strony gaźnika - kolektora ssacego, bo niby jakim cudem, przenikanie przez głowice ?


www.vrservice.pl

murin

Post autor: murin » czw lut 03, 2005 12:33

Zapomnialem jeszcze dopisac ze na zimnym silniku strasznie go dlawi i gasnie odrazu, dopiero po rozgrzaniu go wszystko chodzi jak nalezy, obroty spadaja i jest ok. Slyszalem ze wlasnie wtedy kiedy sa tak duze oborty gaznik ma nadmiar paliwa i przelewa niewiem dokladnie w jaki sposob ale jakos podobno dostaje sie ono do paliwa.
Owa sygnalizacja o zbyt duzym cisnieniu w oleju pojawia sie po jakims czasie jazdy - wtedy kiedy silnik jest juz naprawde dobrze nagrzany a olej za rzadki bo rozrzedzony paliwem niemoze smarowac prawidlowo.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw lut 03, 2005 14:19

pierscienie?


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw lut 03, 2005 14:43

murin pisze:Zapomnialem jeszcze dopisac ze na zimnym silniku strasznie go dlawi i gasnie odrazu, dopiero po rozgrzaniu go wszystko chodzi jak nalezy, obroty spadaja i jest ok. Slyszalem ze wlasnie wtedy kiedy sa tak duze oborty gaznik ma nadmiar paliwa i przelewa niewiem dokladnie w jaki sposob ale jakos podobno dostaje sie ono do paliwa.
Owa sygnalizacja o zbyt duzym cisnieniu w oleju pojawia sie po jakims czasie jazdy - wtedy kiedy silnik jest juz naprawde dobrze nagrzany a olej za rzadki bo rozrzedzony paliwem niemoze smarowac prawidlowo.
to sprawdz czujnik od cisnienia,


www.vrservice.pl

murin

Post autor: murin » czw lut 03, 2005 15:17

Czujnik zostal zmieniony przed ostatnia wymiana oleju, czyli okolo 10 dni temu



Awatar użytkownika
bryszard
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: wt sty 25, 2005 15:32
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: bryszard » czw lut 03, 2005 16:32

Dziwne czemu aż taka duża ilość idzie do oleju i auto dalej chodzi a le jestem za corvaxem i pierścienie.Gażnik leje nie przepala i prtzy okazji brak pierścieni przepuszcza benz.Ale czemu nie spala tej benzyny .Sprawdź jeszcze zapłon



Awatar użytkownika
guli
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:07
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: guli » czw lut 03, 2005 17:46

Coś podobnego miałem kiedyś w poprzednim aucie, ale nie na tak dużą skalę :) Winien był gaźnik, który na ssaniu podawał tyle paliwa, że ciekło po ściankach cylindra i spływało do skrzyni korbowej.



abc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 17:01
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: abc » czw lut 03, 2005 18:35

Jeżdzisz na krótkie odcinki i masz uszkodzona korekcję ssania.
Zbyt bogata mieszanka jest przyczną przedostawania się niespalonego paliwa przez pierscienie tłokowe do miski olejowej.



Marlow

Post autor: Marlow » czw lut 17, 2005 21:53

Paliwo najczesciej dostaje sie do oleju przez zużyte pierscienie. W przypadku gdy jezdzisz na krotkich dystansach nie ma szans na odparowanie z oleju bo temperatura oleju nie ma szans wzrosnac na tyle aby paliwo odparowalo. Kiedy zrobisz 40-50 km stan oleju powienien wrocic do normy. U mnie tak jest i mechanicy mowia aby sie nie martwic bo w silnikach z przebiegami rzedu 300 tys. po prostu tak moze byc. Oczywiscie przy krotkich trasach.



Awatar użytkownika
AEM
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: pn lis 01, 2004 19:16
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: AEM » czw lut 17, 2005 22:58

jest jeszcze niestety jedna droga dla paliwa Zawory zwłaszcza ssące mają zużyte uszczelniacze.


Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 102 gości