Paliwo w oleju w mk2 - pomocy!!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Paliwo w oleju w mk2 - pomocy!!!
Witam mam taki problem iz po wymainie oleju po jakims czasie zaczela sie odzywac kontrolka z poziomem cisnienia w oleju. Po sprawdzeniu stanu leju stwierdzilemz e jest go dwa stany!!! - ten drugi to bylo oczywiscie paliwo(czuc bylo niemilosiernie), wymienilem pompe paliwowa i olej oczywiscie. Po tygodniu czasu sytuacja sie powtorzyla - czy niewiecie co to moze byc? Moze ktos juz mial takie problemy?
Slyszalem ze moze to byc wina gaźnika, tylko jest problem z dostaniem takiego modelu jaki jest w tym aucie- w danych technicznych znalazlem trzy rodzaje gaznikow do tego modelu silnika i niewiem czy kazdy bedzie apsowal czy sa jakies konkretne roznice w nich?
Te modele to:
027 129 015 G
027 129 015 R
027 129 016 G
Jesli ktos by mogl pomoc bylbym wdzieczny
Pozdrawiam
Slyszalem ze moze to byc wina gaźnika, tylko jest problem z dostaniem takiego modelu jaki jest w tym aucie- w danych technicznych znalazlem trzy rodzaje gaznikow do tego modelu silnika i niewiem czy kazdy bedzie apsowal czy sa jakies konkretne roznice w nich?
Te modele to:
027 129 015 G
027 129 015 R
027 129 016 G
Jesli ktos by mogl pomoc bylbym wdzieczny
Pozdrawiam
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: Paliwo w oleju w mk2 - pomocy!!!
po czym wnioskujesz ze to jest wina gaźnika,murin pisze:Witam mam taki problem iz po wymainie oleju po jakims czasie zaczela sie odzywac kontrolka z poziomem cisnienia w oleju. Po sprawdzeniu stanu leju stwierdzilemz e jest go dwa stany!!! - ten drugi to bylo oczywiscie paliwo(czuc bylo niemilosiernie), wymienilem pompe paliwowa i olej oczywiscie. Po tygodniu czasu sytuacja sie powtorzyla - czy niewiecie co to moze byc? Moze ktos juz mial takie problemy?
Slyszalem ze moze to byc wina gaźnika, tylko jest problem z dostaniem takiego modelu jaki jest w tym aucie- w danych technicznych znalazlem trzy rodzaje gaznikow do tego modelu silnika i niewiem czy kazdy bedzie apsowal czy sa jakies konkretne roznice w nich?
Te modele to:
027 129 015 G
027 129 015 R
027 129 016 G
Jesli ktos by mogl pomoc bylbym wdzieczny
Pozdrawiam
z moich informacji niema takiej mozliwosci by paliwo dostało sie do oleju od strony gaźnika - kolektora ssacego, bo niby jakim cudem, przenikanie przez głowice ?
www.vrservice.pl
Zapomnialem jeszcze dopisac ze na zimnym silniku strasznie go dlawi i gasnie odrazu, dopiero po rozgrzaniu go wszystko chodzi jak nalezy, obroty spadaja i jest ok. Slyszalem ze wlasnie wtedy kiedy sa tak duze oborty gaznik ma nadmiar paliwa i przelewa niewiem dokladnie w jaki sposob ale jakos podobno dostaje sie ono do paliwa.
Owa sygnalizacja o zbyt duzym cisnieniu w oleju pojawia sie po jakims czasie jazdy - wtedy kiedy silnik jest juz naprawde dobrze nagrzany a olej za rzadki bo rozrzedzony paliwem niemoze smarowac prawidlowo.
Owa sygnalizacja o zbyt duzym cisnieniu w oleju pojawia sie po jakims czasie jazdy - wtedy kiedy silnik jest juz naprawde dobrze nagrzany a olej za rzadki bo rozrzedzony paliwem niemoze smarowac prawidlowo.
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
to sprawdz czujnik od cisnienia,murin pisze:Zapomnialem jeszcze dopisac ze na zimnym silniku strasznie go dlawi i gasnie odrazu, dopiero po rozgrzaniu go wszystko chodzi jak nalezy, obroty spadaja i jest ok. Slyszalem ze wlasnie wtedy kiedy sa tak duze oborty gaznik ma nadmiar paliwa i przelewa niewiem dokladnie w jaki sposob ale jakos podobno dostaje sie ono do paliwa.
Owa sygnalizacja o zbyt duzym cisnieniu w oleju pojawia sie po jakims czasie jazdy - wtedy kiedy silnik jest juz naprawde dobrze nagrzany a olej za rzadki bo rozrzedzony paliwem niemoze smarowac prawidlowo.
www.vrservice.pl
Paliwo najczesciej dostaje sie do oleju przez zużyte pierscienie. W przypadku gdy jezdzisz na krotkich dystansach nie ma szans na odparowanie z oleju bo temperatura oleju nie ma szans wzrosnac na tyle aby paliwo odparowalo. Kiedy zrobisz 40-50 km stan oleju powienien wrocic do normy. U mnie tak jest i mechanicy mowia aby sie nie martwic bo w silnikach z przebiegami rzedu 300 tys. po prostu tak moze byc. Oczywiscie przy krotkich trasach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 102 gości