Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.
	Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
			
		
		
			- 
				
								AREKCT							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 86
 		- Rejestracja: śr wrz 15, 2004 18:36
 		
		
																- Lokalizacja: wawa
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: AREKCT » pt gru 24, 2004 02:22
			
			
			
			
			9 | Choke [gardziel lub przepustnica] 
10 | Vorglüh-Anlage (glow plugs)[przypuszczam, że to od świec] 
11 | Czujnik Halla 
gdzie to w 1.8 16V podpiac dokladnie??? 
10 co to jet
a ktory idzie do cewki zeby obrotomierz dzialal??? 
 
KTOS WIE??????????
 
			
									
									
		
		
				>>>DO SPRZEDANIA GRATY sterownik do GX1.8 8V<<
sq5haw@poczta.onet.pl
gg5087815
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								Krzylu							
 
						- Germanista
 			
		- Posty: 2105
 		- Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
 		
		
																- Lokalizacja: Stettin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Krzylu » sob sty 08, 2005 23:13
			
			
			
			
			1 6 D pisze:To jest tylko dla benzyny.
W Dieslu jest jeszcze:
W białej wtyczce:
2|Obrotomierz lub ekonomizer (wyjście W z alternatora)
W czarnej wtyczce:
10|Świeca żarowa (zamiast swiecy zapłonowej)
-----------------------------------------------------------------
Do świecy nie jestem pewien do końca
Dzisiaj podlaczalem licznik z obrotomierzem do DIesla i wcale to nie jest 2 wtyk tylko 7 
na 2 nic niema rzadnej funkcji
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Grzegorz							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 43
 		- Rejestracja: pn wrz 27, 2004 23:23
 		
		
											- Lokalizacja: Wroc
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Grzegorz » śr sty 12, 2005 16:15
			
			
			
			
			w sciro tez sa 2 wtyczki po 14 pinow. przynajmniej z 87 i zegary moga byc od golfa  

 przynajmniej ja tak mam
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								bugalon							 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 2361
 		- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
 		
		
																- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: bugalon » czw lut 03, 2005 15:12
			
			
			
			
			Jest sporo błędów zarówno w moim opisie na jeden wtyk jak i tego dwuwtykowego zamieszczonego przez Was. Wszystko zebralem do kupy i posylam yagodzie w pliku wordowskim (.doc) Pozdrawiam Wszystkich.
			
									
									
		
		
				Pozdrawiam
                                         Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Kevin_mkII							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 770
 		- Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
 		
		
																					- Lokalizacja: Worthersee
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Kevin_mkII » czw mar 24, 2005 21:05
			
			
			
			
			AREKCT pisze:
Biała wtyczka 
 
1|Migacz 
2|wolny 
3|Klema 58 
4|Czujnik temperatury cieczy chłodzacej 
5|Czujnik zbiornika paliwa 
6|Masa 
7|Masa MFA 
8|Klema 1 
9|Funkcja MFA 
10|Klema 30 
11|Czujnik temperatury zewnętrznej (MFA) 
12|Czujnik temperatury oleju (MFA) 
13|Klema 56 A 
14|wolny 
Czarna wtyczka 
Wtyk | Od czego jest 
1 | Klema 15 
2 | Zapięcie pasów 
3 | Wolna dioda LED 
4 | Wolna dioda LED 
5 | Ręczny 
6 | Klema 61 
7 | Czujnik ciśnienia oleju 0,3 bar 
8 | Czujnik ciśnienia oleju 1,8/1,4 bar 
9 | Choke [gardziel lub przepustnica] 
10 | Vorglüh-Anlage (glow plugs)[przypuszczam, że to od świec] 
11 | Czujnik Halla 
12 | Pamieć MFA 
13 | Reset MFA 
14 | Wolny 
-----------------------------------------
Wyjasnienie klem 
58|Podświetlenie liczników 
56A|Długie światła 
30|Plus z akumulatora 
15|Plus przez stacyjkę z akumulatora 
1|Niskie napięcie cewki zapłonowej 
61|Ładowanie akumulatora 
------------------------------------------------------ 
To powinno być ok, ale nie wiem czy do końca ???????
Prosze o wypowiedź 
siema....
własnie robei swapa dechy...juz koncze albo zaczynam zalezy jak na to spojrzec bo decha juz twardo siedzi tyle ze musze elektryke teraz zrobic...
co mi nie pasuje w wtykach  z licznika.... jest to mozliwe ze w białej wtyczce mam 8 kabli a w czarnej 6?? wogule cos mi sie nie zgadzaja kable :/
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								rogra							 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 418
 		- Rejestracja: sob lis 06, 2004 00:15
 		
		
																- Lokalizacja: BYDGOSZCZ
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: rogra » czw lis 03, 2005 10:31
			
			
			
			
			a więc który kabelek w dieslu przy liczniku na dwie wtyczki jest odpowiedzialny za obrotomierz?????????
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								1 6 D							
 
						- _

 			
		- Posty: 1950
 		- Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
 		
		
																- Lokalizacja: Szczecin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: 1 6 D » czw lis 03, 2005 19:36
			
			
			
			
			Przecież tam niżej pisałem:
"W Dieslu jest jeszcze: 
W białej wtyczce: 
2|Obrotomierz lub ekonomizer (wyjście W z alternatora) 
W czarnej wtyczce: 
10|Świeca żarowa (zamiast swiecy zapłonowej)"
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Sly108							 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 161
 		- Rejestracja: wt gru 20, 2005 12:43
 		
		
											- Lokalizacja: Małopolska
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Sly108 » czw gru 22, 2005 11:09
			
			
			
			
			Mam mały problem. Posiadam Mk2 z 1991 roku w którym jest instalacja do licznika na jedną wtyczke. Niestety jest założony licznik na dwie wtyczki. Wszystko mi działa oprócz MFA (na wyświetlaczu działa tylko zegarek). Poprostu nie wszystkie kable do licznika są podpięte. Ktoś kto zakładał ten licznik znalazł tylko podstawowe funkcje a z MFA mu sie pewnie nie chciało bawić.
Może ktoś wie jak podpiąć reszte kabli. Może ktoś z forumowiczów ma rozpiske jak podpiąć kable z jednej kostki na dwie (najlepiej by było kolorami kabli to bym sobie to sam bez problemu podłączył).
  :niewiem:    

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Pan Japuk							 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 217
 		- Rejestracja: sob lis 20, 2004 20:49
 		
		
																- Lokalizacja: Lublin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Pan Japuk » śr mar 15, 2006 02:52
			
			
			
			
			A które zaciski są odpowiedzialne za działanie zegarka? Mam problem z elektronicznym zegarkiem i nie wiem skąd on jest zasilany... Da się podłączyc napięcie bezpośrednio do którychś pinów żeby zadziałał zegarek bez podłączania zegarów do samochodu? Mam zegary wyjęte z auta.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								belmondo20							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 6
 		- Rejestracja: pn sty 17, 2005 20:59
 		
		
											- Lokalizacja: Warszawa
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: belmondo20 » czw kwie 20, 2006 11:07
			
			
			
			
			POMOCY!!
potrzebuje schemat pinoutu albo opis zeby zalozyc zegary do golfa mk2 benzyna na jedna wtyke!bo mam ale bez obrotomierza a chce zalozyc zegary z obrotomierzem i tez sa one na jedna wtyke
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								yank							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 613
 		- Rejestracja: śr lut 15, 2006 09:25
 		
		
																					- Lokalizacja: Zebrzydów/Świdnica
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: yank » pn paź 16, 2006 08:59
			
			
			
			
			może ktoś posiada wiedze na temat przeróbki licznika na dwie wtyki taqk by działał w przy instalacji na jedną? mowa oczywiście o VW GOLF II ? składam propozycje założenia tematu aby wszyscy którzy posiadają takową wiedzę mogli sie wypowiedzieć?.....
 
Przejściówka licznika z dwóch wtyczek na jedną....
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Sly108							 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 161
 		- Rejestracja: wt gru 20, 2005 12:43
 		
		
											- Lokalizacja: Małopolska
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Sly108 » pn paź 23, 2006 18:44
			
			
			
			
			może ktoś posiada wiedze na temat przeróbki licznika na dwie wtyki taqk by działał w przy instalacji na jedną? mowa oczywiście o VW GOLF II ? składam propozycje założenia tematu aby wszyscy którzy posiadają takową wiedzę mogli sie wypowiedzieć?..... 
Przejściówka licznika z dwóch wtyczek na jedną....
Mam taki sam problem i właśnie czegoś takiego pilnie poszukuje już od dłóższego czasu. Może ktoś wie jak podpiąć licznik na dwie wtyczki do instalacji na jedną wtyczke. Szczególnie chodzi mi o MFA bo reszte mam już podpiętą.
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Ostry!							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 667
 		- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:03
 		
		
																- Lokalizacja: OP/OK
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Ostry! » pn lis 06, 2006 02:31
			
			
			
			
			A ma ktoś może odwrotną instrukcję? Jak podpiąć licznik z 1 wtykiem w miejsce licznika na 2 wtyki?
			
									
									
		
		
				German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467    Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								macbu							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 444
 		- Rejestracja: pt lis 03, 2006 22:43
 		
		
																- Lokalizacja: Oleśnica/Wrocław
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: macbu » wt lis 07, 2006 14:44
			
			
			
			
			Czy ktos wie gdzie mozna niedrogo kupic taki termometr dodatek do zabudowy? W internetowych sklepach jest po 100 zl ale to chyba trzoche przesadzili.?
			
									
									
		
		
				Macbu
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości