A,B,C Lakierowania
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP
Ostatnio zmieniony wt sie 11, 2009 14:26 przez TomiTT, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=147731
[b]Moja perełka nowe zmiany str 2[/b]
[b]Moja perełka nowe zmiany str 2[/b]
nie mów ze wymieszales tylko z utwardzaczem i nie rozcienczajac tego prysnales tym ?? Przecie te podklady sa geste fes, na opakowaniu napisane ze sie rozciencza 5-10% albo 15-20%. Ja to zawsze na oko robilem i fajnie wychodzilo. jak malowalem swojego malucha:
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/4C6j
- duzy_przemo
- Gadatliwa bestia
- Posty: 921
- Rejestracja: czw mar 09, 2006 10:46
- Lokalizacja: Szczecin
TomiTT,
A pistolet jaki masz ? Z pełną regulacją materiału powietrza.
Zakładam że zachowałeś stosunek mieszania oraz przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań wymieszałeś dobrze produkt.
Jeśli nie zacznij sprawdzanie od tego punktu.
Sprawdź ustawienia pistoletu, chodzi o podawanie materiału oraz powietrza.
bardzo możliwe że twoje ustawienie pistoletu powoduje iż powietrza jest na maksa materiał na min
Pistolet musi dawać równą mgiełkę, zrób kilka prób na kawałku blachy bądź dykty by optymalnie to ustawić.
Jest jeszcze jedna opcja, produkt może być zbyt gęsty i w ogóle nie trafia na element dzieje się tak w przypadku gdy się go słabo rozcieńczy.
A pistolet jaki masz ? Z pełną regulacją materiału powietrza.
Zakładam że zachowałeś stosunek mieszania oraz przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań wymieszałeś dobrze produkt.
Jeśli nie zacznij sprawdzanie od tego punktu.
Sprawdź ustawienia pistoletu, chodzi o podawanie materiału oraz powietrza.
bardzo możliwe że twoje ustawienie pistoletu powoduje iż powietrza jest na maksa materiał na min
Pistolet musi dawać równą mgiełkę, zrób kilka prób na kawałku blachy bądź dykty by optymalnie to ustawić.
Jest jeszcze jedna opcja, produkt może być zbyt gęsty i w ogóle nie trafia na element dzieje się tak w przypadku gdy się go słabo rozcieńczy.
Ostatnio zmieniony wt sie 11, 2009 16:08 przez duzy_przemo, łącznie zmieniany 2 razy.
to raczej wina pistoletu zamiast nowego używałem już wyeksploatowanego . a oczywiście produkt był dobrze rozcieńczony. A jeśli chodzi o klar to trzeba odrazu położyć go na bazę??
Ostatnio zmieniony śr sie 12, 2009 10:13 przez TomiTT, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=147731
[b]Moja perełka nowe zmiany str 2[/b]
[b]Moja perełka nowe zmiany str 2[/b]
Pany poradzcie cos:)
Na poczatku przycierka bylej wlascicielki. Nie wiem w sumie czy warto cos tu kombinowac
a tutaj jakis maly babol;/
Na poczatku przycierka bylej wlascicielki. Nie wiem w sumie czy warto cos tu kombinowac
a tutaj jakis maly babol;/
Ostatnio zmieniony pn sie 17, 2009 18:14 przez miskieusz, łącznie zmieniany 3 razy.
- duzy_przemo
- Gadatliwa bestia
- Posty: 921
- Rejestracja: czw mar 09, 2006 10:46
- Lokalizacja: Szczecin
- duzy_przemo
- Gadatliwa bestia
- Posty: 921
- Rejestracja: czw mar 09, 2006 10:46
- Lokalizacja: Szczecin
maccciej, Trochę dziwne pytanie, nie będziesz obrabiał szpachli przed aplikacją podkładu ?
BTW każdy producent określa czas schnięcia produkowanej przez siebie szpachli.
Jeśli nie jesteś pewien spróbuj ją lekko przeszlifować jeśli materiał ścierny się zalepia a szpachla "nie sypie" to znaczy że szpachel jeszcze nie związał.
BTW każdy producent określa czas schnięcia produkowanej przez siebie szpachli.
Jeśli nie jesteś pewien spróbuj ją lekko przeszlifować jeśli materiał ścierny się zalepia a szpachla "nie sypie" to znaczy że szpachel jeszcze nie związał.
- duzy_przemo
- Gadatliwa bestia
- Posty: 921
- Rejestracja: czw mar 09, 2006 10:46
- Lokalizacja: Szczecin
- duzy_przemo
- Gadatliwa bestia
- Posty: 921
- Rejestracja: czw mar 09, 2006 10:46
- Lokalizacja: Szczecin
Balugass, Mam nadzieje że próbowałeś to usunąć stając autem w cieniu.
Najlepszym rozwiązaniem był by zakup glinki do usuwania mgiełki z lakieru. Ale takie coś kosztuje 100 zł.
Postaw auto w cieniu by dobrze ostygło na plamki zaaplikuj mokrą szmatę i zostaw na kilka chwil by odmokło - później gąbka może coś pomoże.
Jeśli nie to zostanie Ci lekka polerka lakieru, ale nie fareclą to to shit.
Zainwestuj w produkt 3M do ręcznej polerki kosztuje 50 pln ale naprawdę się opłaca.
Na pewno efekt będzie dużo lepszy niż po polerce farecla i nie będziesz miał problemu kropek oraz smug na plastikach/uszczelkach.
http://allegro.pl/item700732919_3m_mlec ... 90_1l.html
Najlepszym rozwiązaniem był by zakup glinki do usuwania mgiełki z lakieru. Ale takie coś kosztuje 100 zł.
Postaw auto w cieniu by dobrze ostygło na plamki zaaplikuj mokrą szmatę i zostaw na kilka chwil by odmokło - później gąbka może coś pomoże.
Jeśli nie to zostanie Ci lekka polerka lakieru, ale nie fareclą to to shit.
Zainwestuj w produkt 3M do ręcznej polerki kosztuje 50 pln ale naprawdę się opłaca.
Na pewno efekt będzie dużo lepszy niż po polerce farecla i nie będziesz miał problemu kropek oraz smug na plastikach/uszczelkach.
http://allegro.pl/item700732919_3m_mlec ... 90_1l.html
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 84 gości