gentki pisze:dużo?
podejdzie, to te same bloki i skrzynie biegów.devill4 pisze: passata b3 1.6 RF silnik podejdzie on do aam? bo w dobrym stanie jest kręcił elegancko jak jeszcze był zamontowany
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
gentki pisze:dużo?
podejdzie, to te same bloki i skrzynie biegów.devill4 pisze: passata b3 1.6 RF silnik podejdzie on do aam? bo w dobrym stanie jest kręcił elegancko jak jeszcze był zamontowany
Rozrusznik od 1,8 do skrzyni 4S pasuje, Rozrusznik od TD do skrzyni 4S mi też pasuje.devill4 pisze:z tym że rozrusznik pasuje od 1.6 to bajka aby się się niepotrzebnie bawiłem z tym
Nie rozumiem ? Rozrusznik kręcił ci silnikiem, silnik nie odpalił. kręciłeś tak długo że wywaliłem akumulatory tzn że rozruszniki działają a silnik nie odpala.. hmm no tak jak mówisz wina rozrusznikadevill4 pisze:więc wszystko już praktycznie wykluczyłem rozrusznik jak nic
załatw sobie sprawny akumulator.devill4 pisze:ledwie co mieli silnikiem
podmieniłeś na kabana z diesla i co ? Diesla potrafi odpalić a benzyny nie odpali?devill4 pisze:podmiana aku dla sprawdzenia była na większy od diesla i bez powodzenia
Co to za przyrząd ? maszynka która popiera cholernie duży prąd ? i sie grzeje mocno i pokazuje wskaźnikiem czy aku jest dobry ?devill4 pisze:a co więcej po sprawdzeniu przyrządem który pokazuje czy aku trzyma prąd na delikatnie rozładowanym aku już nie chciał zakręcić i to na ciepłym silniku!
Spróbować sprawnym akumulatorem odpalić silnik jak nie da juz rady, akumulator ma wrócić do swojego auta i próba w sprawnym aucie czy zapali jak nie zapali to akumulator był i jest do bani.. Zabierz ręką przestaw zapłon i zobacz czy auto zapali. Ja też źle ustawiłem sobie zapłon i rano była kaplica nie chciał w ogóle odpalićbo sie cały silnik wieszał.. poszedłem pod maske przestawiłem zapłon i z palcem w d.... odpalił.devill4 pisze:ięc wszystko już praktycznie wykluczyłem rozrusznik jak nic
tak to jest to nie wiem jak to fachowo tam się nazywa...tylko widzisz jak masz sprawny rozrusznik to jest ok... sytuacja wyglądała tak ja zajechałem rozgrzanym autkiem na blacie było 90 stopni zgasiłem wuj sprawdził miernikiem 3 razy i mówi zapal wsiadam a tam tylko pyk i koniec...pod prostownikiem po 5 minutach ożył czyli potrzeba mu dobrego napięcia żeby wogóle kręcił...no i dlatego też wykluczyłem zapłon chwilowo(też będzie sprawdzony napewno) bo to niemożliwe żeby ciepłym silnikiem po lekkim rozładowaniu nie chciał zakręcić...wcześniej nie miał z tym oporów po pierwszym uruchomieniu palił na dotykCo to za przyrząd ? maszynka która popiera cholernie duży prąd ? i się grzeje mocno i pokazuje wskaźnikiem czy aku jest dobry ?
Wczoraj robiłem takim przyrządem test w TDI i robiłem go 5 razy ! maszynka mi się rozgrzała a TDI odpalił bardzo dobrze.
ok czyli wykluczamy akumulator.devill4 pisze:to samo dzieje się na aku podmienionym i oba są w 100 % sprawne
tak lub fruwające wskazówkidevill4 pisze:kolejna sprawa to objawem słabego aku w golfie vento są zwykle zerujące się zegary
jak miałem walniety pasek rozrządu i źle ustawiony zapłon, spalanie 20l i 0 mocy to samochód po długiej trasie w ogóle nie zapalał. Musiałem kręcić 20 razy zeby tłoki ustawiły się tak żeby mu było lżej i zapalił.devill4 pisze:sytuacja wyglądała tak ja zajechałem rozgrzanym autkiem na blacie było 90 stopni zgasiłem wuj sprawdził miernikiem 3 razy i mówi zapal wsiadam a tam tylko pyk i koniec..
5min ładowania ale ładnowanie nie rozładowanego akumulatora.devill4 pisze:pod prostownikiem po 5 minutach ożył
koszt zapłonu to 10zł a trwa 2 min, na niczym nei stracisz. Zaznacz na aparacie kreski w którym położeniu masz aparat i weź go przesuń o pare mm w jedną (próba zapalania) i pare mm w drugą (próba zapalania)devill4 pisze:ja też już sam nie wiem co mu poradzić dlatego wuj go obejrzy bo ja nie mam już pojęcia na co przy tym rozruszniku jeszcze patrzeć ew pójdzie do elektryka albo zamienię rozrusznik od TD ale to wszystko pod koniec tyg i dam tu znać czy coś pomogło
a czy walnięte uzwojenie da się zauważyć gołym okiem? Lub miernikiem? bo ten problem z odpalaniem jest dziwny i powoli mnie denerwuje coraz bardziejJohnatan pisze:Nom bo mam tu inny temat gdzie koledze sie wiesza silnik i koazało sie że ma walniete połowe uzowjenia na rozruszniku.
pewnie że się da ale nie zawsze gołym okiem widać ja sprawdzałem u wuja miał takie urządzenie pod prąd kład na tym wirnik i sprawdzał...dobry elektryk powinien sprawdzić to bez problemu:)gentki pisze:a czy walnięte uzwojenie da się zauważyć gołym okiem? Lub miernikiem? bo ten problem z odpalaniem jest dziwny i powoli mnie denerwuje coraz bardziejJohnatan pisze:Nom bo mam tu inny temat gdzie koledze sie wiesza silnik i koazało sie że ma walniete połowe uzowjenia na rozruszniku.
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 63 gości