Świszcząca turbina Golf V
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Świszcząca turbina Golf V
Witam
Parę miesięcy borykam się z tym problemem. otóż silnik to BLS czyli z tym filtrem cząsteczek w Golfie V 1.9 TDI... i problem tkwi w tym że niekiedy.. niekiedy po zagrzaniu autka tak z 4 minutki.. jedziem sobie kiedy na 2 czy 3 biegu przekroczę barierę 2 tys.. turbina włącza się jakby ją ktoś na ostro podłączył i strasznie świszczy.. wtedy temperatura silnika strasznie szybko rośnie... 5 km silnik ma 90 stopni. jak chciałbym mu tak od razu zbutować to na początku go tak szarpnie i ciągnie jak głupie... na dworze minus 22 kiedy sprawdzam tylny tłumik końcowy.. przystawiam rękę to prawi idzię się poparzyćl....... teraz tak... rozjeźdzę go i problem mija.. turbina cicho chodzi i spoko jest jak nigdy nic... potem zgaszę ide w dom.. za jakiś czas no może tak z 5 godzinek wsiadam w auto grzeje 2 minutki... 4 minutki jade.. nic się nie dzieje turbina ok. przekroczy 2 tys i ładnie ciągnie. ale jak zimny to nie butuje. temperatura cieżko idzie do góry. prawie nic.. dojechalem do celu tak do 10 km. wystawiam łapę do tłumika i jest ok nic nie parzy. temperatura nic. jest może 1/3 do 90 stopni.
I powiedzcie mi co jest grane ?
Dodam jeszcze tyle że gdy właśnie się tak dzieje że tak to szaleje wszystko to z wydechu wydobywa się więcej powietrza. A gdy wszytsko jest normalnie to jest tak jakby mniej tego powietrza. hmm może to nie turbina tylko zawór egr ? Bo właśnie kiedy wszytsko jest ok i chcę zgasić auto to czekam na taki odpowiedni moment takie jakby cyknięcie to jest po 2 minutach i wtedy auto tak jakby łagodniej się gasiło ale wtedy tak jakby hmm pobierało powietrze do turbiny bo to słychać.
Parę miesięcy borykam się z tym problemem. otóż silnik to BLS czyli z tym filtrem cząsteczek w Golfie V 1.9 TDI... i problem tkwi w tym że niekiedy.. niekiedy po zagrzaniu autka tak z 4 minutki.. jedziem sobie kiedy na 2 czy 3 biegu przekroczę barierę 2 tys.. turbina włącza się jakby ją ktoś na ostro podłączył i strasznie świszczy.. wtedy temperatura silnika strasznie szybko rośnie... 5 km silnik ma 90 stopni. jak chciałbym mu tak od razu zbutować to na początku go tak szarpnie i ciągnie jak głupie... na dworze minus 22 kiedy sprawdzam tylny tłumik końcowy.. przystawiam rękę to prawi idzię się poparzyćl....... teraz tak... rozjeźdzę go i problem mija.. turbina cicho chodzi i spoko jest jak nigdy nic... potem zgaszę ide w dom.. za jakiś czas no może tak z 5 godzinek wsiadam w auto grzeje 2 minutki... 4 minutki jade.. nic się nie dzieje turbina ok. przekroczy 2 tys i ładnie ciągnie. ale jak zimny to nie butuje. temperatura cieżko idzie do góry. prawie nic.. dojechalem do celu tak do 10 km. wystawiam łapę do tłumika i jest ok nic nie parzy. temperatura nic. jest może 1/3 do 90 stopni.
I powiedzcie mi co jest grane ?
Dodam jeszcze tyle że gdy właśnie się tak dzieje że tak to szaleje wszystko to z wydechu wydobywa się więcej powietrza. A gdy wszytsko jest normalnie to jest tak jakby mniej tego powietrza. hmm może to nie turbina tylko zawór egr ? Bo właśnie kiedy wszytsko jest ok i chcę zgasić auto to czekam na taki odpowiedni moment takie jakby cyknięcie to jest po 2 minutach i wtedy auto tak jakby łagodniej się gasiło ale wtedy tak jakby hmm pobierało powietrze do turbiny bo to słychać.
Świszcząca turbina Golf V
Tak jak kolega pisze - może dopalanie sadzy się uruchamia a najlepiej by było gdybyś zrobił logi autka i dał do działu Diagnostyka do oceny kolegom ...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Świszcząca turbina Golf V
hmm z logami to problem :d bo vaga nie mam. ale właśnie też tak myślę że chyba się coś wypala bo nieraz to jak pisałem idzie się poparzyć od wydechu. Tylko żeby autem szarpało ? znaczy się przymuli go.. świszczy turbo i ciągnie. a Gdybym chciał tak od razu depnąć to nie od razu gaz tylko taka dziura i szarpnie i ciągnie ładnie.
więc nie wiem nie wiem.
A teraz bo jechałem przed chwilą tego efektu nie było. Wszystko ładnie. sprawdzałem wydech. Ciepło było ale nie że poparzyć się szło.
więc nie wiem nie wiem.
A teraz bo jechałem przed chwilą tego efektu nie było. Wszystko ładnie. sprawdzałem wydech. Ciepło było ale nie że poparzyć się szło.
Świszcząca turbina Golf V
Witam
Z większa się dawka paliwa, obroty rosną .
A DPF w ten sposób się wypala .
Jak niema możliwości przegonienia na dłuższym odcinku drogi .
Pzdr
Z większa się dawka paliwa, obroty rosną .
A DPF w ten sposób się wypala .
Jak niema możliwości przegonienia na dłuższym odcinku drogi .
Pzdr
Świszcząca turbina Golf V
TAK
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Świszcząca turbina Golf V
Jak byś miał vag-a to w sterowniku silnika grupa 068 masz możliwość zobaczyć współczynnik zapełnienia filtra w procentach (sadza)w pozycji pierwszej .
Druga pozycja masa zanieczyszczeń (popiół, olej)
Trzecia pozycja wartość wyuczona masy zanieczyszczeń .
Pzdr
Druga pozycja masa zanieczyszczeń (popiół, olej)
Trzecia pozycja wartość wyuczona masy zanieczyszczeń .
Pzdr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości