16v digifant pomocy!!!!

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
dzasper11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 394
Rejestracja: sob lis 21, 2009 22:03
Lokalizacja: Lębork

16v digifant pomocy!!!!

Post autor: dzasper11 » ndz sty 29, 2012 20:18

ja mam go tez w pl


Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
dzasper11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 394
Rejestracja: sob lis 21, 2009 22:03
Lokalizacja: Lębork

16v digifant pomocy!!!!

Post autor: dzasper11 » ndz sty 29, 2012 21:01

a jeszcze pytanie. Czy copot musi być włożony/ wciśnięty w rurę ssącą czy moze być gdzieś z boku??


Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;

Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

16v digifant pomocy!!!!

Post autor: Lucki » ndz sty 29, 2012 23:48

kolego MUSI BYĆ W DOLOCIE jak chcesz żeby on mierzył jak nie bedzie przez niego przepływać powietrze ?


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Awatar użytkownika
dzasper11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 394
Rejestracja: sob lis 21, 2009 22:03
Lokalizacja: Lębork

16v digifant pomocy!!!!

Post autor: dzasper11 » pt lut 03, 2012 22:23

Witam Koledzy wszystko zamontowane tzn copot w dolocie i czujnik tez podpięty. Mam problem dalej z czerwonym kolektorem. Dzisiaj odkręciłem tłumik zaraz przed katem i ogien idzie na 20cm. Patrze na ten zapłon i kable są ułożone 1234 ale powinno być 1342, Gdy przełożyłem na 1342 przestał chodzić na 2 i 3 cylinder.Co możne być ???
Kable chyba nie bo na 1234 jak wyciągałem po kolei to słychać ze silnik ma ciężko.
Wałki też ok.


Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Blancik
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 174
Rejestracja: śr paź 12, 2011 18:35
Lokalizacja: OKR

16v digifant pomocy!!!!

Post autor: Blancik » pt lut 03, 2012 23:19

To, że idzie ogień to normalne w sumie
Kolejność zapłonu: 1-3-4-2.
Zapłon jak ustawiony? Grzanie się może powodować właśnie źle ustawiony zapłon.
Czujnik stuku sprawny?



Awatar użytkownika
dzasper11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 394
Rejestracja: sob lis 21, 2009 22:03
Lokalizacja: Lębork

16v digifant pomocy!!!!

Post autor: dzasper11 » pt lut 03, 2012 23:35

Na kolejności 1342 nie chodzi na 3 i 2 czujnika nie sprawdzałem. Czujnik został od pl a instalacja digifant 2e czy to może być przyczyna?? To co mnie przeraza to to ze nie chodzi na wszystkie cylindry


Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
dzasper11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 394
Rejestracja: sob lis 21, 2009 22:03
Lokalizacja: Lębork

16v digifant pomocy!!!!

Post autor: dzasper11 » pt lut 10, 2012 19:43

Witam. Nie będę zakładał nowego tematu. Jaką polecacie pompę paliwa zewnętrzną do digifanta (ile barów) ?? Dodam ze regulator ciśnienia jest na 4 bary.


Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;

Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

16v digifant pomocy!!!!

Post autor: Lucki » pt lut 10, 2012 21:34

Pompa kazda z mechanicznego wtrysku. Moze byc takze od opla serii gsi, merca 124, poloneza z silnikiem 16v. Wpisz w alledrogo pompa paliwa 4bary i duuuzo sie tego pokaze. Psobisci odradzam kupowqc podrobe. Juz wg mnie lepiej ori uzywke


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Awatar użytkownika
dzasper11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 394
Rejestracja: sob lis 21, 2009 22:03
Lokalizacja: Lębork

16v digifant pomocy!!!!

Post autor: dzasper11 » pt lut 10, 2012 21:44

mam pompe 6 barow i to chyba duzo za duzo


Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;

Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

16v digifant pomocy!!!!

Post autor: Lucki » sob lut 11, 2012 13:52

dobra będzie, regulator te dwa bary z listwy spuści :-p


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Awatar użytkownika
hubos21
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 361
Rejestracja: sob sty 17, 2009 13:50
Lokalizacja: Mogilno
Kontakt:

16v digifant pomocy!!!!

Post autor: hubos21 » sob lut 11, 2012 13:57

czy taki 4bar regulator na liswie daje rade? bo niektórzy piszą, że lepsze są takie zewnętrzne



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

16v digifant pomocy!!!!

Post autor: toffic » sob lut 11, 2012 14:55

zewnętrzne są zawsze gorsze. No nie zawsze, dają +20pkt do lansu :helm:



Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

16v digifant pomocy!!!!

Post autor: Lucki » sob lut 11, 2012 15:48

toffic, :okej: no to mam 40ptk u siebie :jezor:


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Awatar użytkownika
dzasper11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 394
Rejestracja: sob lis 21, 2009 22:03
Lokalizacja: Lębork

16v digifant pomocy!!!!

Post autor: dzasper11 » sob lut 11, 2012 16:11

No właśnie u mnie nie daje rady regulator na listwie. Ciśnienie na wężu zasilającym rośnie nawet do 9 barów


Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości