[mk2] Gaśnie przy dynamicznym ruszaniu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk2] Gaśnie przy dynamicznym ruszaniu
Witam...Mam trochę dziwny problem z moim wozem (silnik 1.6 gaźnik 2e2) Ostatnio zauważyłem, że podczas dynamicznego ruszania samochód mi gaśnie, zdażyła mi się taka sytuacja nie raz, wrażenie tak jakby mi go zalewało. Czy faktycznie w jakiś sposób go zalewa ?? co może być przyczyną ?? bo to jest uciążliwe. Dodam jeszcze, że później muszę trochę dłużej pokręcić rozrusznikiem żeby mi auto zapaliło, czy wymiana świec rozwiązała by problem ?? Pozdrawiam
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Może pompka przyśpieszacza jest nieprawna. Może za niski poziom paliwa w gaźniku, albo za wysoki, może brudna dysza od drugiego stopnia, może, może. Cholerny jest ten gaźnik. Nic innego złego sie nie dzieje co mogłoby nas naprowadzić?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Nie łódź się. To nic nie da. Tak mi się zdaje że może być luźna przepustnica rozruchowa i przymyka się jak zdrowo przygazujesz, ale to taka koncepcja, trudna to potwierdzenia na odległość, i raczej nijak m,a sie do tego kłpoto z powtórnym zapalaniem. Niewątpliwie spec od gaźnika potrzebny, żeby obejrzał go jak pracuje na silniku.
[ Dodano: Sob Lip 08, 2006 5:48 pm ]
A może jeszcze pompa za słabo paliwo podaje i nie wyrabia przy maksymalnym obciążeniu. Trzeba by ją manometrem sprawdzić(0,2-0,25 bara przy 4000 obrotów) albo podłączyć do niej długi wezyk i trzymając go pionowo patrzeć jak wysoko wybije. Trzeba by te bary na wysokość słupa paliwa przeliczyć znając jego ciężar właściwy.
[ Dodano: Sob Lip 08, 2006 5:48 pm ]
A może jeszcze pompa za słabo paliwo podaje i nie wyrabia przy maksymalnym obciążeniu. Trzeba by ją manometrem sprawdzić(0,2-0,25 bara przy 4000 obrotów) albo podłączyć do niej długi wezyk i trzymając go pionowo patrzeć jak wysoko wybije. Trzeba by te bary na wysokość słupa paliwa przeliczyć znając jego ciężar właściwy.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 100 gości