Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lukasz_bliw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 460
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 21:37
Lokalizacja: Wysoka/Wrocław

Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: lukasz_bliw » sob lut 11, 2012 09:53

Bierzesz wężyk i ściągasz - jak będzie chciało lecieć. A jak masz otwarty bak to jakaś chohla albo kubek i wyciągasz. resztę wycierasz jakąs szmatą i gotowe. Poproś kogoś żeby Cię podrzucił po paliwo. A diesel nie jest zły. ja od 7 lat nie narzekam :)


Było MK3 AAZ jest Accord 6 F18b2 i Leon ASV.

DejaVu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob kwie 10, 2010 14:56
Lokalizacja: Ełk

Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: DejaVu » sob lut 11, 2012 10:05

lukasz_bliw pisze:chohla albo kubek i wyciągasz
chyba zastosuję tą metodę-nie wiem czy mam jakiś szlauch - miałem metr ale pociąłem i wstawiłem pod maskę.Może też zobaczę te oryginalne przewody czy przepuszczają użyję do tego pompki i drugą stronę będę zatykał palcem.A jak myślisz wymienić filtr czy wpierw zobaczyć na świeżej ropie?


Seat Mii 1.O CHYA

lukasz_bliw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 460
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 21:37
Lokalizacja: Wysoka/Wrocław

Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: lukasz_bliw » sob lut 11, 2012 10:10

filtr bym wymienił - w starym też pewnie jest parafina. Mi przepuszczało (już chyba pisałem) na tym zaworku - wymieniłem. Też miałem kilka pęcherzyków. Po wymianie też przez jakieś kilka km były a teraz jest już dobrze. :)

P.S. a 5 km to nie dużo - bierzesz ciecz rozgrzewającą kanister i "komu w drogę temu czas "
Ostatnio zmieniony sob lut 11, 2012 10:40 przez lukasz_bliw, łącznie zmieniany 1 raz.


Było MK3 AAZ jest Accord 6 F18b2 i Leon ASV.

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: munior » sob lut 11, 2012 10:31

DejaVu pisze:a radzili mi kup ''małą benzynę'' zachciało się diesla. :banghead:
:bajer: Akurat to że nalałeś paliwa które zamarzło ,to nie wina twojego diesla , który jak sam piszesz odpalił :chytry: ...jak byś zadbał o własciwe paliwo przed mrozami to byś jeżdził...jak dbasz ,tak masz.Ja bym swojej starej pełnoletniej audi 80 nie zamienił na żadne nowsze wynalazki :grin:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Mumin90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
Kontakt:

Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: Mumin90 » sob lut 11, 2012 13:22

lukasz_bliw
A tak w ogóle to masz w aucie zastosowany oryginalny układ podgrzewania - czyli filtr z zaworkiem ?
jak założyłem podgrzewacz to już mam bez zaworka w jednym aucie
zgadza się paliwo będzie letnie ale w zbiorniku nadal będzie parafina a przy wydajniejszym podgrzewaczu całe paliwo się ogrzewa w szybszym czasie
wiadomo że z każdym samochodem jest inaczej ale przy tych mrozach zobacz po drogach ile samochodów staje w trasie

DejaVu
w bagażniku odkręć dekiel na 3 wkręty i nakrętkę od pływaka i go wyjmij i wypompuj pompą
filtr do wymiany bo wynika że jest zapchany ewentualnie jak nowy jest to wymyj go np benzyną



lukasz_bliw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 460
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 21:37
Lokalizacja: Wysoka/Wrocław

Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: lukasz_bliw » sob lut 11, 2012 14:12

Mumin90 ja pozostanę przy swoim. Nie ma co z dobrego robić lepszego :pub:.


Było MK3 AAZ jest Accord 6 F18b2 i Leon ASV.

DejaVu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob kwie 10, 2010 14:56
Lokalizacja: Ełk

Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: DejaVu » sob lut 11, 2012 15:01

''Paliwo'' wypompowane i zbiornik wytarty szmatą - latem go wymontuję i całego przepłuczę ,mam ponad 30l. ''ropy z wiórkami '' do rowu nie wylałem bo nie będę zanieczyszczał środowiska - to coś przyda mi się do mycia części.Przedmuchałem przewody i filtr - w nim też pełno wiórek , więc założę nowy chociaż ten zakładałem w styczniu. Zaraz przyjedzie brat ze świeżą ropą i filtrem.Widok z dna zbiornika bezcenny :grin:
http://imageshack.us/photo/my-images/83 ... 0011b.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;


Seat Mii 1.O CHYA

arwam

Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: arwam » sob lut 11, 2012 15:30

DejaVu, jak podgrzejesz paliwo to można je czy to w lecie czy nawet teraz po dodaniu depresatora zużyć. możesz dodać depresatora i wymieszać w bańce i potem wystawić na działanie mrozu. jeśli nie jest to paliwo o podłej jakości to nie powinno już się ściąć.



lukasz_bliw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 460
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 21:37
Lokalizacja: Wysoka/Wrocław

Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: lukasz_bliw » sob lut 11, 2012 15:53

paliwko zużyj latem. pisz co tam Ci wyszło :)


Było MK3 AAZ jest Accord 6 F18b2 i Leon ASV.

DejaVu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob kwie 10, 2010 14:56
Lokalizacja: Ełk

Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: DejaVu » sob lut 11, 2012 17:17

Filtr wymieniony na jakiś Polski za 60zł. innych tam nie było ,a brat na rybach był i specjalnie dla mnie przyjechał więc nie chciałem mu zawracać :ass: w każdej chwili mogę zmienić na inny. Troszkę sie wkurzyłem bo połamałem nowy ''podgrzewacz'' tak mocno siedział , użyłem więc starego i zmieniłem oringi -założyłem również oryginalne przewody aby widzieć co się dzieje , chyba dobre są bo z jednej strony podłączałem pompkę samochodową a drugą zatykałem i na pompce mogłem stanąć , więc chyba są szczelne?Zalałem 10l ropy z CPN Huzar w którym to zawsze tankuje brat swojego MK3 i po chwili golfik odpalił jest sporo baniek powietrza , ale ładnie chodzi nie dusi się, kawałek się przejechałem i potem poluzowałem po kolei wszystkie wtryski - nie wiem może za mało bo jeszcze powietrze jest.Zapala za każdym razem , jutro zobaczę wcześnie rano i może jeszcze raz poluzuję te wtryski.Muszę sobie oczkową 17 naciąć fleksem aby wchodziła na przewód , bo płaską jest tam niewygodne podejście.Tamtą ropę to wykorzystam przez lato trochę cedziłem ją przez szmatę - będę dolewał po litrze i jakoś to będzie.Trochę dobija mnie to powietrze , ale u mnie zawsze była jakaś bańka w przewodzie - teraz przynajmniej. paliwo czyściutkie to fajnie to widać .Dzięki wszystkim za zainteresowanie , jak coś to będę pisał. :pub: Pozdrawiam.


Seat Mii 1.O CHYA

Mumin90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
Kontakt:

Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: Mumin90 » sob lut 11, 2012 18:22

lukasz_bliw
Mumin90 ja pozostanę przy swoim. Nie ma co z dobrego robić lepszego :pub:.
jak się nic nie dzieje to wiadomo że nie ma co przesadzać :pub:
DejaVu
jak już się kawałek przejechałeś to już nie masz co luzować wtrysków bo układ już się odpowietrzył luzuję się przed odpaleniem jak jest zapowietrzony a jak zapalił to sam się odpowietrzy.

Trochę dobija mnie to powietrze , ale u mnie zawsze była jakaś bańka w przewodzie - teraz przynajmniej. paliwo czyściutkie to fajnie to widać

u mnie kiedyś też była jakaś bańka, w smoku jest rurka połączona z drugą rurką i uszczelnia to oring często on jest twardy i tam tędy ciągnie powietrze, jak jest więcej jak połowa zbiornika to jest zalana górna rurka i nie powinno ciągnąć między tymi rurkami jest sprężynka która dociska smok do dna zbiornika.
przy okazji możesz zwrócić na to uwagę
lub zastosować pompę w zbiorniku wtedy nie będziesz miał podciśnienia w przewodzie zasilającym tylko ciśnienie i nie ma bąbelków i do odpowietrzania pompy wtryskowej wystarczy włączyć pompkę w zbiorniku i poluzować nakrętki wtryskiwaczy i sam się po chwili odpowietrzy.



DejaVu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob kwie 10, 2010 14:56
Lokalizacja: Ełk

Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: DejaVu » sob lut 11, 2012 18:34

Mumin90 pisze:uszczelnia to oring często on jest twardy i tam tędy ciągnie powietrze
Oring na oko był ok a to powietrze może zniknie jak zatankuję jutro paliwka- teraz mam tylko 10l najważniejsze aby teraz mi tylko jeździł :okej:


Seat Mii 1.O CHYA

lukasz_bliw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 460
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 21:37
Lokalizacja: Wysoka/Wrocław

Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: lukasz_bliw » sob lut 11, 2012 18:55

fajnie że "zagadał". Naprawdę polecam zalać jakiejś "lepszej" ropy (ma wyższą liczbę cetanową). powietrzem na chwilę obecną się nie martw - pojeździsz to jak będzie wszystko ok to powinno zniknąć.

A co do wtrysków - może nich ktoś mądrzejszy się wypowie - po każdym odkręceniu powinno się chyba wymienić uszczelkę (ja bym z wtryskami nie kombinował - w aaz układ się odpowietrza sam). Wg. mojego małego umysłu powodem Twoich przygód jest i było w 100 % paliwo. Dziadowskie stacje musicie mieć u siebie. 30 minut temu byłem odpalić moją wozidupę i nie było problemu :) (-15' C)

A na oko to chłop w szpitalu umarł :P ( we wrocku oring = 1zł )


Było MK3 AAZ jest Accord 6 F18b2 i Leon ASV.

mateo1988
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: czw paź 30, 2008 12:43
Lokalizacja: pomorskie

Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: mateo1988 » sob lut 11, 2012 21:43

Ja miałem również pianę, paliwo w proporcjach 35/65 (lotos dynamic/diesel) + ulepszacz. Sprawdzałem czasem ile powietrza zostaje w układzie jak olej sprawdzałem. Zawsze była fasolka, ale ostatnio przy włączonym silniku dolewałem płynu do spryskiwaczy patrze a tu piana leci zamiast ropy, samochód jeździł nic się nie działo. Ale różnie odpalał, raz przy -22 normalnie, później przy -17 kręcił chwile i odpalał. Nie było reguły. dziś odpaliłem i zgasł odrazu (temp -13).. Odpaliłem 2gi raz i wszystko było ok. Patrze na przewód masa piany + bąbelki powietrza co jakiś czas. Podjechałem po nowy filtr paliwa, zakupiłem MANN, założyłem do tego stary oryginalny podgrzewacz i jak narazie zero powietrza. Po pierwszym uruchomieniu była mała fasolka, około 0,4cm. 2gie odpalenie zero powietrza. Potestuje jeszcze czy wszystko ok i w ciągu tygodni dam znać. Wychodzi jednak że nie warto oszczędzać na filtrze!
MK IV 1,9 tdi ALH 98r.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 138 gości