Zapowietrzony układ paliwa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

edpl90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob sty 07, 2012 14:14

Zapowietrzony układ paliwa

Post autor: edpl90 » pt lut 10, 2012 18:46

Witam,
ostatnio mialem problemy z odpalaniem auta... mechanik stwierdzil zawalone przewody paliwowe, wyczyscil i bylo ok. Prawie. Okazalo sie do tego, ze jest zapowietrzony uklad paliwa i niestety najprawdopodobniej winna jest pompa wtryskowa. Mechanik zalozyl zawor zwrotny liczac ze silnik da rade jakos uciagnac paliwo (rozwiazanie moze niezbyt elegancje, ale budzetowe). I sposob ten dzialal... dopoki jezdzi sie na krotkich trasach (do 10km). Jesli przejedzie sie troche wiecej km, potem auto postoi.. to juz nie odpali, paliwo tak czy siak schodzi cale (nie widac go zupelnie w tym polprzezroczystym przewodzie, a zwykle byl tam tylko maly pecherzyk powietrza). Czy da sie ten problem jakos obejsc czy konieczna jest regeneracja pompy? I ile taki interes kosztuje...



Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Zapowietrzony układ paliwa

Post autor: LoLs » pt lut 10, 2012 19:04

załóż sobie zaworek zwrotny miedzy pompę a filtr paliwa i paliwo się nie cofnie


[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]

Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Zapowietrzony układ paliwa

Post autor: Bolekrsko » pt lut 10, 2012 19:15

nie zganiaj na pompe odrazu. ile masz paliwa w baku ? wina albo w smoku albo w przewodach a watpliwe ze w pompie


http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

edpl90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob sty 07, 2012 14:14

Zapowietrzony układ paliwa

Post autor: edpl90 » pt lut 10, 2012 19:25

@Lols: czyli mozna wykorzystac ten zawor ktory obecnie jest przed filtrem?

@Bolekrsko: niestety.. przy odpalaniu (jesli oczywiscie akurat podaje paliwo...) pompa sie poci... to pewnie i powietrze sie tam dostaje. A paliwa jest pol baku wiec watpe ze to to...



Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Zapowietrzony układ paliwa

Post autor: LoLs » pt lut 10, 2012 19:42

Obrazek
coś takiego wstawiasz w przewody koszt jakieś 20 -30zł ale jeśli pompa się poci to na odcinku zawór- pompa może być powietrze i może ciężko palić auto


[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]

edpl90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob sty 07, 2012 14:14

Zapowietrzony układ paliwa

Post autor: edpl90 » pt lut 10, 2012 19:56

Ale tak jak pisalem :) mechanik zalozyl taki zawor tyle ze PRZED filtrem



Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Zapowietrzony układ paliwa

Post autor: LoLs » pt lut 10, 2012 20:17

to z filtra już nie powinie się cofnąć dalej to zostaje regeneracja albo bawić się samemu i powymieniać uszczelniacze


[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]

edpl90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob sty 07, 2012 14:14

Zapowietrzony układ paliwa

Post autor: edpl90 » ndz lut 12, 2012 12:16

No to zostaje mi oddac auto w rece pompiarza. Ale jeszcze tak mysle... ostatnio doszedl maly problem - mam pol baku a wskaznik zupelnie nie pokazuje nic. W ogole sie nie podnosi. Czesto pomaga... uwaga... wlaczenie ogrzewania tylnej szyby. Moze ma to jakis zwiazek z cala sytuacja?



Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Zapowietrzony układ paliwa

Post autor: LoLs » ndz lut 12, 2012 12:45

to może gdzieś z tyłu nie ma dobrej masy


[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]

berthold61
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 443
Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: Zapowietrzony układ paliwa

Post autor: berthold61 » pn paź 01, 2012 19:40

LoLs pisze:Obrazek
coś takiego wstawiasz w przewody koszt jakieś 20 -30zł ale jeśli pompa się poci to na odcinku zawór- pompa może być powietrze i może ciężko palić auto

ja mam w swoim starym klekocie problem z schodzącym paliwem i założyłem taki zaworek i za chiny ludowe nie zaciagało paliwa z baku nawet po 10 kilometrach holowania ,jak podłączyłem z powrotem pod filtr to pali i zaciąga te paliwo z baku zaworek zakładałem odpowiednią stroną raz między filtr/pompę potem bak/filtr nic nie potrafił zaciagnąć tego paliwa jedynie do głowy przychodzi mi inny filtr z 2 rurkami dop-wypł bez tego durnego zaworka może to zadziała bo co rano odpał to loteria hol lub jazda ,jeszcze chwila i stracę cierpliwość i oddam na złom a szkoda bo na ryby idealne

golf 2 1,6 td


było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm

Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Zapowietrzony układ paliwa

Post autor: LoLs » pn paź 01, 2012 20:01

a jak dmuchniesz w niego powietrze to idzie w jedną stronę ?? bo może po prostu wadliwy zaworek , ja montowałem ich już paręnaście sztuk w rożnych autach i nigdy nie było problemu


[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]

berthold61
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 443
Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: Zapowietrzony układ paliwa

Post autor: berthold61 » pn paź 01, 2012 20:30

LoLs pisze:a jak dmuchniesz w niego powietrze to idzie w jedną stronę ?? bo może po prostu wadliwy zaworek , ja montowałem ich już paręnaście sztuk w rożnych autach i nigdy nie było problemu


w jedną idzie w drugą blok ale może już te łopatki w pompie się kończą raz już tak miałem z poprzednią pompą nie zaciągała paliwa ,,chyba jeszcze potestuje bez filtra na krótko i na krótko bez tego zaworka (podgrzewacz) na filtrze jak 2 dni będzie oki to daję inny filtr taki z t2 dwoma rurkami dop/wypł


było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości