Jaki efekt po założeniu sportowych amorów do seryjn sprężyn?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Jaki efekt po założeniu sportowych amorów do seryjn sprężyn?

Post autor: Michnik » sob lip 08, 2006 11:27

np takich http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=114547103
Obniży się coś samochód?



Awatar użytkownika
Bart
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2241
Rejestracja: wt lis 22, 2005 18:49
Lokalizacja: Ostróda
Auto: SS2 TSI
Silnik: CDAA
Kontakt:

Post autor: Bart » sob lip 08, 2006 11:36

Obniżające sprężyny do seryjnych amorów nożna stosować, ale odwrotnie to chyba nie ma sensu. Szkoda kasy...


:okej:

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob lip 08, 2006 12:56

bartvw pisze:Obniżające sprężyny do seryjnych amorów nożna stosować, ale odwrotnie to chyba nie ma sensu. Szkoda kasy
dobrze ze "chyba" tam napisałęś bo nie masz racji.....jest dokłądnie odwrotnie

duzo lepiej spisuje sie zestaw amort sport i spring seria niz na odwrót....sprezyny padną co prawda szybciej ale lepsze to niz w jak odrócimy sytuacje i maja nam padac amory ze względu na twardosc sprezyny......
o amortyzacji decyduje głownie amortyzator a sprezyana tylko go ustawia....nie moze byc za twarda bo przejmnie z duzo na siebie i auto sie bedize zachowywało jakby jeździło na samych sprezynach.....

I teraz trzeba powiedizec ze to co dla zestawu seria amor i krótki spring jest pracą w nieodpowiednim połozeniu bo amor jest za naddto ścisniety dla zestawu sport amor i seria spring jest jak najbardziej normalne......zalezy od potrzeb i tego co chcemy uzyskac.....niczym nadzwyczajnym nie jest to ze np na głeboki śnieg zakałda sie seryjne sprezyny.....
ja mam wyczynowe zawieszenie bislteina b6 i do tego latam na seryjnym springu, ze względu na jakosc naszych dróg.....moim zdaniem zestaw jest super.....ciezko sie auto ugina a skok jet dosć duzy dzieki tej seryjntj sprezynie.....nic sie nie ma prawa stać z amorem, jedynie springi moze sybciej poleca....
Nie widze żadnego uzasadnienia które by przemawiało za tmy zeby seryjengo springa do sportowego amora nie wsadzać...

natomiast inną kwestiajest to ze te amory po 140 żł za sztuke pewnie nic sensownego sobą nie rezprezentują....wyglądaja jak seria.....pewnie majazwiekszone ciśnienia gazu (co nie przedłuzsy na pewno ich żywotnosci) a całą reszta tj uszczlnaicze i zaworki zaostała seryjna i sobie raczej kiepsko daje rade w takeij sytuacji.....
poszukaj leiej czegos firmowego pozdro

[ Dodano: Sob Lip 08, 2006 12:58 ]
oo a traz widze to to supersport :)
to moge od razu odradzić , przyjechałem moim gofem na nim....od razu do piwnicy poszedł :) zawias oczywiscie ...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 147 gości