wymiana zaworka elektrycznego na przewodzie podcisnieniowym.

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Kubson44
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn paź 18, 2010 12:36

wymiana zaworka elektrycznego na przewodzie podcisnieniowym.

Post autor: Kubson44 » czw lut 09, 2012 00:03

wymieniłem zaworek elektryczny na przewodzie podcisnieniowym od pochłaniacza oparów
jak w temacie:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=297690" onclick="window.open(this.href);return false;


jak przypisać ten zaworkek komputerem? do kogo jechac i gdzie sie zgłosic
ssanie wróciło auto nie gasnie jednak wydaje sie jakby cały czas był na ssaniu nawet ciepły



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

wymiana zaworka elektrycznego na przewodzie podcisnieniowym.

Post autor: norek111 » czw lut 09, 2012 10:36

Tego elektrozaworu nie trzeba dopisywać ani przypisywać komputerem jak napisałeś .


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

wymiana zaworka elektrycznego na przewodzie podcisnieniowym.

Post autor: Paweł Marek » czw lut 09, 2012 12:44

opisz dokładnie objawy jeśli chcesz pomocy, zaworek niema nic do ssania, chyba że jego rurka do wtrysku całkiem urwana to może ale i nawet wtedy wątpliwe.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Re: wymiana zaworka elektrycznego na przewodzie podcisnienio

Post autor: danioo » czw lut 09, 2012 14:29

Jeżeli na rozgrzanym masz cały czas silnik na ssaniu, to powinieneś przeprowadzić adaptację przepustnicy VAG'iem, instrukcję postępowania znajdziesz na forum


zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]


[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

Kubson44
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn paź 18, 2010 12:36

wymiana zaworka elektrycznego na przewodzie podcisnieniowym.

Post autor: Kubson44 » czw lut 09, 2012 23:51

na poczatku miałem po odpaleniu auta wysokie obroty 3 tys i wiecej jechałem nim jak automatem same obroty narastały.. wymieniłem silnik krokowy problem ustał, pojawił sie nowy, na zimnym motorze po odpaleniu obroty spadały ssania nie było, podczas jazdy równiez problem podobny obroty ponizej 800, na gazie jeszcze nizej i gasł na skrzyzowaniach trzesło nim itd..
wymieniełem tez zaworek auto nie gasnie, nie ma za niskich obrotów jednak jest wrazenie ze auto jeździ jakby cały czas na ssaniu bez wzgledu na temp silnika, dzisiaj miałem nawet równe 800 obrotów jednak po pokonaniu nastepnego odcinka znowu były 1100...
w czym moze tkwic jesczze oproblem
1.8 90KM b+lpg 93 rok



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

wymiana zaworka elektrycznego na przewodzie podcisnieniowym.

Post autor: norek111 » pt lut 10, 2012 10:28

sprawdź podstawę wtrysku na tz. plaka


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 12 gości