VarioT . 230+VNT20-power up!

Nasze auta - pozostałe z grupy VAG

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

VarioT . 230+VNT20-power up!

Post autor: spawacz » pt lis 25, 2011 10:40

Kupiony w sierpniu 2011 Seat Cordoba Vario TDI. Auto kupione w stanie agonalnym, czytaj wszstko do remontu,ale to nic bo nie takie wraki sie do zycia przewracalo,dlugie story by bylo pisac zeby opisac wszstko ci sie dzialo z tym autem , jak sie naprawialo i jak ewulowalo do stanu obecnego a glownie mocy obecnej
Napęd:
-Silnik 1.9 TDI ASV 110KM
-Skrzynia 5-gang

Zawieszenie i hamulce:
-Hamulce z Cupry 280mm przod i 232mm tyl tarcza
-Zawias -20mm w stosunku do serii
-Stabilizator 22mm przod
-Stabilizator 12mm tyl

Wyposażenie:
-el. szyby
-el. lustra
-reg. kierownicy
-reg. fotele wysokosciowo
-anty napad
-centralny +pilot
-wspoma
-klimatornik
-ABS
-EBD
-TSC
-org cd-changer
-wyjscie +12V w bagazniku
-2x airbag
-wnetrze welur fotele i kanapa
-Hak

Wygląd:
- kolor bordowy
- felgi BST 15" i zimna seat sport 15"
- grill bez znaczka JOM
- daszek na tyl ori Seat BY Je-Design

Planyprawie wszystko wykonane... ale zawsze sie cos znajdzie.
- remont calosci przedniego zawieszenia - Wykonane
- egr out - Wykonane
- kat out - Wykonane
- 230 wtryski - Wykonane
- 1 masa z ABF w calosci wraz z zmachem odchudzonym - Wykonane
- kolektor 130/150 z przepustnica - Wykonane
- turbo VNT20 - wykonane
- soft 1.65bar + 50 mg -wykonane
- kit 60/40 MTS -wykonane
- wymiana wszystkich firtrow olei plynow etc. -wykonany
- pelen servis klimy z ozonowaniem i ogrzybieniem z umyciem parownika preparatem.
- pompa 11 hybrid
- wymieniony rozrzad z wzmocnionym paske Gates XS
- wymiana felg na Borki RST 15" - lato
- nowka heble P+T TRW
- wydech 61mm kwas
- dolot 2.75/2.25 "

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz sty 27, 2013 12:56 przez spawacz, łącznie zmieniany 3 razy.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
wielik
ONE NIGHT IN IBIZA <3
ONE NIGHT IN IBIZA <3
Posty: 408
Rejestracja: śr lip 13, 2011 23:37
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Cordi Vario 6K2 by spaw

Post autor: wielik » ndz lis 27, 2011 20:43

fajny kolorek masz tego vario, jestem ciekaw jak bd wygladalo na glebie;)
czekam na foty!!


była HONDA Civic EJ9 IS
był SEAT IBIZA 6K2 1.9 TDI ASV+
jest SEAT LEON 1.9TDI 110 KW ARL :D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=507810" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Cordi Vario 6K2 by spaw

Post autor: spawacz » pt gru 16, 2011 22:43

Jako ze byl Mikolaj to i do mnie cos tam przyniósł:
Kpl. nowiuśkich hebelkow TRW na 2 ośki + mapsensor 051C na 300Kpa.

Obrazek
Obrazek

I filmik bez softa!! 0-100 [youtube][/youtube]


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

DJ21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr sie 25, 2010 19:14

Cordi Vario 6K2 by spaw

Post autor: DJ21 » śr lut 08, 2012 19:28

Modzisz coś tam dalej, czy stanęło w miejscu?



Awatar użytkownika
wielik
ONE NIGHT IN IBIZA <3
ONE NIGHT IN IBIZA <3
Posty: 408
Rejestracja: śr lip 13, 2011 23:37
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Cordi Vario 6K2 by spaw

Post autor: wielik » czw lut 09, 2012 12:19

ciszaaaaa jakaś :chytry:


była HONDA Civic EJ9 IS
był SEAT IBIZA 6K2 1.9 TDI ASV+
jest SEAT LEON 1.9TDI 110 KW ARL :D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=507810" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Cordi Vario 6K2 by spaw

Post autor: spawacz » ndz sie 19, 2012 16:08

COs tam sie dzialo az zapomialem dopisac , fotki z majowki dodalem i jakis tam lepszejszy opis. 7s-100 , 15.5 na 1/4 na starym setupie Majowkowym, teraz powinno byc ok 15.1 . Hamowany na 170KM na starym setupie, teraz nie wiem ale jeszcze cos musze zrobic. A bedzie to walek AGP + dolot 3" .I mysle ze mechanicznie bedzie skonczone, bo dalesz mody sa juz nie do osiagniecia na tym osprzecie ... :helm:


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
wielik
ONE NIGHT IN IBIZA <3
ONE NIGHT IN IBIZA <3
Posty: 408
Rejestracja: śr lip 13, 2011 23:37
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Vario 6K2 by spaw . 170PS+

Post autor: wielik » ndz sie 19, 2012 23:37

spawacz pisze:7s-100
toż to wariat :kac: !!!


była HONDA Civic EJ9 IS
był SEAT IBIZA 6K2 1.9 TDI ASV+
jest SEAT LEON 1.9TDI 110 KW ARL :D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=507810" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Vario 6K2 by spaw . 170PS+

Post autor: spawacz » ndz wrz 23, 2012 20:04

Co z ciekawostek to doszedl walek + wydech i po czesci dolot, czas w granicy 6.7-7.0s.

" onclick="window.open(this.href);return false;


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

VarioT . 230+VNT20-power up!

Post autor: spawacz » ndz sty 27, 2013 13:00

UP w temacie doszly 230 w cisnienach 240/340 VNT20 z 2.5TDI 180HP i dolot, niestety narazie bez fotek , ale mysle ze juz niedlugo z wielkim IC pokaze wszystko. Co do jazdy , nie licze na jakis mega przyrost mocy , 10-12KM i jakie 40NMmoze wiecej moment jest bardzo odczuwalny teraz czego na 216 nie bylo. Mam nadzieje ze 200+ bedzie


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
konrad141
Forum Master
Forum Master
Posty: 1082
Rejestracja: pn lip 28, 2008 23:24
Lokalizacja: Borawe/Ostrołęka
Auto: Bora Sedes 4motion
Silnik: AJM
Kontakt:

VarioT . 230+VNT20-power up!

Post autor: konrad141 » pn sty 28, 2013 13:15

Moc z Tobą :okej: :D


Piasek pisze: Ale po tym jak kumpla ojciec zapłacił 12 tyś zł za sportowego gołębia który nie wrócił z pierwszego lotu - nic mnie już nie zdziwi.
:los:

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

VarioT . 230+VNT20-power up!

Post autor: spawacz » ndz lut 17, 2013 19:18

Mam taka nadzieje :bigok: . Z nowosci to doszly zegary na slupek Vdo look, temp. oleju i booost :bigok:


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe z grupy VAG”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości