Gwint do 3ki fk mt ta czy inny?

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
borsukmexico
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pn lut 06, 2012 12:55

Gwint do 3ki fk mt ta czy inny?

Post autor: borsukmexico » wt lut 07, 2012 15:27

Witam mam zamiar wrzucić jakiś gwint do mojej meksykańskiej trójeczki:P

Mam mały problem po pierwsze nie chce zeby była to hard gleba.

na rynku jest parę tanich gwintów
tuning art- 729zł
ta technix, - 850zł
Mts -888zł

są bardzo podobne .
mówią ze mts jest najlepiej wykonany a tuning art produkowane przez ta technixa z gorszych materiałów.

nie chciałbym zeby się szybko posypał. a zeby miał dobre właściwości jezdne i co wazne aby pozostawił choć resztki konfortu:P

jeśli byłoby warto dołozyłbym troszkę do lepszego gwintu (w ramach rozsądku) czy są jakieś inne zawieszenia na rynku?



jeszcze jedno pytanie. o ile obnizy mi się zawieszenie jeśli zainstalowałbym mts na maksymalnym rozkręceniu (ZIMA)?

Wiem ze jest tu wiele osób które ogarniają ten temat:)


Mój mexico:P http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=452051" onclick="window.open(this.href);return false;

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Gwint do 3ki

Post autor: Shmatan » wt lut 07, 2012 18:20

Jak ma być miękki (jak na gwint) to bierz fk. Gwintów nie powinno się na mas rozkręcać do góry bo jeździ sie tragicznie i same to średnio lubią.



Awatar użytkownika
borsukmexico
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pn lut 06, 2012 12:55

Gwint do 3ki

Post autor: borsukmexico » śr lut 08, 2012 10:30

ale w zime dobrze by było.
a i w lato chciałbym bez spiny przejechać przez przejazd kolejowy czy próg zwalniający.
a chcę zeby się lepiej pewniej prowadził po równym.
ale chciałbym zeby była mozliwość w miare szybko przejechać po nierównej łatanej drodze.
jechałem juz golfem kumpla który miał tak skręcony gwint ze jak jechałem to się zygać chciało jak wjechaliśmy na starą łataną drogę to trzeba było 35 km/h jechać:(

a ten gwint fk to gdzie go kupić?
ma ktoś ten gwincik?
jak się sprawuje?
ile kosztuje bo nie mogę go znaleźć.


Mój mexico:P http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=452051" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Gwint do 3ki

Post autor: MAPET » śr lut 08, 2012 15:11

borsukmexico pisze:jeśli byłoby warto dołozyłbym troszkę do lepszego gwintu (w ramach rozsądku) czy są jakieś inne zawieszenia na rynku?
AP srednia polka niecale 2 tys gdzies

pozniej drozej ok 3 i wzwyz


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
borsukmexico
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pn lut 06, 2012 12:55

Gwint do 3ki fk mt ta czy inny?

Post autor: borsukmexico » śr lut 08, 2012 16:26

a ten fk jest lepszy jakościowo od mtsa?
bo widziałem chyba na twojej stronie Mapet zo 1000 chyba.
2koła to juz nie mój budżet:P


Mój mexico:P http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=452051" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Gwint do 3ki fk mt ta czy inny?

Post autor: MAPET » śr lut 08, 2012 16:49

borsukmexico pisze:a ten fk jest lepszy jakościowo od mtsa?
to samo wg mnie lub podobnie


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
borsukmexico
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pn lut 06, 2012 12:55

Gwint do 3ki fk mt ta czy inny?

Post autor: borsukmexico » śr lut 08, 2012 20:48

bo z tego co czytałem to gwint art tuninga jest duzo gorszy jakościowo od mtsa a jeśli fk będzie delikatnie bardziej miękki to myśle ze będzie dobry kompromis pomiędzy Dobrymi właściwościami jezdnymi a komfortem. A dobrzeby było gdyby troszkę wytrzymał. niby są na wszystkie te zawiechy 2 lata gwarancji ale co 2 lata wkładać 1000zł to sporo.


I jeszcze jedno ważne pytanie potrzebuję coś jeszcze do zainstalowania gwintu?
Bo słyszałem o jakiś osłonach
Żebym nie miał zadnych niespodzianek jak przyjdzie do zakładania:P


Mój mexico:P http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=452051" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Gwint do 3ki fk mt ta czy inny?

Post autor: MAPET » śr lut 08, 2012 21:48

przy fk nie ma oslon reszta ma


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
borsukmexico
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pn lut 06, 2012 12:55

Gwint do 3ki fk mt ta czy inny?

Post autor: borsukmexico » czw lut 09, 2012 02:28

ile te osłony kosztują?
gdzie je kupić?


Mój mexico:P http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=452051" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Gwint do 3ki fk mt ta czy inny?

Post autor: MAPET » czw lut 09, 2012 07:42

dobierac lub ok 120zl kpl np z mts


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
darkmen21
Oberschesien
Oberschesien
Posty: 373
Rejestracja: czw lut 19, 2009 19:03
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Auto: GOLF 3,5 Cabriolet 2.0 AGG, Passat b8, Skoda Superb II,
Silnik: 2.0
Kontakt:

Gwint do 3ki fk mt ta czy inny?

Post autor: darkmen21 » czw lut 09, 2012 08:40

borsukmexico pisze:2koła to juz nie mój budżet:P
to tak jak większość nas, dlatego jezdzimy na TA, MTS, Tuning art, które nie ouszukumy się komfortu nie zapewniają, jak chjcesz komfort przy obnizonym aucie to albo wydajesz min. 2000zł na gwint, albo kup kita dobrej firmy. Z założenia utwardzenie zawieszenia jest do poprawy osiągów na zakrętach nie sluzy poprawie komfortu ale jej utracie.

Na marginesie gwint FK jest podobno w 2 rodzajach, jeden który nie ma róznicy od tych za okolo 900zł a ten o którym piszeShmatan, widziałęm ostatnio na necie za chyba 2500zł


Z VAGami przez życie, było już ich z około 30.. Obecnie posiadam 3 :)
Na forum 15 lat.. :okej:

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Gwint do 3ki fk mt ta czy inny?

Post autor: Shmatan » czw lut 09, 2012 10:23

Ja pisałem o fk ak street - najmiękksza wersja za ok 1000zł.
borsukmexico pisze:ile te osłony kosztują?
gdzie je kupić?
Ja do gwintu do mk4 dobrałem osłony na drążki kierownicze z megane II - pasują idealnie po użyciu trytytki i podszlifowaniu odboja



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Gwint do 3ki fk mt ta czy inny?

Post autor: MAPET » czw lut 09, 2012 10:53

darkmen21 pisze:Na marginesie gwint FK jest podobno w 2 rodzajach, jeden który nie ma róznicy od tych za okolo 900zł a ten o którym piszeShmatan, widziałęm ostatnio na necie za chyba 2500zł
nie podobno tylko jest i nie w 2 tylko w 6 rodzajach...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
borsukmexico
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pn lut 06, 2012 12:55

Gwint do 3ki fk mt ta czy inny?

Post autor: borsukmexico » czw lut 09, 2012 14:16

teraz to juz nie ogarniam:(

jeśli kupie zbyt miękki gwint to przy opuszczeniu go o 4cm mogą mi obcierać koła o nadkola?

a tego bym nie chciał bo w planach mam zamiar wrzucić do niego jakieś 195/50/16r
chyba nie ma co kombinować i kupić te mts.
Z założenia utwardzenie zawieszenia jest do poprawy osiągów na zakrętach nie sluzy poprawie komfortu ale jej utracie.
ok rozumiem o co ci chodzi ale można to wypośrodkować, żeby nie wychylał się na winklach i nie gibało go jak poloneza a przy okazji na nierównościach szło w miarę komfortowo przejechać. A wszystko to przy takim ustawieniu aby koła nie obcierały.

nie chcę kit-u bo nie wiem tak naprawdę ule samochód mi siądzie, jak będzie mi się podobało i dobrze jeździło a przy gwincie mogę sobie to dobrze zestroić.

w wielu przypadkach znajomi kupowali sobie kity obniżające i po założeniu albo było za nisko, albo przód stał ok a tył jak koza, innym razem wszystko zbyt wysoko.
Jest to troszkę ruletka.
a przy moim braku doświadczenia zamówiłbym na pewno taki który by mnie nie zadowolił.


Mój mexico:P http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=452051" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości