Ogrzewanie Climatronic

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

dziki83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr mar 02, 2011 23:51

Ogrzewanie Climatronic

Post autor: dziki83 » pn sty 30, 2012 23:38

Witam,
Moim zdaniem mam dziwny problem z ogrzewaniem.
Ustawiam Climatronic na ECON, temperatura, nawiew itp. Powietrze ma lecieć na szybę i nogi i wszystko jest ok(chociaż na nogę leci chłodniejsze niż na szybę). Gdy dołożę do tego ustawienie by leciało "na twarz" przestaję lecieć na nogi.
Chodzi o to że zawsze jak ustawię na "twarz" i nogi leci tylko na "twarz" na nogi nie. Vag nie pokazuję błędów na climatronicu. Prośba o pomoc bo zimnooo ;p



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Ogrzewanie Climatronic

Post autor: Qto » pn lut 06, 2012 23:39

jutro luknę u siebie, ale nie sądzę żebym miał tak samo...wydaje mi się że leci tak jak ja chcę



Awatar użytkownika
guziolek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1400
Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
Lokalizacja: Lublin okolice
Kontakt:

Re: Ogrzewanie Climatronic

Post autor: guziolek » wt lut 07, 2012 15:20

Qto pisze:jutro luknę u siebie, ale nie sądzę żebym miał tak samo...wydaje mi się że leci tak jak ja chcę
Pierwszy :jezor:


Sprawdziłem, jak ustawiam nawiew we wszystkich kierunkach to na szybę i nogi dmucha słabo (nawet bardzo słabo na nogi - ale dmucha), najmocniej z nawiewów czołowych (na wprost). Nie można jednak powiedzieć że gdzieś powietrze wcale nie leci . Jak ustawiam w jakiejkolwiek konfiguracji 2 kierunki nawiewu to dmucha w miarę jednakowo, ale z czołowych ciut mocniej (pewnie średnica przekroju kanału ma tu najwięcej do powiedzenia).



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Ogrzewanie Climatronic

Post autor: Qto » wt lut 07, 2012 17:34

Sprawdziłem...wieje tam gdzie chcę żeby wiało, przy każdej opcji ustawień.
guziolek pisze:z czołowych ciut mocniej (pewnie średnica przekroju kanału ma tu najwięcej do powiedzenia)
z samej nagrzewnicy na tą część jest na pewno największy otwór...a sama klapa zamykająca ten kanał ma też w sobie małą szparę, jak zamkniemy nawiew na twarz to coś i tak wiało będzie.



Awatar użytkownika
kazz3m
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw paź 30, 2008 17:58
Lokalizacja: Tczew/Gdańsk/Reda
Kontakt:

Ogrzewanie Climatronic

Post autor: kazz3m » wt lut 07, 2012 22:45

Miałem podobnie przy "słabej" (zjechane magnesy) dmuchawie... po wymianie - na max ustawieniach głowę urywa :crazy:



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Ogrzewanie Climatronic

Post autor: Qto » wt lut 07, 2012 22:50

kazz3m, ale tu nie chodzi o to że słabo dmucha...tylko że nie dmucha na nogi
...chyba że dziki83 zapomniał dodać że słabo dmucha i może faktycznie to jest powodem :chytry:



Awatar użytkownika
kazz3m
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw paź 30, 2008 17:58
Lokalizacja: Tczew/Gdańsk/Reda
Kontakt:

Ogrzewanie Climatronic

Post autor: kazz3m » wt lut 07, 2012 22:56

dziki83, zawsze może wejść w panel testowy od climatronic'a i sprawdzić całość :) lub sprawdzić wszystkie możliwe kombinacje (ustawien - gora,nogi,szyba,eco,auto) i je tu przedstawić, bo tak to ciężko w 100% odpowiedzieć poprawnie ;-)...



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Ogrzewanie Climatronic

Post autor: Qto » wt lut 07, 2012 23:03

kazz3m pisze:zawsze może wejść w panel testowy od climatronic'a
dziki83 pisze:Vag nie pokazuję błędów na climatronicu



Awatar użytkownika
kazz3m
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw paź 30, 2008 17:58
Lokalizacja: Tczew/Gdańsk/Reda
Kontakt:

Ogrzewanie Climatronic

Post autor: kazz3m » wt lut 07, 2012 23:13

Nie mówię tu o VAGu... pod kombinacją klawiszy na climatronicu masz panel serwisowy (na forum było gdzieś opisane). W nim możesz odpalić testy sprawdzające całą instalację climy - komputer sam zmienia prędkość oraz strefy climy.


Poniżej w linku masz opisane menu serwisowe (niektóre parametry można zmieniać do testów, niestety nie pamiętam którymi klawiszami)
http://www.vwgolf.pl/porady/ukryte-funkcje-klimatronik/" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Ogrzewanie Climatronic

Post autor: Qto » wt lut 07, 2012 23:26

kazz3m pisze:Nie mówię tu o VAGu... pod kombinacją klawiszy na climatronicu masz panel serwisowy (na forum było gdzieś opisane). W nim możesz odpalić testy sprawdzające całą instalację climy - komputer sam zmienia prędkość oraz strefy climy.
wiem, ale VAG nie widzi błędów = sterownik nie widzi błędów



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5942
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Ogrzewanie Climatronic

Post autor: grg474 » czw lut 09, 2012 15:52

dziki83 pisze:Ustawiam Climatronic na ECON, temperatura, nawiew itp. Powietrze ma lecieć na szybę i nogi i wszystko jest ok(chociaż na nogę leci chłodniejsze niż na szybę). Gdy dołożę do tego ustawienie by leciało "na twarz" przestaję lecieć na nogi.
Chodzi o to że zawsze jak ustawię na "twarz" i nogi leci tylko na "twarz" na nogi nie. Vag nie pokazuję błędów na climatronicu. Prośba o pomoc bo zimnooo ;p
i jest wszystko prawidłowo :bigok:
po 1 primo to po co na econ jak na AUTO i tak kompresora nie załączy ? Drugie pytani e- jak to ty grzejesz - jeśli dajesz na 28 czy HI i wiatrak na maxa - to ciężko ci zagrzać kabinę bo to co zagrzeje silnik zabierze szybko nagrzewnica. Daj normalnie n a22 czy 23 i np wiatrak na 4 stopień albo na auto - zobaczysz że bez głupiego naciskania wszystkich przycisków - głupiego bo jakbyś rozebrał nagrzewnicę to byś zobaczył ze jedna klapka reguluje twarz - nogi a druga na szybę. Jest jeszcze klapka od temperatury i klapka od obiegu zamkniętego.
Mniej więcej jest to tak jakbyś chciał żeby można było żeby część powietrza ciągnął z zewnątrz a część z wewnątrz. Bez samodzielnego przerobienia (np uszkodzenia klapek nie da się)


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Ogrzewanie Climatronic

Post autor: bongo » czw lut 09, 2012 21:17

U mnie tak samo jest, że zawsze mocniej wieje w oczy niż na nogi.



Awatar użytkownika
guziolek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1400
Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
Lokalizacja: Lublin okolice
Kontakt:

Ogrzewanie Climatronic

Post autor: guziolek » czw lut 09, 2012 22:16

bongo, biednemu zawsze wiatr w oczy :los2:



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5942
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Ogrzewanie Climatronic

Post autor: grg474 » czw lut 09, 2012 23:23

bongo pisze:U mnie tak samo jest, że zawsze mocniej wieje w oczy niż na nogi.
hmm dziwne - u mnie na nogi - sięgnij ręką nad pedał gazu jak dasz na full


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości