Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
berthold61
- Użytkownik

- Posty: 443
- Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Post
autor: berthold61 » pn lut 06, 2012 14:11
czy zalanie na dobę takim specyfikiem spełni swoją rolę
http://www.tksport.pl/product-pol-5314- ... G8716.html" onclick="window.open(this.href);return false;, bo jakoś mi się nie uśmiecha przy minus 20 pod autem dwa dni leżeć ,pomyślałem odkręcić rurę wydechową od turbo zrobić jakąś zaślepkę plastikową i zalać to tym badziewiem może by to rozpuściło te osady
pewnie walłem

było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm
-
Łuki_79
- Forum Master

- Posty: 1694
- Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
- Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS
Post
autor: Łuki_79 » pn lut 06, 2012 14:18
No w tych okularach zapewne osadów nie będziesz widział
Z grubej rury
Wykręcaj suszarkę i poleruj zmienną geometrię.
-
maska11
- Nowicjusz

- Posty: 41
- Rejestracja: wt paź 12, 2010 19:30
- Lokalizacja: T-ka
Post
autor: maska11 » pn lut 06, 2012 22:58
Jeśli zacinają się łopatki zmiennej geometrii to nie polecam czyszczenia, g**no to daje, tylko kasę stracisz, chyba że sam się będziesz bawił. Ja się właśnie tak przejechałem wydałem 400 zł po miesiącu to samo. Teraz oddaje na regeneracje i będzie spokój.
-
Łuki_79
- Forum Master

- Posty: 1694
- Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
- Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS
Post
autor: Łuki_79 » pn lut 06, 2012 23:10
maska11 pisze:Jeśli zacinają się łopatki zmiennej geometrii to nie polecam czyszczenia, g**no to daje, tylko kasę stracisz
Wyczyściłem u siebie prawie dwa lata temu i geometria u mnie śmiga do tej pory bez problemu najmniejszego.
maska11 pisze:Ja się właśnie tak przejechałem wydałem 400 zł po miesiącu to samo.
Może fachman rozruszał tylko geometrię u ciebie,a skasował jak za czyszczenie.Jeżeli suszarka jest ok,to po właściwym czyszczeniu powinna śmigać długi czas.
-
Adamm
- V.I.P.

- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » wt lut 07, 2012 01:41
maska11, a myslisz ze na regeneracji co robia? czyszcza bo jesli geometria nie jest krzywa to jej nie zmieniaja
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
Sztomel
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 5667
- Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
- Lokalizacja: Rybnik
Post
autor: Sztomel » wt lut 07, 2012 04:25
maska11 pisze:Teraz oddaje na regeneracje i będzie spokój.
Tak się to nazywa a kosztuje sporo więcej niż zwykłe czyszczenie

Spokoju przy tym wcale nie gwarantuję - jeśli faktycznie wzięli się za regenerację

-
italiano_83
- V.I.P.

- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Post
autor: italiano_83 » wt lut 07, 2012 23:07
maska11 pisze:Jeśli zacinają się łopatki zmiennej geometrii to nie polecam czyszczenia, g**no to daje, tylko kasę stracisz, chyba że sam się będziesz bawił
Wielu użytkowników to robi, z dużym powodzenie

oczywiście jest odsetek tych którym problem powraca, ale to już wina mechanicznego uszkodzenia turbosprężarki.
maska11 pisze:Teraz oddaje na regeneracje i będzie spokój.
No właśnie
oby się dopiero problemy nie zaczęły po tej "regeneracji" ...

Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm
Ducati Monster 696+

-
qbationov
- Mały gagatek

- Posty: 143
- Rejestracja: pn maja 14, 2007 09:12
- Lokalizacja: Żywiec
-
Kontakt:
Post
autor: qbationov » wt lut 07, 2012 23:18
Regeneracja jak widzę to lek na całe zło

Może i tak, ale zależy kto się tego podejmuje. Co do czyszczenia turbo to uważam, że użycie zmywaczy czy wytrawiaczy jest jak najbardziej OK, tyle że robienie tego "na aucie" może nie jest najszczęśliwszym pomysłem. Należy pamiętać, że elementy "współpracujące" w turbince vnt są miedziowane, więc ich ścieranie, drapanie czy mocniejsze polerowanie może doprowadzić to tego, że przy obecnej pogodzie za miesiąc cała operacja będzie do powtórki. Sam się o tym przekonałem dłubiąc w swoim AFNie. Dopiero zakupienie zatartej turbawki, dokładne jej wymycie w zmywaczu do hamulców i wrzucenie do mojej motorowni pozwoliło pozbyć się przeładowań. Ewentualne zgorzele pomiędzy łopatkami a pierścieniem można lekko drapnąć np. plastikowym króćcem. Powodzenia

140KM / 317NM...i wreszcie bez lęku zerkam w stronę lewego pasa:)
-
doggie
- V.I.P.

- Posty: 10596
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Post
autor: doggie » śr lut 08, 2012 00:02
ja czyścilem w AJM kierownice WD-40 i śmiga od ponad roku idealnie, oczywiście sprężarka na stół bo wg mnie każdy inny sposób jest do bani
-
maska11
- Nowicjusz

- Posty: 41
- Rejestracja: wt paź 12, 2010 19:30
- Lokalizacja: T-ka
Post
autor: maska11 » śr lut 08, 2012 23:35
Adamm pisze:maska11, a myslisz ze na regeneracji co robia? czyszcza bo jesli geometria nie jest krzywa to jej nie zmieniaja
Juz po regenaracji, do wymiany miałem kierownice, teraz smiga az miło
-
maska11
- Nowicjusz

- Posty: 41
- Rejestracja: wt paź 12, 2010 19:30
- Lokalizacja: T-ka
Post
autor: maska11 » śr lut 08, 2012 23:39
Łuki_79 pisze:maska11 pisze:Jeśli zacinają się łopatki zmiennej geometrii to nie polecam czyszczenia, g**no to daje, tylko kasę stracisz
Wyczyściłem u siebie prawie dwa lata temu i geometria u mnie śmiga do tej pory bez problemu najmniejszego.
maska11 pisze:Ja się właśnie tak przejechałem wydałem 400 zł po miesiącu to samo.
Może fachman rozruszał tylko geometrię u ciebie,a skasował jak za czyszczenie.Jeżeli suszarka jest ok,to po właściwym czyszczeniu powinna śmigać długi czas.
Fachman jak piszesz faktycznie nie odkrecił nawet turbo od silnika, i kasował mnie. Moj ziom sie nim juz zajał. Z tego co mi mowił przez tel to oddał 300 z tego co wział.
-
berthold61
- Użytkownik

- Posty: 443
- Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Post
autor: berthold61 » ndz lut 12, 2012 16:04
podważyłem sztangę śrubokrętem i puściło potem dałem 011 basic setting na 10 minut i na razie jedzie dobrze oby do wiosny bo teraz to odpada -------

było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 45 gości