uszczelniacz flanszy mechanizmu różnicowego mk2
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
uszczelniacz flanszy mechanizmu różnicowego mk2
Mój pierwszy problem wygląda tak:
Uszczelniacz prawej flanszy mechanizmu różnicowego był już wymieniany chyba 3 razy na przestrzeni 2 lat. Mija kilka miesięcy i znowu jest to samo - cieknie pomału kapie sobie olej . Zastanawia mnie ten pierścień czy tuleja (nie wiem jak to sie nazywa) koloru żółtego, czy ona nie powinnna byc wsunieta do środka? widać na niej ślady uszkodzeń mechaniczynych - jakby ktoś chciał ją wbijać. Może ktoś zgłębiał podobny przypadek i wskaże co robić zebym nie musiał często uzupełniać oleju w skrzyni i wymieniać uszczelniacza.
Problem drugi to skacząca temperatura na trasie, ostatnio jak wjechałem na górke to prawie wskazówka poszła na maxa - ta od temperatury oczywiście. Zaglądnąłem pod maske , odkrecam ostrożnie korek - troche pary poszło , a po kilku sekundach poziom tak podskoczył że płyn zaczęło wywalać góra , ale tylko przez chwile potem poziom opadł? potem jakieś bąble zaczeły sie wydobywać i zaczeło pryskać więc zakręciłem korek. Dodam że mam nową chłodnice , nową pompe wody (rok temu wymiana była) czujnik temperatury też nowy. Dotykałem wtedy ręką chlodnice u góry i nie była specialnie gorąca, a w zbiorniku wyrównaczym wrzało ? Temperature zawsze mi pokazywało troche wysoką ale od kilku dni (od tych mrozów) pokazuje troche wiecej i idzie dalej w prawo jak sie gazu daje np. wjazd pod górę.Obstawiał bym uszczelke pod głowicą. czy jest jakiś sposób żeby upewnić sie ze to uszczelka i ile taka wymiana uszczelki bedzie kosztowała/ Z góry dziekuje za wszelki rady i podpowiedzi.
Uszczelniacz prawej flanszy mechanizmu różnicowego był już wymieniany chyba 3 razy na przestrzeni 2 lat. Mija kilka miesięcy i znowu jest to samo - cieknie pomału kapie sobie olej . Zastanawia mnie ten pierścień czy tuleja (nie wiem jak to sie nazywa) koloru żółtego, czy ona nie powinnna byc wsunieta do środka? widać na niej ślady uszkodzeń mechaniczynych - jakby ktoś chciał ją wbijać. Może ktoś zgłębiał podobny przypadek i wskaże co robić zebym nie musiał często uzupełniać oleju w skrzyni i wymieniać uszczelniacza.
Problem drugi to skacząca temperatura na trasie, ostatnio jak wjechałem na górke to prawie wskazówka poszła na maxa - ta od temperatury oczywiście. Zaglądnąłem pod maske , odkrecam ostrożnie korek - troche pary poszło , a po kilku sekundach poziom tak podskoczył że płyn zaczęło wywalać góra , ale tylko przez chwile potem poziom opadł? potem jakieś bąble zaczeły sie wydobywać i zaczeło pryskać więc zakręciłem korek. Dodam że mam nową chłodnice , nową pompe wody (rok temu wymiana była) czujnik temperatury też nowy. Dotykałem wtedy ręką chlodnice u góry i nie była specialnie gorąca, a w zbiorniku wyrównaczym wrzało ? Temperature zawsze mi pokazywało troche wysoką ale od kilku dni (od tych mrozów) pokazuje troche wiecej i idzie dalej w prawo jak sie gazu daje np. wjazd pod górę.Obstawiał bym uszczelke pod głowicą. czy jest jakiś sposób żeby upewnić sie ze to uszczelka i ile taka wymiana uszczelki bedzie kosztowała/ Z góry dziekuje za wszelki rady i podpowiedzi.
[img]http://freeisoft.pl/wp-content/uploads//nowe-avatar-13.gif[/img]
- adi088
- Gadatliwa bestia
- Posty: 517
- Rejestracja: wt gru 16, 2008 21:08
- Lokalizacja: Turzyn SCZ
- Kontakt:
uszczelniacz flanszy mechanizmu różnicowego mk2
najprosciej sprawdz cisnienie na tlokach i bedziesz wiedzial.
golf II GT 1.8RP 89r na części http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=606042
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252373
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252373
- 21Golfista21
- Gadatliwa bestia
- Posty: 717
- Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
- Lokalizacja: Strzelin
uszczelniacz flanszy mechanizmu różnicowego mk2
Pierwsza kwestia, coś musi być nie tak bo jak dajesz nowy uszczelniacz to musi być gitara, albo krzywo go montujesz, albo jakieś rysy są na skrzyni, kiedyś robiłem i była rysa to posmarowałem ten uszczelniacz silikonem i jest spokój.
2. wg mnie uszczelka pod głowicą, sprawdź węże czy są twarde i czy wywala przez zawór na zbiorniczku.
koszty zrobienia głowicy około 800zł
2. wg mnie uszczelka pod głowicą, sprawdź węże czy są twarde i czy wywala przez zawór na zbiorniczku.
koszty zrobienia głowicy około 800zł
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
uszczelniacz flanszy mechanizmu różnicowego mk2
1 sprawa. Uszczelniacz powinienen być zielony i wystawać ale twój ma jakiś dziwny kształt. jakiś płaski i kołnierzem a oru jest płaski pierścień.
2 sprawa. Masz w silniku płyn czy wode ? mogła chłodnica zamarznąć bo jak oddaje najszybciej ciepło to najszybciej podbiera zimno i najszybciej zamarza. Jak czujnik jest sprawny choćby pod ogniem, opalarką to silnik nie ma prawa się grzać. Dodam ci też że źle ustawiony zapłon w silniku lub źle założony pasek rozrządu w silniku przyśpiesza i potenguje nagrzewanie się silnika z czymmm auto na 100% wiecej pali. Ale.. gdy auto jest sprawne i ma walniety ten zapłon i pasek to chłodnica bedzie sie załączała. a u ciebie mówisz że sie nie załącza.. Jak woda nie zaostała wywalona tzn że uszczelka jest git. Brak obiegu na chłodnice, brak temp. na czujniku, brak chłodzenia. sprawedzić czy termostat otwiera.
2 sprawa. Masz w silniku płyn czy wode ? mogła chłodnica zamarznąć bo jak oddaje najszybciej ciepło to najszybciej podbiera zimno i najszybciej zamarza. Jak czujnik jest sprawny choćby pod ogniem, opalarką to silnik nie ma prawa się grzać. Dodam ci też że źle ustawiony zapłon w silniku lub źle założony pasek rozrządu w silniku przyśpiesza i potenguje nagrzewanie się silnika z czymmm auto na 100% wiecej pali. Ale.. gdy auto jest sprawne i ma walniety ten zapłon i pasek to chłodnica bedzie sie załączała. a u ciebie mówisz że sie nie załącza.. Jak woda nie zaostała wywalona tzn że uszczelka jest git. Brak obiegu na chłodnice, brak temp. na czujniku, brak chłodzenia. sprawedzić czy termostat otwiera.
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
uszczelniacz flanszy mechanizmu różnicowego mk2
w układzie mam nowy płyn chłodniczy, wyrzuce termostat i zobacze co bedzie sie działo
[img]http://freeisoft.pl/wp-content/uploads//nowe-avatar-13.gif[/img]
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
uszczelniacz flanszy mechanizmu różnicowego mk2
czekamy
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
uszczelniacz flanszy mechanizmu różnicowego mk2
wyrzuciłem termostat, zimno w aucie sie zrobiło , wskazówka temperatury ledwo sie podnosiła, Zamaskowałem chłodnice kartonem duzo lepiej - w samochodzie cieplej . wskazówka osiagneła max 80% poziomu temp, gdy był termostat. musze jeszcze kilka dni pojeżdzić i zobaczyć co się bedzie działo. Najlepiej byłoby sprawdzić to na dłuższej trasie, bo wtedy właśnie mi skakała temp w góre. przy wymianie termostatu oglądałem plyn chłodniczy: na oko w porządku bez zastrzezeń.
czy jest jakiś urządzenie do badania czy w płynie chłodniczym jest dużo dwutlenku wegla? :
czy jest jakiś urządzenie do badania czy w płynie chłodniczym jest dużo dwutlenku wegla? :
[img]http://freeisoft.pl/wp-content/uploads//nowe-avatar-13.gif[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości