moduł zapłonu a cewka?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
moduł zapłonu a cewka?
Z napięciem niestety trzeba poczekać bo teraz nawet autko nie chce zapalić podczas pracy silnika wypadł mu wężyk idący do gaźnika i samochód już więcej nie odpalił mimo że wężyk trafił na swoje miejsce i co teraz się stało??
moduł zapłonu a cewka?
a czy ktoś ma dla niewiasty coś ciekawego względem tego zgaśnięcia autka przez ten wężyk??
moduł zapłonu a cewka?
wiwi_19, no nie wiemy zbytni cóż to za wężyk?? czy to doprowadzający, czy odprowadzający paliwo na przykład. Czy to był cienki wężyk podciśnieniowy, czy może od opar paliwa... Zrób zdjęcie i podaj na forum, to coś pomożemy. A co do tego że nie chce zapalić... czy jest paliwo i czy dochodzi do gaźnika. Druga sprawa to czy jest iskra? czy WN całe jest sprawne... wiwi_19, z tego co widać problem masz jakiś prosty, ale bez konkretnej diagnozy co jest sprawne a co nie i ciągłym poszerzaniu zakresu uszkodzonych części - zamiast zawężaniu, będzie to długotrwały proces.
Zmień mechaników, nie bój się podjechać do innych - nie wszyscy kaleczą jak za złoto. Podpytaj na forum regionalnym Łódzkim z tutejszego forum, może któryś z kolegów chętnie wpadnie i pomoże lub zaprosi do siebie na warsztat: http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=38" onclick="window.open(this.href);return false;
nie zapomnij o zdjęciu, jeśli masz czas to dawaj szczsegóły o które pytamy, wstawiaj fotki i co się da będziemy, mam nadzieje, wszyscy Ci tłumaczyć, jeśli tylko masz ochotę zdobyć skilla w naprawie mk2
aha i spróbuj sobie pobłyskać, chociaż nie wiem czy na zgaszonym silniku cos wyjdzie http://www.vwgolf.pl/porady/diagnostyka ... niki-pnrp/" onclick="window.open(this.href);return false;
i wszystkie manewry rób na benzynie. Dla pewności mikser od gazu można wywalić z pod obudowy filtra. Sprawdź też szczelność połączenie pomiędzy kolektorem a samym gaźnikiem. http://auto-truck3.pl/product.php?id_product=614" onclick="window.open(this.href);return false; to się rozrywa i jest nieszczelne - do przeglądu! to jest pod gaźnikiem!
Zmień mechaników, nie bój się podjechać do innych - nie wszyscy kaleczą jak za złoto. Podpytaj na forum regionalnym Łódzkim z tutejszego forum, może któryś z kolegów chętnie wpadnie i pomoże lub zaprosi do siebie na warsztat: http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=38" onclick="window.open(this.href);return false;
nie zapomnij o zdjęciu, jeśli masz czas to dawaj szczsegóły o które pytamy, wstawiaj fotki i co się da będziemy, mam nadzieje, wszyscy Ci tłumaczyć, jeśli tylko masz ochotę zdobyć skilla w naprawie mk2
aha i spróbuj sobie pobłyskać, chociaż nie wiem czy na zgaszonym silniku cos wyjdzie http://www.vwgolf.pl/porady/diagnostyka ... niki-pnrp/" onclick="window.open(this.href);return false;
i wszystkie manewry rób na benzynie. Dla pewności mikser od gazu można wywalić z pod obudowy filtra. Sprawdź też szczelność połączenie pomiędzy kolektorem a samym gaźnikiem. http://auto-truck3.pl/product.php?id_product=614" onclick="window.open(this.href);return false; to się rozrywa i jest nieszczelne - do przeglądu! to jest pod gaźnikiem!
moduł zapłonu a cewka?
wiwi_19, tutaj schemty podłączeń podciśnieień i elektryki do 2ee http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104163" onclick="window.open(this.href);return false; http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=170807" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.ruddies.business.t-online.de/serv2ee.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
co z resztą o którą pytałem?? podstawa, benzyna, iskra?
co z resztą o którą pytałem?? podstawa, benzyna, iskra?
moduł zapłonu a cewka?
opis pewnie ekstra szkoda że nie po polsku a poza tym
wszystko jest
palił normalnie wężyk wypadł zgasł i więcej nie odpalił
wszystko jest
palił normalnie wężyk wypadł zgasł i więcej nie odpalił
moduł zapłonu a cewka?
czyli jest iskra, benzyna dochodzi do gaźnika - pompka podaje, podstawa jest szczelna, iskra na każdej ze świec również jest. W tym przypadku składasz wszsytko z powrotem, zapinasz podciśnienia i musi gadać, chociaż załapywać ale coś pojawić się musi. Wężyki są istotne, ale skoro są podłączone, szczelne i drożne to spełniają swoją funkcję...
no już nie przesadzaj, chodzi o poglądowe zdjęcia odnośnie podciśnień (poza tym że są tam kompletne informacje serwisowe) , poza tym nie da się wszystkiego podać na tacywiwi_19 pisze:ekstra szkoda że nie po polsku
moduł zapłonu a cewka?
ej no dzięki na tacy nie potrzeba
ale czy dowiem się co to na gaźniku jest taki dzióbek którego ja nie mam a inni niektórzy maja co to jest? a tak poza tym to coś się dzieje takie krrrr przy gaźniku
ale czy dowiem się co to na gaźniku jest taki dzióbek którego ja nie mam a inni niektórzy maja co to jest? a tak poza tym to coś się dzieje takie krrrr przy gaźniku
moduł zapłonu a cewka?
po przekręceniu kluczyka "krrrr" jak opisujesz to praca nastawnika w gaźniku, tak ma być... co do dzióbka - znów określ konkretniej (zdjęcie i o co pytasz poczytaj jeszcze tutaj: http://www.gaznik.pl/opis_pierburg_28-30_2ee.html" onclick="window.open(this.href);return false;) o co chodzi, bo nie wiem... w łodzi będę w weekend na politechnice, jak zapalisz auto to podjedź
moduł zapłonu a cewka?
wiem jak słychać nastawnik po przekręceniu kluczyka ale to nie to chyba że dźwięk się zmienił
a co do dzióbka to ta pomarańczowa rureczka np. na tych zdjęciach http://www.gaznik.pl/opis_pierburg_28-30_2ee.html" onclick="window.open(this.href);return false;)
a co do dzióbka to ta pomarańczowa rureczka np. na tych zdjęciach http://www.gaznik.pl/opis_pierburg_28-30_2ee.html" onclick="window.open(this.href);return false;)
nie wychodzi iskra z cewki
samochód od dawna stoi i oto mój problem że prąd z cewki nie wychodzi dochodzi a później go nie ma!! 2 cewki sprawdzane u elektryków są dobre, kabel wychodzący z cewki u mnie nie podaje iskry na kopułkę ale w innym golfie podaje i co teraz czy ktoś ma jakiś pomysł! Pomocy!
moduł zapłonu a cewka?
żeby cewka coś "wydała" z siebie musi zaistnieć zmiana jej zasilania, czyli zdejmowane jest z niej napięcie. Wtedy następuje zmiana pola po pierwotnej stronie cewki i wtórna strona daje kV. Za zwieranie cewki do masy odpowiedzialny jest moduł tranzystorowy, o którym była mowa wyżej. On jest odpalany ze sterownika. Sterownik wie kiedy ma go odpalić na podstawie sygnału z czujnika magnetycznego w aparacie zapłonowym. czyli masz 3 rzeczy do sprawdzenia, cewka, moduł i aparat, kable będą pewne jak będą nowe...
wiwi_19, zmień mechanika, każdy szanujący się elektromechanik zaczynał swoją naukę na takich samochodach... podjedź do kogoś innego diagnoza powinna trwać 15 minut...
wiwi_19, zmień mechanika, każdy szanujący się elektromechanik zaczynał swoją naukę na takich samochodach... podjedź do kogoś innego diagnoza powinna trwać 15 minut...
moduł zapłonu a cewka?
Wszystko rozumiem tylko auto po 1. stoi na podwórku na razie nie stać mnie jest na mechaników
2.byłam z cewkami już u dwóch Panów jeden nawet ich za długo nie trzymał w ręku bo sierdził że jak takie coś tam jest wciśnięte jak nie wyskoczy do góry to cewka jest dobra drugi coś tam miernikiem pomierzył i tez powiedział że jest ok
3. moduły dwa także mam sprawne na innym aucie działają
A moje pytanie brzmi Czy aparat zapłonowy ma coś do cewki a konkretnie do wyjścia z niej prądu w postaci iskry bo tak powinno chyba być pod warunkiem że kabel od cewki do kopułki jest walnięty (a mój w innym samochodzie jest ok)
2.byłam z cewkami już u dwóch Panów jeden nawet ich za długo nie trzymał w ręku bo sierdził że jak takie coś tam jest wciśnięte jak nie wyskoczy do góry to cewka jest dobra drugi coś tam miernikiem pomierzył i tez powiedział że jest ok
3. moduły dwa także mam sprawne na innym aucie działają
A moje pytanie brzmi Czy aparat zapłonowy ma coś do cewki a konkretnie do wyjścia z niej prądu w postaci iskry bo tak powinno chyba być pod warunkiem że kabel od cewki do kopułki jest walnięty (a mój w innym samochodzie jest ok)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości