Pompa paliwa 2.0GTI 2E

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
strikez
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: pt paź 10, 2008 01:44
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Pompa paliwa 2.0GTI 2E

Post autor: strikez » pn lut 06, 2012 13:11

Witam kolegów mianowicie mam problem z pompa paliwa do silka 2E w moim golfie.
Pompa zmarla smiercia naturalna wyciagnelem ja z baku z zamiarem kupna nowej... a tu psikus od niczego nie pasuje...
U mnie w aucie pompa jest taka: http://www.eter-mot.com/default.asp?kat ... pro=457376" onclick="window.open(this.href);return false;
i problem tkwi w tym ze nigdzie takowej nie moge dostac wszedzie mi proponuja i maja takie pompy: http://phuarmar.istore.pl/pl/pompa-pali ... 6-091.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Co mam zrobic ? pompe ktora mialem w aucie odpielem z tej polokraglej kostki i nadal poszukuje nigdzie nie moge znalesc. weldug katalogu to wgl nie jest pompa od tego auta... :(

podam jeszcze nr pomp...
Moja pompa ktora zmarla: 5421306
Pompa ktora maja wszyscy i nawet jedna taka zakupilem: 1H0 906 091

Poradzcie cos co z tym fantem zrobic ewentualnie jak podlaczyc pompe ktora kupilem w miejsce pompy ktora byla...

Pozdrawiam i wszytskim z gory dziekuje bardzo za pomoc :)


seat inca 1.9sdi - aktual
seat cordoba 1.6 - aktual
vw golf mk4 1.9tdi 110km automat AHF - aktual
vw golf variant mk3 1.9tdi 1z - aktual

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Pompa paliwa 2.0GTI 2E

Post autor: Qto » pn lut 06, 2012 13:41

strikez pisze:Pompa ktora maja wszyscy i nawet jedna taka zakupilem: 1H0 906 091
to nie jest pompa do 2E...szukaj pompy 3.0bar, numer 1H0 919 651 P - to jest nowy numer, poprzedni to 1H0 919 051 AK...taka pompa jest tutaj http://moto.allegro.pl/orygi-pompa-pali ... 62645.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Są jeszcze inne, starsze numery które już wyszły z obiegu



Awatar użytkownika
strikez
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: pt paź 10, 2008 01:44
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Pompa paliwa 2.0GTI 2E

Post autor: strikez » pn lut 06, 2012 13:50

Czyli defakto jest to taka sama pompa jak w RP ADZ i calej reszcie silnikow... ?


seat inca 1.9sdi - aktual
seat cordoba 1.6 - aktual
vw golf mk4 1.9tdi 110km automat AHF - aktual
vw golf variant mk3 1.9tdi 1z - aktual

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Pompa paliwa 2.0GTI 2E

Post autor: Qto » pn lut 06, 2012 13:57

w RP nie pamiętam jaka była...w ADZ 1.2bar



Awatar użytkownika
strikez
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: pt paź 10, 2008 01:44
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Pompa paliwa 2.0GTI 2E

Post autor: strikez » pn lut 06, 2012 14:01

aha juz doczytalem mniej wiecej... moze byc nawet z 1.6 wazne zeby silnik byl na pelnym wtrysku i miala 3bary.. zgadza sie ?


seat inca 1.9sdi - aktual
seat cordoba 1.6 - aktual
vw golf mk4 1.9tdi 110km automat AHF - aktual
vw golf variant mk3 1.9tdi 1z - aktual

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Pompa paliwa 2.0GTI 2E

Post autor: Qto » pn lut 06, 2012 14:03

tych 3.0bar się trzymaj i będzie git



Awatar użytkownika
strikez
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: pt paź 10, 2008 01:44
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Pompa paliwa 2.0GTI 2E

Post autor: strikez » pn lut 06, 2012 14:04

ok dzieki wielkie kolego ;)


seat inca 1.9sdi - aktual
seat cordoba 1.6 - aktual
vw golf mk4 1.9tdi 110km automat AHF - aktual
vw golf variant mk3 1.9tdi 1z - aktual

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Pompa paliwa 2.0GTI 2E

Post autor: Paweł Marek » wt lut 07, 2012 00:03

kup z całym koszykiem nie będzie wiele droższa, wkładasz w bak dociskasz w dół przekręcasz w prawo podpinasz węże wtyczkę i po robocie. Nawet te najtańsze z allegro - jeśli nie będziesz miał pecha wytrzymają ze 3-4 lata, czyli takie coś http://allegro.pl/pompa-paliwa-vw-golf- ... 96896.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

WojTass85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: czw lip 15, 2010 22:39
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Pompa paliwa 2.0GTI 2E

Post autor: WojTass85 » wt lut 07, 2012 19:52

najlepiej poszukac uzywki sprawnej gdzies na szrot caly komplet prosto z baku :D bedzie ori za smieszne pieniadze :)



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Pompa paliwa 2.0GTI 2E

Post autor: Paweł Marek » wt lut 07, 2012 20:18

tak się tylko wydaje, pamiętaj że pompy używane mają już nalatane po kilkaset tysięcy kilometrów a nawet oryginały wieczne nie są. Powiedzmy że ryzyko awarii takiej pompy jest większe niż najtańszego zamiennika.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Pompa paliwa 2.0GTI 2E

Post autor: Qto » wt lut 07, 2012 20:25

jakby dorwał ori za śmieszne pieniądze to można kupić dwie...jedną montujemy a drugą wozimy w bagażniku bo czort wie ile taka używka pogada :helm:



WojTass85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: czw lip 15, 2010 22:39
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Pompa paliwa 2.0GTI 2E

Post autor: WojTass85 » wt lut 07, 2012 21:21

wezmy pod uwage ze nasze golfy tez wieczne nie sa :D i tu pyt czy warto ladowac w nie kase :] zalezy do czego komu autko potrzebne



Awatar użytkownika
strikez
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: pt paź 10, 2008 01:44
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Pompa paliwa 2.0GTI 2E

Post autor: strikez » czw lut 09, 2012 21:42

Panowie a co zrobic z fantem takim ze mi sie kostki roznia :D w sensie ze w tej ktora kupilem sa 2styki wystajace (plus i minus) na konektorki zwykle... a w tamtej pompie mialem taka polokragla wtyczka i 3 wystajace bolce... ;/ co zrobic zeby nie bylo pierdut ??


seat inca 1.9sdi - aktual
seat cordoba 1.6 - aktual
vw golf mk4 1.9tdi 110km automat AHF - aktual
vw golf variant mk3 1.9tdi 1z - aktual

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Pompa paliwa 2.0GTI 2E

Post autor: Paweł Marek » pt lut 10, 2012 01:22

nie umiesz dorobić kabelków z konektorkami od wtyczki w pokrywie? Te styki są takie gołe w oryginale, nic tam "nie pierdut", tlenu niema, a twoim zdaniem jest tak to zrobić żeby iskier też nie było.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości