moduł zapłonu a cewka?

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

wiwi_19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: czw cze 05, 2008 21:04
Lokalizacja: łódź

moduł zapłonu a cewka?

Post autor: wiwi_19 » ndz lut 05, 2012 17:44

Z napięciem niestety trzeba poczekać bo teraz nawet autko nie chce zapalić podczas pracy silnika wypadł mu wężyk idący do gaźnika i samochód już więcej nie odpalił mimo że wężyk trafił na swoje miejsce i co teraz się stało??



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

moduł zapłonu a cewka?

Post autor: -=ren=- » ndz lut 05, 2012 23:47

Lucki pisze:nie kolego
mamy do czynienia z niewiastą!!


vwlifestyle.pl
Obrazek

wiwi_19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: czw cze 05, 2008 21:04
Lokalizacja: łódź

moduł zapłonu a cewka?

Post autor: wiwi_19 » pn lut 06, 2012 01:09

a czy ktoś ma dla niewiasty coś ciekawego względem tego zgaśnięcia autka przez ten wężyk??



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

moduł zapłonu a cewka?

Post autor: -=ren=- » pn lut 06, 2012 08:54

wiwi_19, no nie wiemy zbytni cóż to za wężyk?? czy to doprowadzający, czy odprowadzający paliwo na przykład. Czy to był cienki wężyk podciśnieniowy, czy może od opar paliwa... Zrób zdjęcie i podaj na forum, to coś pomożemy. A co do tego że nie chce zapalić... czy jest paliwo i czy dochodzi do gaźnika. Druga sprawa to czy jest iskra? czy WN całe jest sprawne... wiwi_19, z tego co widać problem masz jakiś prosty, ale bez konkretnej diagnozy co jest sprawne a co nie i ciągłym poszerzaniu zakresu uszkodzonych części - zamiast zawężaniu, będzie to długotrwały proces.
Zmień mechaników, nie bój się podjechać do innych - nie wszyscy kaleczą jak za złoto. Podpytaj na forum regionalnym Łódzkim z tutejszego forum, może któryś z kolegów chętnie wpadnie i pomoże lub zaprosi do siebie na warsztat: http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=38" onclick="window.open(this.href);return false;

nie zapomnij o zdjęciu, jeśli masz czas to dawaj szczsegóły o które pytamy, wstawiaj fotki i co się da będziemy, mam nadzieje, wszyscy Ci tłumaczyć, jeśli tylko masz ochotę zdobyć skilla w naprawie mk2

aha i spróbuj sobie pobłyskać, chociaż nie wiem czy na zgaszonym silniku cos wyjdzie :) http://www.vwgolf.pl/porady/diagnostyka ... niki-pnrp/" onclick="window.open(this.href);return false;

i wszystkie manewry rób na benzynie. Dla pewności mikser od gazu można wywalić z pod obudowy filtra. Sprawdź też szczelność połączenie pomiędzy kolektorem a samym gaźnikiem. http://auto-truck3.pl/product.php?id_product=614" onclick="window.open(this.href);return false; to się rozrywa i jest nieszczelne - do przeglądu! to jest pod gaźnikiem!


vwlifestyle.pl
Obrazek

wiwi_19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: czw cze 05, 2008 21:04
Lokalizacja: łódź

moduł zapłonu a cewka?

Post autor: wiwi_19 » pn lut 06, 2012 18:14

Obrazek

wypadł w tym miejscu czyli na obudowie a co to za wężyk? Obrazek
a to mój gaźnik Obrazek



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

moduł zapłonu a cewka?

Post autor: -=ren=- » pn lut 06, 2012 19:35

wiwi_19, tutaj schemty podłączeń podciśnieień i elektryki do 2ee http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104163" onclick="window.open(this.href);return false; http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=170807" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.ruddies.business.t-online.de/serv2ee.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

co z resztą o którą pytałem?? podstawa, benzyna, iskra?


vwlifestyle.pl
Obrazek

wiwi_19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: czw cze 05, 2008 21:04
Lokalizacja: łódź

moduł zapłonu a cewka?

Post autor: wiwi_19 » pn lut 06, 2012 19:39

opis pewnie ekstra szkoda że nie po polsku a poza tym
wszystko jest
palił normalnie wężyk wypadł zgasł i więcej nie odpalił



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

moduł zapłonu a cewka?

Post autor: -=ren=- » pn lut 06, 2012 20:03

czyli jest iskra, benzyna dochodzi do gaźnika - pompka podaje, podstawa jest szczelna, iskra na każdej ze świec również jest. W tym przypadku składasz wszsytko z powrotem, zapinasz podciśnienia i musi gadać, chociaż załapywać ale coś pojawić się musi. Wężyki są istotne, ale skoro są podłączone, szczelne i drożne to spełniają swoją funkcję...
wiwi_19 pisze:ekstra szkoda że nie po polsku
no już nie przesadzaj, chodzi o poglądowe zdjęcia odnośnie podciśnień (poza tym że są tam kompletne informacje serwisowe) , poza tym nie da się wszystkiego podać na tacy :P


vwlifestyle.pl
Obrazek

wiwi_19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: czw cze 05, 2008 21:04
Lokalizacja: łódź

moduł zapłonu a cewka?

Post autor: wiwi_19 » pn lut 06, 2012 20:15

ej no dzięki na tacy nie potrzeba :D
ale czy dowiem się co to na gaźniku jest taki dzióbek którego ja nie mam a inni niektórzy maja co to jest? a tak poza tym to coś się dzieje takie krrrr przy gaźniku



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

moduł zapłonu a cewka?

Post autor: -=ren=- » pn lut 06, 2012 23:59

po przekręceniu kluczyka "krrrr" jak opisujesz to praca nastawnika w gaźniku, tak ma być... co do dzióbka - znów określ konkretniej (zdjęcie i o co pytasz poczytaj jeszcze tutaj: http://www.gaznik.pl/opis_pierburg_28-30_2ee.html" onclick="window.open(this.href);return false;) o co chodzi, bo nie wiem... w łodzi będę w weekend na politechnice, jak zapalisz auto to podjedź :)


vwlifestyle.pl
Obrazek

wiwi_19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: czw cze 05, 2008 21:04
Lokalizacja: łódź

moduł zapłonu a cewka?

Post autor: wiwi_19 » wt lut 07, 2012 00:24

wiem jak słychać nastawnik po przekręceniu kluczyka ale to nie to chyba że dźwięk się zmienił
a co do dzióbka to ta pomarańczowa rureczka np. na tych zdjęciach http://www.gaznik.pl/opis_pierburg_28-30_2ee.html" onclick="window.open(this.href);return false;)



wiwi_19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: czw cze 05, 2008 21:04
Lokalizacja: łódź

nie wychodzi iskra z cewki

Post autor: wiwi_19 » śr lut 22, 2012 20:23

samochód od dawna stoi i oto mój problem że prąd z cewki nie wychodzi dochodzi a później go nie ma!! 2 cewki sprawdzane u elektryków są dobre, kabel wychodzący z cewki u mnie nie podaje iskry na kopułkę ale w innym golfie podaje i co teraz czy ktoś ma jakiś pomysł! Pomocy!



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

moduł zapłonu a cewka?

Post autor: -=ren=- » czw lut 23, 2012 15:07

żeby cewka coś "wydała" z siebie musi zaistnieć zmiana jej zasilania, czyli zdejmowane jest z niej napięcie. Wtedy następuje zmiana pola po pierwotnej stronie cewki i wtórna strona daje kV. Za zwieranie cewki do masy odpowiedzialny jest moduł tranzystorowy, o którym była mowa wyżej. On jest odpalany ze sterownika. Sterownik wie kiedy ma go odpalić na podstawie sygnału z czujnika magnetycznego w aparacie zapłonowym. czyli masz 3 rzeczy do sprawdzenia, cewka, moduł i aparat, kable będą pewne jak będą nowe...

wiwi_19, zmień mechanika, każdy szanujący się elektromechanik zaczynał swoją naukę na takich samochodach... podjedź do kogoś innego diagnoza powinna trwać 15 minut...


vwlifestyle.pl
Obrazek

wiwi_19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: czw cze 05, 2008 21:04
Lokalizacja: łódź

moduł zapłonu a cewka?

Post autor: wiwi_19 » czw lut 23, 2012 18:59

Wszystko rozumiem tylko auto po 1. stoi na podwórku na razie nie stać mnie jest na mechaników
2.byłam z cewkami już u dwóch Panów jeden nawet ich za długo nie trzymał w ręku bo sierdził że jak takie coś tam jest wciśnięte jak nie wyskoczy do góry to cewka jest dobra drugi coś tam miernikiem pomierzył i tez powiedział że jest ok
3. moduły dwa także mam sprawne na innym aucie działają
A moje pytanie brzmi Czy aparat zapłonowy ma coś do cewki a konkretnie do wyjścia z niej prądu w postaci iskry bo tak powinno chyba być pod warunkiem że kabel od cewki do kopułki jest walnięty (a mój w innym samochodzie jest ok)



Zablokowany

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości