ucieka plyn chlodniczy??ale nie ma wycieku?passat c 1.6diese
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
U mnie przy wymianie uszczelki pod głowicą nie była planowana głowica.Spec którego polecili mi znajomi już 40 lat silniki naprawia ,a teraz szkoli wnuka aby przejął warsztat, obejrzał głowice i stwierdził że planować jej nie trzeba, ja sie nie znam to sie nie kłóciłem(tymbardziej że to 50-70 zł kosztuje to nie taka aż znowu wielka kasa ) i śmigam już prawie 30 tys. km i wszystko wporzo jest.
79adam79 zauwaz tylko ze silnik autora postu jest silnikiem diesla a diesel ma cisnienie na cylindrach chuba trzy razy wieksze od benzyniaka.ja w swoiim jak zmienilem uszczelke to tez nie planowalem.bo nie bylo trzeba. a w dieslu glowica musi idealna zeby uszczelki nie wydmuchalo
....::::VW Passat 1.8 Kombi::::.....
MoJe AuTkO : http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2202
MoJe AuTkO : http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2202
Ok. Dzieki za informacje, na silnikach się nie znam. Stwierdziłem, że nastepne autko to diesel będzie bo takowego to jeszcze u mnie w rodzinie nie było(ojciec nie jest przekonany), a kolegi vw santana jeździłem 1,6 td i całkiem fajnie to śmigało i ta wskazówka zupy mnie zaciekawiła-prawie o połowę wolniej sie przesuwa od wskazówki w benzyniaku
- bryszard
- Mały gagatek
- Posty: 130
- Rejestracja: wt sty 25, 2005 15:32
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
Też wydaje mi suię ze uszczelka czasami nawet czuć spalony płyn z rury.Nie wlewaj żadnych uszczelniaczy bo to jest dobre ale na giełde inaczej zapieprzysz cały układ syfem.Po ściągnięciu uszczelki zaraz zauważysz na który brał wode bo będzie wymyty tłok i zawory będą czyste.chyba że idzie ci woda do oleju to sprawa jasną olej koloru kawa z mlekiem i do roboty też uszczelka pod gł.
a sprawdzales czy te weze sa twarde??
mozesz tez zrobic tak:
1)nagrzej silnik w tym samochodzie
2)zgas i odczekaj z 5 min
3) nastepnie odkrec korek od zbiorniczka uzupelniajacego poziom plynu chlodniczego(tylko pomalu i ostroznie odkrecaj korek bo mozesz sie niezle popazyc)
jezli woda bedzie sie w nim ostro gotowala to jest nastepny dowod na wydmuchana uszczelke.
jezeli wszystko jest w aucie oki to plyn na zapalonym silniki moze troche bugotac ale jezli wywala wszystko co ma w zbiorniku na zewnatrz to z uszczelka nie jest dobrze
mozesz tez zrobic tak:
1)nagrzej silnik w tym samochodzie
2)zgas i odczekaj z 5 min
3) nastepnie odkrec korek od zbiorniczka uzupelniajacego poziom plynu chlodniczego(tylko pomalu i ostroznie odkrecaj korek bo mozesz sie niezle popazyc)
jezli woda bedzie sie w nim ostro gotowala to jest nastepny dowod na wydmuchana uszczelke.
jezeli wszystko jest w aucie oki to plyn na zapalonym silniki moze troche bugotac ale jezli wywala wszystko co ma w zbiorniku na zewnatrz to z uszczelka nie jest dobrze
....::::VW Passat 1.8 Kombi::::.....
MoJe AuTkO : http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2202
MoJe AuTkO : http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2202
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
po odkreceniu kurka powinno conajwyzej syczec i troche bulgotac bo te silniki maja dosc duze cisnienie na pompie wodnej wiec moze troche bulgotac ale jak caly plyn zostaje wyrzucony to tak byc nie powinno.
....::::VW Passat 1.8 Kombi::::.....
MoJe AuTkO : http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2202
MoJe AuTkO : http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2202
Odpal fure maska w gore dogazuj mu gwaltownie i patrz na zbiorniczek z plynem jesli ostro zabulgota to widac od razu ze kompresja wali w uklad chlodzenia i uszczelka pod glowica do wymiany!! oby tylko uszczelka i proponuje nie jezdzic autkiem bo cisnienei na tlokach w deislu spore i wypali Ci glowice !! co pozniej wychodzi w planowaniu = wiecej beda musieli zebrac chyba ze popekaly Ci komory w glowicy to bedziesz musial ja wymienic pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 26 gości