normalnie spałeś na lekcjach - weź no sobie włącz vag albo podepnij miernik i zobacz jakie masz napięcie na aucie bo mi ręce opadają - zdrowy aku ma 12,6 a podczas pracy na vag pokazuje ok 14,2-14,3V. Po drugie - niby jak może iść 166A jak przekaźniki są 40A i 60A a bezpieczniki dałem 50 i 60A ( a powinienem 40 i 60)wesol pisze:2000 wat podziel przez napiecie znamionowe 12V
Zresztą - nie wiem co próbujesz tu udowodnić - bo ja swoje już stwierdziłem i nie mam nad czym się tu głowić - przekaźniki od świec żarowych na króćcu wody wypadną a zostaje podpięte z35
no i z obciążeniem pewnie - po to właśnie na vag masz pokazane jak ładuje alternator.wesol pisze:Na uczelni mielismy stoply probiercze do symulacji pracy alternatora i pradnicy. NAped z silnika elektrycznego ze sterowaniem plynnym obrotów no i sporo roznych mierników do pomiaru pradu a takze odbiorniki pradu by mozna bylo obciazyc sobie dowolnie. Co dziwne rozbilismy doswiadczenia z akumulatorem podlaczonym a takze bez.
no i co? Lepiej grzeje niż te świece w króćcu - lepiej - to o czym tu dumasz. Że masz webasto w garażu? Ja też mam i co z tego. Czy każdy musi mieć wynalazek za 2800zł nowy a za 1tys. używkę? Chłopie - temat ten nie służy do udowodnienia czy ty czy ja mam rację tylko czy jest sens to zamontować czy nie - a to już sami rozstrzygną inni forumowicze.wesol pisze:Coś tam ta grzalka daje nie mowie nie i nawet warto ja założyć tylko ja was prosze nie piszcie mi ze to moc grzewcza dwóch kilowatów bo w realiach to bedzie grzalo jak nagrzewnica gora 1000 wat.
Swoją drogą - przeczytałbyś sobie link dany przez faradek przemyślał i namówił forumowiczów passata że Z35 to zło i najlepiej niech to wypną w holerę - dla ułątwieni a- przeczytaj tylko tą podstronę http://forum.vw-passat.pl/threads/95336 ... cz!!/page8
i zerknij w ten obrazek
Uploaded with ImageShack.us