golf 2 1.8 niewiadomy model

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

stefanoitaliano
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw lut 02, 2012 02:07

golf 2 1.8 niewiadomy model

Post autor: stefanoitaliano » ndz lut 05, 2012 14:32

Tak kolektor własnie taki a w niego lambda wkręcona. Nr komputera silnika? rozumiem, że tego w podszybiu, a gdzie ten numer jest? bo patrzyłem to tam jest taka czarna kostka na nie jakieś napisy, pod nią komputer jest jakąś obudową zakryty. Jeśli możesz to napisz gdzie tego numeru szukać. tak wogule to dzięki.



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

golf 2 1.8 niewiadomy model

Post autor: jeryk10 » ndz lut 05, 2012 15:03

jeżeli to jest taki kolektor to na pewno nie jest to PF musisz wyciągnąć komputer i odkręcić go od obudowy tej blaszanej i znajdziesz nr komputera


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

stefanoitaliano
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw lut 02, 2012 02:07

golf 2 1.8 niewiadomy model

Post autor: stefanoitaliano » ndz lut 05, 2012 15:41

Obrazek



stefanoitaliano
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw lut 02, 2012 02:07

golf 2 1.8 niewiadomy model

Post autor: stefanoitaliano » ndz lut 05, 2012 15:50

odrazu styki od kompa wd-40 spryskałem bo nie wyglądały najlepiej hehe
a co do modelu to jak nie PF to zostaje RV lub PB



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

golf 2 1.8 niewiadomy model

Post autor: Paweł Marek » ndz lut 05, 2012 16:25

RV twierdzi Etka


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

golf 2 1.8 niewiadomy model

Post autor: jeryk10 » ndz lut 05, 2012 20:03

widzisz nie tak od razu jest to silnik RV dla pewności masz dowód http://www.autoecmecu.com/volkswagen-03 ... 53011.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

stefanoitaliano
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw lut 02, 2012 02:07

golf 2 1.8 niewiadomy model

Post autor: stefanoitaliano » ndz lut 05, 2012 20:23

czyli to jednak RV!
jeryk10 wielkie dzięki, naprawde pomogłeś



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

golf 2 1.8 niewiadomy model

Post autor: Lipek81 » ndz lut 05, 2012 22:52

stefanoitaliano pisze:sonda w kolektorze, ponoć wersja usa (tak mówił poprzedni właściciel) na wielu elementach widnieje napis "usa" lub "made in mexico". Może ktoś silnik przekładał??
- tak, dla informacji, to jest wersja z USA, poprzedni właściciel nie kłamał.



Awatar użytkownika
LysyGTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: czw lut 21, 2013 20:42
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.

golf 2 1.8 niewiadomy model

Post autor: LysyGTI » pt sty 03, 2014 21:40

Trochę stary temat ale go odświeżę, podzielę się troche inną wiedzą i sposobem jak można szybciej i łatwiej znaleźć symbol tego silnika bo mam taki sam i mam tą samą sytuacje. w dowodzie wpisane 1.8 KAT z KW wychodzi 90 km, a tak na prawde to mam 1.8 GTI 112 km, Wtrysk, symbol PB .
Obrazek
Zaznaczyłem czerwonym kółkiem miejsce symbolu silnika. Blok w tym miejscu jest sfrezowany



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

golf 2 1.8 niewiadomy model

Post autor: Paweł Marek » sob sty 04, 2014 21:36

Kolego ok ale na forum to wszystko jest wyjaśnione po stokroć. Nie jest problemem znaleźć miejsce gdzie te numery są, tylko ze względu na korozję często problemem jest je odczytać. Na szczęście rzadko jest to potrzebne bo z wyglądu łatwo silnik poznać. Są jednak sytuacje że jest ciężko odróżnić , np RH i GU z mk2 , PB i PF , ABS i AAM.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości