Kwestia znalezienia samego zdrowego silnika też może być nie lada wyzwaniem.
Modyfikuj auto na bazie obecnego silnika, na pewno Ci to wystarczy na długie miesiące, bo kombinacji jest wiele,
Szukałem od 3 tygodni dla siebie S3, przedliftowej, więc silnik APY.
Obejrzałem tych S3 nie mało i przyznam, że nawet w tych jeżdzących znaleźć 100 procentowo zdrowy egzemplarz - ciężka sprawa.
Samych silników na forach/allegro też jak kot napłakał. Chyba, że masz dobre dojście do części i osprzętu silników 1.8 turbo, to daj znać na pw.
Na te, które są dostaniesz gwarancję rozruchową, czyli żadną.
Trafisz grata i będzie Ci zalegał w garażu zanim go posklejasz do kupy.
Taniej Cię wyjdzie i mniej nerwów zszarga znalezienie S3 8L do 2000 roku w stanie mechanicznym zadowalającym i lakierniczym do przyjęcia po chwili namysłu i dłubnięcie tego silnika niż swapowanie. Dodam, że haldex w tym samochodzie przy większej mocy też robi swoje. Heble 312 przód, 2 x SMIC i turbo K04.
Samym programem i wydechem przelotowym zrobisz spokojnie 260 KM. A to już się odpycha
SWAP AGU na BAM
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 126
- Rejestracja: wt maja 12, 2009 19:48
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
SWAP AGU na BAM
Niezła koncepcja , przemyślę to ale zdrowe 8L kosztuje około 20-23 tyś zł a za to to już mogę kupić S4 2.7 Bi-turbo , miałem okazję się tym przejechać po chipie jakoś 300-310 koni miało ale powiem że Ogień jest , setka była jakoś hmm z 5.5 sec tak mi z kumplem wyszło jak mierzył stoperem do biegania na 60m . Czyli za ile mogę sprzedać moje ówczesne GTI ? rocznik 2002 150 ps agu exclusiv czy jakoś tak .?
-
- Mały gagatek
- Posty: 126
- Rejestracja: wt maja 12, 2009 19:48
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
SWAP AGU na BAM
Za tyle ile ktoś Ci będzie gotów wyłożyć
Wystaw za 20 tyś jak w dobrym stanie i czekaj, czekaj, czekaj...
Słuchaj. Oglądałem S3 w przedziale cenowym od 18 do 24 tyś. zł.
Naprawdę ciężko upolować coś co jeździ.
W jednej haldex nie działa, w drugiej pod maską olej można łopatą zbierać, w innej pęknięty wąż do chłodnicy i od dawna nie działa...
W innnej jeszcze turbo zrobiło papa też z powodu braku chłodzenia.
S4 za 20-23 tysiące? Zobacz czy to jeździ w ogóle, czy ma jeszcze numer VIN (za 23 tyś oglądałem S3 spawaną z kilku i nie było numerów VIN).
Za 23 tyś to ciężko S3 99- 20000 znaleźć.
Zobacz sobie na youtube jak się tymi autami jeździ.
Przez te 12-13 lat to nieźle po dupie dostawały.
Sztuka dla sztuki znaleźć coś co będzie nadawało się do pojeżdzenia przez kilka lat.
Wystaw za 20 tyś jak w dobrym stanie i czekaj, czekaj, czekaj...
Słuchaj. Oglądałem S3 w przedziale cenowym od 18 do 24 tyś. zł.
Naprawdę ciężko upolować coś co jeździ.
W jednej haldex nie działa, w drugiej pod maską olej można łopatą zbierać, w innej pęknięty wąż do chłodnicy i od dawna nie działa...
W innnej jeszcze turbo zrobiło papa też z powodu braku chłodzenia.
S4 za 20-23 tysiące? Zobacz czy to jeździ w ogóle, czy ma jeszcze numer VIN (za 23 tyś oglądałem S3 spawaną z kilku i nie było numerów VIN).
Za 23 tyś to ciężko S3 99- 20000 znaleźć.
Zobacz sobie na youtube jak się tymi autami jeździ.
Przez te 12-13 lat to nieźle po dupie dostawały.
Sztuka dla sztuki znaleźć coś co będzie nadawało się do pojeżdzenia przez kilka lat.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości