Turbo Koledzy pomocy!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Turbo Koledzy pomocy!!
Posprawdzaj jeszcze raz bezpieczniki które wymontowałeś podczas podłączania CA, sprawdź czy wszystkie są dobrze powciskane czy nic się nie odłączyło.
Sztanga będzie się poruszać z pewnym oporem bo w gruszce podciśnienia jest sprężyna, ważne aby dało się nią poruszać w zakresie 1.5-2cm na zgaszonym silniku, na włączonym nie powinno być możliwości jej dociśnięcia.
Sztanga będzie się poruszać z pewnym oporem bo w gruszce podciśnienia jest sprężyna, ważne aby dało się nią poruszać w zakresie 1.5-2cm na zgaszonym silniku, na włączonym nie powinno być możliwości jej dociśnięcia.
Turbo Koledzy pomocy!!
ale kolego to jest mzliwe aby to sie stalo z dnia na dzien?? rano bylo dobrze pojechalem do sklepu a po poludniu jak jechalem do pracy juz mul...mozliwe to..??
ja juz jestem tak zdolowany ze szukam i dzwonie ptytajac sie o regeneracje..;/ turbo..
a co jesli nie ma cisnienia i dlatego se nie rusza ten bagnecik;..??
czy poprostu tak jak mowisz mglo sie to zwyczajnie "zakleszczyc"?
No i u mnie wlasnie ejst tak jak mwoisz na wylaczonym da rade poruszac a na zapalonym nie..
a jak sie jedzie samochod jest zamulony.
Slyszalem tez o jakims trybie awaryjnym..
czy moglo sie takie cos stac przez to ze grzebalem cos przy tych bezpiecznikach..??
ja juz jestem tak zdolowany ze szukam i dzwonie ptytajac sie o regeneracje..;/ turbo..
a co jesli nie ma cisnienia i dlatego se nie rusza ten bagnecik;..??
czy poprostu tak jak mowisz mglo sie to zwyczajnie "zakleszczyc"?
italiano_83 pisze:Posprawdzaj jeszcze raz bezpieczniki które wymontowałeś podczas podłączania CA, sprawdź czy wszystkie są dobrze powciskane czy nic się nie odłączyło.
Sztanga będzie się poruszać z pewnym oporem bo w gruszce podciśnienia jest sprężyna, ważne aby dało się nią poruszać w zakresie 1.5-2cm na zgaszonym silniku, na włączonym nie powinno być możliwości jej dociśnięcia.
No i u mnie wlasnie ejst tak jak mwoisz na wylaczonym da rade poruszac a na zapalonym nie..
a jak sie jedzie samochod jest zamulony.
Slyszalem tez o jakims trybie awaryjnym..
czy moglo sie takie cos stac przez to ze grzebalem cos przy tych bezpiecznikach..??
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Turbo Koledzy pomocy!!
Czyli podciśnienie działa i sztangę zaciąga po uruchomieniu silnika, spytaj na swojej grupie regionalnej o możliwość podpięcia auta pod vag-a, niech ktoś sprawdzi błędy zapisane w sterowniku- przyczyn utraty mocy może być wiele a takim sposobem będziemy szukać tego do wiosny, a powód może być błahy i nawet nie związany z Twoimi poczynaniami.
- 21Golfista21
- Gadatliwa bestia
- Posty: 717
- Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
- Lokalizacja: Strzelin
Turbo Koledzy pomocy!!
myślę, że sam nie podoła. Lepiej podjedź na warsztat lub do kogoś z forum.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
- djsysieek_mk4
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: pt maja 08, 2009 17:27
- Lokalizacja: NEL
Turbo Koledzy pomocy!!
Wtam podłącze się pod temat. U mnie wydarzyła się podobna sytuacja tylko raptowny muł się zrobił po sprawdzeniu urządzeniem obciązeniowym stanu akumulatora od tej pory pojawił się problem, a przed podjechaniem na warsztat to nie było zadnego problemu był ognień i bez zadnych trybów awaryjnych :/ i nie wiem co się stało w poniedziałek podjade na warsztat i mam nadzieje , ze coś vag pokaże
ALH+ ||seria 95,2 KM 210,8 NM || mod 114 KM 253,6 NM ||
Turbo Koledzy pomocy!!
Wiec tak kolego Italiano i wszyscy inni dziekuje za zainteresowanie podjechalem pod kompa i wyskoczyly nastepujace bledy.
1: przeplywomierz do wymiany.. (jaka jest jego cena??;()
2. Turbina nie ma kompresji czy cos takiego..
znajomy mowil ze ma 0,8 czegos tam nie zapamietalem..
a ile "tego" powinna miec turbina zdrowa,nowa,regenerowana?
doradzcie co teraz?? regenerowac turbo..?? przeplywomierz musze kupic.. ale jaki.?? jakiej firmy??nie chce powtorzyc bledu..
http://allegro.pl/przeplywomierz-bosch- ... 32794.html
Załaczam link do aukcji allegro i prosze o pomoc czy ten bedzie odpowiedni do mojego auta...
od czego wogole jest ten caly przeplywomierz..??
czy te wszystkie objawy sa od tego ze on nie dziala..?
1: przeplywomierz do wymiany.. (jaka jest jego cena??;()
2. Turbina nie ma kompresji czy cos takiego..
znajomy mowil ze ma 0,8 czegos tam nie zapamietalem..
a ile "tego" powinna miec turbina zdrowa,nowa,regenerowana?
doradzcie co teraz?? regenerowac turbo..?? przeplywomierz musze kupic.. ale jaki.?? jakiej firmy??nie chce powtorzyc bledu..
http://allegro.pl/przeplywomierz-bosch- ... 32794.html
Załaczam link do aukcji allegro i prosze o pomoc czy ten bedzie odpowiedni do mojego auta...
od czego wogole jest ten caly przeplywomierz..??
czy te wszystkie objawy sa od tego ze on nie dziala..?
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Turbo Koledzy pomocy!!
Ten z linku będzie ok, ale dla pewności podaj oznaczenie silnika czy to ASV czy AHF jest na obudowie rozrządu i na wlepce w bagażniku,ratX pisze:1: przeplywomierz do wymiany.. (jaka jest jego cena??;()
Na razie nie ruszaj turbo, wymień przepływomierz i wykonaj komplet logów statycznych dynamicznych i bs - będziemy patrzeć co się dzieje, ale musimy mieć wgląd do tych logów, musisz je umieścić na forum bo be tego dalej nie pojedziemy.ratX pisze:2. Turbina nie ma kompresji czy cos takiego..
znajomy mowil ze ma 0,8 czegos tam nie zapamietalem..
Przepływomierz to czujnik masy powietrza zasysanego do silnika - tak najprościej, jeśli jest uszkodzony i zaniża wskazania to ECU tnie dawki paliwa i auto nie ma mocy.
Turbo Koledzy pomocy!!
kolego sprawdze to jutro bo juz w lozku leze.
wiec przeplywomierz wymienie ..
a po drugie czemu uwazasz aby nie ruszac narazie turbo..?
znajomy mowil ze ona dlugo nie pociagnie.. ile tego czegos powinna miec dobra turbina??
a czy jak zaloze ten przeplywomierz to silnik bedzie taki jaki powinien byc? zwawy??
wiec przeplywomierz wymienie ..
a po drugie czemu uwazasz aby nie ruszac narazie turbo..?
znajomy mowil ze ona dlugo nie pociagnie.. ile tego czegos powinna miec dobra turbina??
a czy jak zaloze ten przeplywomierz to silnik bedzie taki jaki powinien byc? zwawy??
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Turbo Koledzy pomocy!!
Bo nie widziałem logów Więc nie mam żadnych podstaw aby cokolwiek stwierdzać/przypuszczać, mogę się jedynie opierać na zeznaniach Twojego kolegi, a nie mam w zwyczaju proponować wymiany czegokolwiek tym bardziej tak drogiego elementu jak turbo, nie widząc nawet co się dzieje.ratX pisze:a po drugie czemu uwazasz aby nie ruszac narazie turbo..?
Turbo Koledzy pomocy!!
dobrze obiecuje ze po wymianie przeplywomierza wstawie to o co prosisz i mam nadzieje ze mi pomozesz. dalej:)
Turbo Koledzy pomocy!!
Samochod stoi u doktora turbo odkrecone zawiezione 2dni temu do regeneracji..
Przeplywka juz zalozona..
NIedawno przyziozlem "Odnowiona" turbawke.. szkoda ze nie zrobilem zdjecia przed regeneracja ale byla cala jakby od rdzy..
a teraz.. jestem pod wielkim wrazeniem..zreszta sami obejrzyjcie..
Kosztowalo bynajmniej 1000zl.. Niby regeneracja Kapletna..
Przeplywka juz zalozona..
NIedawno przyziozlem "Odnowiona" turbawke.. szkoda ze nie zrobilem zdjecia przed regeneracja ale byla cala jakby od rdzy..
a teraz.. jestem pod wielkim wrazeniem..zreszta sami obejrzyjcie..
Kosztowalo bynajmniej 1000zl.. Niby regeneracja Kapletna..
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Turbo Koledzy pomocy!!
Wypiaskowana pięknie - miejmy nadziej, że mechanicznie jest w takim samym stanie jak wizualnie.ratX pisze:Kosztowalo bynajmniej 1000zl.. Niby regeneracja Kapletna..
Turbo Koledzy pomocy!!
no ja tez mam taka nadzieje jutro bedziemy montowac..
a i powiedz drogi kolego czy dobrze chodzaca turina bedzie sie zalaczac sama od tych powiedzmy 2000tys obrotow?
czy jest jakies urzadzenie co to "reguluje"?
przeplywka juz zamontowana.. co jeszcze najlepiej przy tego typu wymianie uczynic..?
Myslalem nad wywaleniem katalizatora..
Chce by to bylo zrobiona porzadnie a nie na odpier***...
a i powiedz drogi kolego czy dobrze chodzaca turina bedzie sie zalaczac sama od tych powiedzmy 2000tys obrotow?
czy jest jakies urzadzenie co to "reguluje"?
przeplywka juz zamontowana.. co jeszcze najlepiej przy tego typu wymianie uczynic..?
Myslalem nad wywaleniem katalizatora..
Chce by to bylo zrobiona porzadnie a nie na odpier***...
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Turbo Koledzy pomocy!!
Turbo po regeneracji powinno być wyregulowane odpowiednio. tak aby utrzymywało zadane ciśnienie doładowania i osiągało je w odpowiednim momencie, żeby wiedzieć czy działa poprawnie trzeba wykonać loga 011 dynamicznego i sprawdzić wskazania inaczej nie da rady .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 148 gości