Posłuchałbym... dźwięk jednego R32 zrywa majty, co dopiero dwóchgluszcz pisze:będzie sparing
MK4 .:R32 DSG Konradzik - 2013
Moderator: G0 Karcio
MK4 .:R32 DSG KonradzikIV
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
MK4 .:R32 DSG KonradzikIV
w końcu jest temat czekałem czekałem i przegapiłem ale lepiej późno niż wcale gratuluje zakupu
MK4 .:R32 DSG KonradzikIV
Powinniście zrobić po wydechu, oboje
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
- Chlopak1988
- Forum Master
- Posty: 1005
- Rejestracja: ndz lis 22, 2009 16:18
- Lokalizacja: PTU - PO
- Kontakt:
MK4 .:R32 DSG KonradzikIV
Również gratuluję i zazdroszczę maszyny też bym chętnie posłuchał serca eRki... Może kiedyś Podejrzewam, że temat szybko trafi do działu Nasze auta - projekty Pozdro!
- KonradzikIV
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2722
- Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
MK4 .:R32 DSG KonradzikIV
a Wy u Ciebie swojego czasu nie chcieliście wsadzać dsg ??daniel1d pisze:Jeszcze w PL nie ma R32 MKIV DSG TURBO
MK4 .:R32 DSG KonradzikIV
Trochę nad tym myślałem.KonradzikIV pisze:a Wy u Ciebie swojego czasu nie chcieliście wsadzać dsg ??
www.proturbo.com.pl
MK4 .:R32 DSG KonradzikIV
KonradzikIV, noooo booosko Przydałby się jeszcze ful fis
a tak ap ropo miałeś już kiedyś do czynienia z AP gwintem ?? jeździłem R na tym gwincie i był trochę za miękki na winklach miał tendencje do bujania :/
a tak ap ropo miałeś już kiedyś do czynienia z AP gwintem ?? jeździłem R na tym gwincie i był trochę za miękki na winklach miał tendencje do bujania :/
[size=84][color=navy][b]Volkswagen Klub Polska #822#[/b][/color][/size]
____________________
[size=117][color=black][b]KOMBI W DIESLU ....[/b][/color][/size]
____________________
[size=117][color=black][b]KOMBI W DIESLU ....[/b][/color][/size]
MK4 .:R32 DSG KonradzikIV
Myślę że .:R Treffen będzie dobrą okazją do tegozlos pisze:Posłuchałbym... dźwięk jednego R32 zrywa majty, co dopiero dwóch
oby nie, bo do planowanego obniżenia potrzeba twardej sztuki ...vwbartus pisze:a tak ap ropo miałeś już kiedyś do czynienia z AP gwintem ?? jeździłem R na tym gwincie i był trochę za miękki na winklach miał tendencje do bujania :/
Ta wersja AP to podobno budżetowa wersja kw1,a ten jest odpowiednio sztywny
MK4 .:R32 DSG KonradzikIV
gluszcz to zależy chyba jeszcze w jakim aucie wersja, bo zwykły KW1 nie jest taki twardy w moim odczuciu, w porównaniu z niższa półką np. z FK Highsport, czy TA Technix które są twardsze a już nie wspomnę o TA Technix który jest betonem. Co oczywiście nie oznacza że KW1 jak jest miękki jest gorszy bo właśnie KW ma to do siebie że to gwint który niesamowicie klei, jest sztywny a jest jednocześnie bardzo komfortowy, pracę tego zawieszenia trzeba po prostu poczuć na własnej skórze zresztą podobnie jak serię Bilsteina. KW1 to według mnie typowe zawieszenie na co dzień na uliczne wygłupy i od czasu na czasu na jakiś sprawnościówki, po prostu złoty środek. Na torze wychodzi tylko jedna wada że auto za bardzo się kładzie, ale w końcu to Variant 1 a nie 3 do takiej typowej jazdy torowej, więc wystarczy wtedy lekko podnieść i już nie ma problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości