2.0 16V przepustnica
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
2.0 16V przepustnica
Cześć
Potrzebuje do mojej 16tki przepustnice, która ma śrubke od regulacji dodatkowego powietrza, tzn to obejście przepustnicy, który silnik miał taką przepustnice oprócz G60?
Potrzebuje do mojej 16tki przepustnice, która ma śrubke od regulacji dodatkowego powietrza, tzn to obejście przepustnicy, który silnik miał taką przepustnice oprócz G60?
2.0 16V przepustnica
KR PL PB PF
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
2.0 16V przepustnica
tylko krańcówki w silnikach 8V na digifancie różnią się od tych z 16v i z silników na mechanicznym wtrysku.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Re: 2.0 16V przepustnica
właśnie widziałem na allegro, że niektóre mają też tylko wtyczke na 2 PINy od swichy ale ta od KR PL 16V będzie ok?
Jak ktoś ma taką przepustnice w miarę rozsądnych pieniądzach proszę o info, może być bez swichy
Jak ktoś ma taką przepustnice w miarę rozsądnych pieniądzach proszę o info, może być bez swichy
Re: 2.0 16V przepustnica
Kupiłem przepustnice z PFa, jeszcze jej nie montowałem tylko jedna rzecz mi nie pasuje a mianowicie mocowanie linki gazu, w audi silnik siedzie wzdłuż, miałem kiedyś przepustnice z G60 to wiem, że z góry można było odkręcić śrubkę ściągnąć całe mocowanie i obórcić o 180stopnii tutaj tak prosto się nie da, czy ta od KRa ma mocowanie tak jak w PFie czy G60 nie chce kupować w ciemno wszystkich przepustnic hehe Tą przepustnice kupiłem na allegro za 15zł!!! jest ze swichami i w pełni sprawna, gość miał napisane, że to z golfa III 1.8
Pzdr
Pzdr
2.0 16V przepustnica
Chłopy jeszcze mam takie pytanko, czy 9a ma swiche przy przepustnicy czy czujnik a może są takie i takie? w Audi mam czujnik ale jak go kiedyś mierzyłem to chyba on działa tak jak swiche i mierzy tylko zmknięcie przepustnicy i pełne otwarcie i się zastanawaiam czy jak zamaist czujnika będzie przepustnica ze swichami to wszystko będzie banglać?
2.0 16V przepustnica
to jaka jest najwieksza przepustnica dwuklapkowa do 16v ? z wkrętem wolnych obrotów i czy da się rozwiercić jeszcze i dorobić większą klapkę
2.0 16V przepustnica
Każda przepustnica tego typu ma tą samą średnice motylków, PF/PB/KR/PL/9a do tego wszystkie przepustnice z Audi B3/B4/C4/AAR/7a 1.8/2.0/2.0 16v/2.3/2.8 tyle, że niektóre mają przewężenia przy małym motylku i to spore zwłaszcza te z audi, różnią się zazwyczaj jeszcze mocowaniem do linki gazu ale można sobie przełożyć z każdej do każdej, najłatwiej się to robi przy tej z PG, dodatkowo różnią się ilością i średnicą różnych króćców, przepustnica z 6a/ACE/ABK/AAH są fabrycznie z czujnikiem nie ze swichami, nie wiem jak jest do końca z 9a, przepustnice z Audi mają jeszcze ten amortyzatorek pod przepustnicą który się wysuwa jak mamy otwartą przepustnice i jak puścimy gaz to przy końcu ją powoli łagodnie zamyka, podobno najlepsza jest ta z PLki ale według mnie najlepsza jest z Audi 2.3 bo nie ma przewężeń, ma też fabrycznie swiche więc można założyć albo te na 3PINy jak ktoś potrzebuje albo na 2PINy i ma ten fajny amortyzatorek pod przepustnicą który ją domyka powoli i raczej każda z 2.3 ma śrubkę do regulacji wolnych obrotów
2.0 16V przepustnica
no EG miało mniejszą średnicę klapki (albo właśnie to przewężenie... czyli dławienie auta...
2.0 16V przepustnica
Więc jakiej średnicy zastosować przepustnicę z jedną klapką żeby miała większy przepływ niż dwumotylkowa stosowana org. w Kr ?
2.0 16V przepustnica
nie wiem czy wszyscy mieli styczność z taką przepustnica co ja ale najlepsza na ori kolektor KR wydaje sie przepustnica z PL.
Ta moja ma minimalnie mało materiału przy motylach, jest jedno cześciowa, i dodatkowo posiada śróbkę od wolnych obrotów która defacto czasem sie przydaje, a oglądając wszystkie przepustnice dwuklapkowe stwierdzam że ta moja z PL ma najmniej miecha wokoło.
Jeżeli pytasz o przepust z dużym flow to zostaje ABF rozwiercony, albo VR6 2.9 albo S2 + dto tego odpowiednio dorobione switche
Ta moja ma minimalnie mało materiału przy motylach, jest jedno cześciowa, i dodatkowo posiada śróbkę od wolnych obrotów która defacto czasem sie przydaje, a oglądając wszystkie przepustnice dwuklapkowe stwierdzam że ta moja z PL ma najmniej miecha wokoło.
Jeżeli pytasz o przepust z dużym flow to zostaje ABF rozwiercony, albo VR6 2.9 albo S2 + dto tego odpowiednio dorobione switche
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
2.0 16V przepustnica
4.2 ma taką samą średnice klapek i starcza do 8 garów i 300KM dlatego czy zmiana na wielką przepustnice ma tak naprawdę sens?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości