Witam
Zamierzam zamontować digi w moim silniku
silnik to 9a z głowica z kr
teraz moje pytanie co wybrac digi 1 czy digi 2
docelowa moc jaka chce uzyskać w przyszłości to ok 190 -200 km
co wybrać i dlaczego
auto to golf mk1
digi 1 vs digi 2
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
digi 1 vs digi 2
temat już był ale moze zbiore:
ADL już fabrycznie był stosowany w silniku 16V natomiast Digi I w PG czyli 1.8 G60 (kompressor) i nie jest to silnik wolnossący
w obu przypadkach celując w większe moce trzeba robić remap sterownika ale w ADL można nic nie robić i mieć bezpieczne 130KM a w digim na ori sofcie i tak bedzie źle
ADL ma TPS czyli potencjometr przepustnicy, co moim zdaniem wpływa na bardziej komfortową reakcje na gaz, digi ma tylko switche pałnego otwarcia i biegu jałowego, za reszte odpowiada MAP sensor który jak niektórzy mówią jest do silnika doładowanego, nie jak w ADL do silnika wolnossacego a czy wynika z tego cos poważniejszego to nie wiem.
Ale nawiązując do poprzedniego DIGI I jest bardziej rozwojowe bo może obsłużyć i kompressor i turbo.
W ADL masz zintegrowana listwę paliwową i nie możesz sie za bardzo bawić w podmiankę wtrysków chyba że dasz to na kolektor z KR/PL/9A + listwa + przedłuzki + niestety przepustnica albo sam TPS z ADL
Kompa i wiązke z ADL chyba ciężej zdobyć i cieżej podmienić w razie awarii
ADL ma diagnoze po OBD digi I nie ma, czesto też w ADL'u trzeba sie liczyć z immo które trzeba usunąć albo zaszczepić
Ogólnie wybór nalezy do Ciebie ale jak chcesz budować mocnego wolnossaka na 2.0 to ja bym szedł w dól ABF bo wtedy juz pojawia sie lepszy sterownik i blok ma lepsze parametry
ADL już fabrycznie był stosowany w silniku 16V natomiast Digi I w PG czyli 1.8 G60 (kompressor) i nie jest to silnik wolnossący
w obu przypadkach celując w większe moce trzeba robić remap sterownika ale w ADL można nic nie robić i mieć bezpieczne 130KM a w digim na ori sofcie i tak bedzie źle
ADL ma TPS czyli potencjometr przepustnicy, co moim zdaniem wpływa na bardziej komfortową reakcje na gaz, digi ma tylko switche pałnego otwarcia i biegu jałowego, za reszte odpowiada MAP sensor który jak niektórzy mówią jest do silnika doładowanego, nie jak w ADL do silnika wolnossacego a czy wynika z tego cos poważniejszego to nie wiem.
Ale nawiązując do poprzedniego DIGI I jest bardziej rozwojowe bo może obsłużyć i kompressor i turbo.
W ADL masz zintegrowana listwę paliwową i nie możesz sie za bardzo bawić w podmiankę wtrysków chyba że dasz to na kolektor z KR/PL/9A + listwa + przedłuzki + niestety przepustnica albo sam TPS z ADL
Kompa i wiązke z ADL chyba ciężej zdobyć i cieżej podmienić w razie awarii
ADL ma diagnoze po OBD digi I nie ma, czesto też w ADL'u trzeba sie liczyć z immo które trzeba usunąć albo zaszczepić
Ogólnie wybór nalezy do Ciebie ale jak chcesz budować mocnego wolnossaka na 2.0 to ja bym szedł w dól ABF bo wtedy juz pojawia sie lepszy sterownik i blok ma lepsze parametry
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
digi 1 vs digi 2
dzięki za szczególowe wyjasnienie
Ciągle sie zastanawiam i waham czy nie włożyć gażników webera 45 lub dollorto do tego silnika.
Za itb chca ok 10 tys z komputerem ,moze gazniki wyjda taniej a moc uzyskana w zupełnosci by mi wystarczyła
Szacuje ze teraz mam ok 150 km wiec gaźniki podniosły by ja do ok 190 km i to jest to w co celuje w przyszłosci
Ciągle sie zastanawiam i waham czy nie włożyć gażników webera 45 lub dollorto do tego silnika.
Za itb chca ok 10 tys z komputerem ,moze gazniki wyjda taniej a moc uzyskana w zupełnosci by mi wystarczyła
Szacuje ze teraz mam ok 150 km wiec gaźniki podniosły by ja do ok 190 km i to jest to w co celuje w przyszłosci
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość