Check coolant

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Ermac20
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: pt paź 21, 2011 10:52
Lokalizacja: Lubin

Check coolant

Post autor: Ermac20 » czw lut 02, 2012 10:45

Dzisiaj z samego rana, gdy na zewnatrz byla temperatura -20, przed uruchomieniem silnika grzalem go kilkakrotnie swiecami zarowymi zeby latwiej mu bylo zapalic. Zanim go uruchomilem na wyswietlaczu pojawil sie poprzedzony kilkoma glosnymi sygnalami dzwiekowymi komunikat: check coolant, user manual. Po uruchomieniu silnika rowniez pojawil sie ten komunikat po czym szybko zgasl, wylaczylem silnik i zapalilem ponowie i komunikat znowu sie pojawil, ponownie zgasilem silnik i go uruchomilem i juz byl spokoj, poziom plynu jest optymalny. Czy to poprostu zwykly blad od mrozu?



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Check coolant

Post autor: agrala » czw lut 02, 2012 11:21

Moze chcial zebys mu sprawdzil czy nie zamarzl plyn w chlodnicy :)



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Check coolant

Post autor: -=ren=- » czw lut 02, 2012 19:10

agrala pisze:Moze chcial zebys mu sprawdzil czy nie zamarzl plyn w chlodnicy :)
dokładnie, częsta przypadłość kiedy poziom płynu jest poniżej maximum. Pręciki się szronią czy coś i wtedy jest błąd płynu. Mam to samo w skodzie tdi, za każdym razem kiedy płynu jest mniej niż poziom MAX...


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
Pablo Corrado
Forum Master
Forum Master
Posty: 1110
Rejestracja: sob lut 26, 2005 21:08
Lokalizacja: Chrzanów

Check coolant

Post autor: Pablo Corrado » czw lut 02, 2012 21:00

Wyczyść pręciki w zbiorniczku i powinno wrócić do normy ( jeśli jesteś pewien, że płynu jest dość i jest dobrej kondycji).


Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.

Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Check coolant

Post autor: -=ren=- » czw lut 02, 2012 22:12

Pablo Corrado, ja jeszcze nie czyściłem, bo w sumie zastanawiałem się jak?? Możesz powiedzieć czy te pręciki można wyjąć ze zbiorniczka, bo wydawało mi się zawsze że można wymienić całość - chcesz nowy czujnik - musisz kupić nowy zbiorniczek... Czy ktoś to rozkminił??


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8873
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Check coolant

Post autor: marcin7x5 » czw lut 02, 2012 22:46

Gdzies jest na forum opis jak to zrobiono za pomocą cinkiego drucika owiniętego na tych pręcikach. Chodzi aby oskrobać nalot z tych pręcików. Zawsze można dolać troszkę więcej płynu tak aby był delikatnie ponad max.



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Check coolant

Post autor: -=ren=- » czw lut 02, 2012 23:00

marcin7x5 pisze:Zawsze można dolać troszkę więcej płynu tak aby był delikatnie ponad max.
i to właśnie jest moja metoda na tę przypadłość... :hmm:


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
Pablo Corrado
Forum Master
Forum Master
Posty: 1110
Rejestracja: sob lut 26, 2005 21:08
Lokalizacja: Chrzanów

Check coolant

Post autor: Pablo Corrado » czw lut 02, 2012 23:02

Ten czujnik jest razem z całym zbiorniczkiem. Trzeba kombinować "przez wlew" :-)
Tutaj podobny temat :
http://www.golfv.pl/viewtopic.php?id=1434" onclick="window.open(this.href);return false;


Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.

Awatar użytkownika
balon91
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: pn gru 15, 2014 22:25
Lokalizacja: Chodzież

Check coolant

Post autor: balon91 » wt sty 05, 2016 00:18

Miałem dzisiaj podobny problem.
przy -17 odpaliłem mojego TDI.
I tu zonk mówię o co kaman.
Zgasiłem go i pojechałem do miasta innym autem.
Pogadałem z mechanikiem i przy tych mrozach mówi że to norma w mk iv i mk v.
Jeśli stan płynu jest ok to olać to :)



Awatar użytkownika
marmi m
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 743
Rejestracja: pn sie 08, 2011 23:08
Lokalizacja: K-ce

Check coolant

Post autor: marmi m » wt sty 05, 2016 01:10

Też mi sie komunikat pojawił już kilka razy nie ma się co przejmować i zajmować...

Swoją droga przy tym aucie nie ma co grzać świeć kilka razy, bo nie wiele to da przy tym jak są sterowane czujnikami i komputerem.


CC 1,7CDTI --> VW GOLF V 1,9TDI -->GOLF 6 2.0TDI CR

Obrazek

Awatar użytkownika
balon91
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: pn gru 15, 2014 22:25
Lokalizacja: Chodzież

Check coolant

Post autor: balon91 » wt sty 05, 2016 11:41

Jak to nic nie da ;)
da ja zauważam różnicę jak podgrzewam świeczki 2-3 razy

Ciepło się zrobiło problem zniknął :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 101 gości