problem z odpaleniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problem z odpaleniem
witam panowie problem jest nastepujacy z rana jak odpalam auto to rozrusznik kreci i zacina sie na 1 s i dalej kreci i tak zacina sie z 5 razy. wczoraj wymieniałem tulejke w skrzyni, rozrusznik mam nowy, aku tez nowy. dzieje sie to tyIko z rana. na ciepłym normalnie kreci! I teraz nie wiem co mam robic albo reklamowac rozrusznik albo nie wiem. pomoze ktos , Auto potrzebne mi na codzien.
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
problem z odpaleniem
Jeżeli kupiłeś używany, to prawdopodobnie tak.rafal9119 pisze: reklamowac rozrusznik
problem z odpaleniem
rozrusznik jest nowy. ma dokładnie 7 miesiecy. aku tez. 2 miesiące.a co moze powodowac te duze spadki napięcia???
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
problem z odpaleniem
Np. słabe styki na klemach i przewodach między akumulatorem a silnikiem. Mozna to zmierzyć woltomierzem, podłacz go do - akumulatora i obudowy rozrusznika i zobacz, jakie napięcie wskaże woltomierz przy rozruchu. To samo zrób włączając miedzy + aku i śrubę do której przykręcony jest kabel do rozrusznika. Przy okazji zmierz napięcie akumulatora podczas kręcenia rozrusznikiem.rafal9119 pisze:co moze powodowac te duze spadki napięcia
problem z odpaleniem
wszystkie styki są czysciutkie bo ostatnio wyciągałem rozrusznik.ale zyby to były spadki napięcia to cały czas by się to powtarzało a nie tylko z rana.bo jak rano uda mi sie go odpalić z tymi zacieciami to przez reszte dnia mam spokój
Re: problem z odpaleniem
Mam to samo tylko mk3 1,6. Przerobiłem wszystkie możliwości, altermator regenerowany, rozrusznik po remoncie, aku naładowany.
dzisiaj tyle co go z ciepłego przyniosłem i podłączyłem, kręce a on tak samo pół obrotu sekunda przerwy, pół obrotu itd.
A najlepsze jest to, że jak odepne kabel wysokiego napięcia od rozdzielacza to kręci jak szalony i nie ma tych zacięć.
Ktoś kiedyś na forum doradził mi, że mogę mieć źle zapłon ustawiony.
dzisiaj tyle co go z ciepłego przyniosłem i podłączyłem, kręce a on tak samo pół obrotu sekunda przerwy, pół obrotu itd.
A najlepsze jest to, że jak odepne kabel wysokiego napięcia od rozdzielacza to kręci jak szalony i nie ma tych zacięć.
Ktoś kiedyś na forum doradził mi, że mogę mieć źle zapłon ustawiony.
zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
problem z odpaleniem
ale co zapłon ma wspólnego??, ja robiłem dokładnie to samo co ty wszystko nowe. nawet tulejke w skrzyni wymieniłem.pewniecos z elektryka jest nie tegez. a moze kostka stacyjki zmieniałes u siebie????
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
problem z odpaleniem
Koledzy było było było i jeszcze raz było.. cały czas o tym piszemy tu w tym temacie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=140&t=438524" onclick="window.open(this.href);return false;. Szybki test, zdejmijcie kabel zapłonowy z cewki i spróbujie zakręcić silnikiem. Jeżeli bedzie kręcił ok to macie źle ustawiony zapłon. Zapłon bardzo mocno reaguje na zmiane temperatury. Ustawić na lampę z wyprzedzeniem zapłonu.
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
problem z odpaleniem
no to właśnie byłem jadanioo pisze: na forum doradził mi, że mogę mieć źle zapłon ustawiony.
kostke w stacyjce można zdiagnozować bardzo prosto. Wrzucamy bieg jałowy, zaciągamy ręczny, przekręcamy zapłon i idziemy pod maskę. Robimy mostek miedzy przewodem plusowym rozrusznika a mniejszym przewodem z konektorem. Elektromagnes zaskakuje i zaczyna kręcić rozrusznik, zapłon jest załączony, silnik odpala. jak sie wiesza to to nie wina stacyjki.rafal9119 pisze:a moze kostka stacyjki zmieniałes u siebie????
Pisałem to w tamtym temacie i na[pisze to tu. U mnie były takie cyrki po ustawieniu zapłonu znikły. Jednak nie byłem zadowolony z rozrusznika który jest szeroki i krótki i wymieniłem go na długi i wąski z 1,9 TD i jestm bardzo zadowolony. Rozrusznik kręci żwawiej.
Co ma wspólnego zapłon? Za wczesny zapłon paliwa, jest złe położenie tłoka i tłok podchodząc do głowicy natrafia nie na 12bar tylko na 100-200bar które wytworzyło spalające sie paliwo, tłok staje w miejscu bo ma pozamykane zawory i stara sie przepchnąć to ciśnienie przez czasem lekko nieszczelne zawory. Przestawcie sobie zapłon jeszcze bardziej to nie odpalicie w ogóle bedziecie słyszeć tyłku łiii... łiiii .... łiiii. Powodzenia
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
problem z odpaleniem
dzieki kolego nie długo pójde sprawdze. tylko nie rozumiem tego za bardzo z ta kostka stacyjki jak sprawdzic mógłbys troszkie to rozwinąć???
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
problem z odpaleniem
aha dzieki. nie dawno byłem odłonczyłem przewód od cewki i krecił normalnie nie zacinał sie. czyli zapłon do ustawienia. przestawiałem, zapłon to troche mu sie polepszyło. tylko martwi mnie to jeszcze, czemu skazówka od przedkosciomierza idzie do góry jak krece rozrusznikiem? a da rade ustawic zapłon tak aby na lampe nie trzeba było jechac bo narazie kasy nie mam a wypłata w nastepnym tygodniu.?
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
problem z odpaleniem
Mozesz. ale to potrwa tydzień.. zanim ty wyczujesz różnice. musisz pobadac jak to jest na zimnym jak na ciepłym, czy ma odejście czy nie faluje przyśpieszając. Zapłon kosztuje 10zł i trwa 2minuty. A i wskazówki idą do góry jak akumulator ma dość lub rozrusznik bierze za duży prąd cośw tym stylu. W silnikach TD zauwazyłem że podczas odpalania wskazówka skacze bardzo szybko do 2000 i wraca sie do 1000rafal9119 pisze:a da rade ustawic zapłon tak aby na lampe nie trzeba było jechac bo narazie kasy nie mam a wypłata w nastepnym tygodniu.?
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości