MK III Problem z dolotem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
GarageBoy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1867
Rejestracja: pt lis 04, 2005 19:45
Lokalizacja: ERW - NEB
Kontakt:

MK III Problem z dolotem

Post autor: GarageBoy » czw lip 06, 2006 22:50

Z powodu wywalenia mojego postu do zsypu. "Problem z dolotem" replay

Witam, mam kolejny problem. Mianowicie chciałbym zmienić w moim :ass: MK III :ass: układ dolotowy :rotfl: . Nie chcę kupować filtra stożkowego. Kilka dni temu wstawiłem długą rurę łączącą z jednej strony obudowę standardowego filtra (dolot niby zimnego powietrza). Natomiast końcówkę rury wystawiłem pod zderzakiem (wylot w kierunku porzodu autka). Później mała przejażdżka i BINGO :okej: samochód lepiej pracuje (fajnie mruczy) :okej: .Teraz chcę to ładnie połączyć na stałe (Mała dziurka w błotniku może mały lej połączony z rurą i będzie git) Ale mam problem :otepienie: . Nie wiem jak będzie to się zachowywało podczas deszczowej pogody lub podczas kurzu. Nie wiem, czy wystarczy sam filtr (standardowy), czy muszę dać jakąś siateczkę lub gąbkę, żeby nie musieć wymieniać filtra co tydzień albo co miesiąc :blush:

wszystkie uwagi mile widziane :food:

Chętnie posłucham dobrych uwag :cool:



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » czw lip 06, 2006 23:01

orneciak pisze:końcówkę rury wystawiłem pod zderzakiem
Mówią,że jak wpadniesz w kałużę i zassie wody do cylindrów mozna niezłego ambarasu narobić...



Awatar użytkownika
GarageBoy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1867
Rejestracja: pt lis 04, 2005 19:45
Lokalizacja: ERW - NEB
Kontakt:

Post autor: GarageBoy » czw lip 06, 2006 23:13

Więc jak najlepiej jest zrobić dolot (tak żeby powietrze było wtłaczane samoistnie w wyniku prędkości samochodu:Im szybciej jedziesz tym więcej wtłacza)??? :-k



Awatar użytkownika
adam-gda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 23:06
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adam-gda » czw lip 06, 2006 23:24

nazwalem ten systrem z kumpekm im szybciej jedziesz tym szybciej jedziesz najlepiej zrobic lej i umiescic go gdzies kolo chlodnicy jesli jest tam gdzies na to miejsce jutro sam spojrze nie bedzie zaciagac ani wody ani kuzu


Przyznawanie punkcików za pomoc oznacza szacunek

Awatar użytkownika
ddChavez
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 18:14
Lokalizacja: Radomsko/Wrocław
Kontakt:

Post autor: ddChavez » pt lip 07, 2006 16:37

A standardowo jak wyglada dolot? Po prostu dziura w obudowie filtra powietrza? Bo wczoraj ogladalem i sie zastanawialem czy tak ma byc bo mam po prostu takie jakby wyprowadzenie na rure z jakims miejscem na zaczep czy cos? Jak to u was wyglada? W MK3 oczywiscie?



Awatar użytkownika
GarageBoy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1867
Rejestracja: pt lis 04, 2005 19:45
Lokalizacja: ERW - NEB
Kontakt:

Post autor: GarageBoy » sob lip 08, 2006 15:21

ddChavez pisze:A standardowo jak wyglada dolot?
U mnie w mk III GTI dolot z filtra skręca zaraz w lewą strone. Długość rury to jakieś 20 cm (Wylot skierowany w kierunku nadkola). Podejrzewam że jej brak powoduje tylko pobieranie nieco cieplejszego powietrza (biorącego się z nagrzanego silnika) :bigok:

[ Dodano: Sob Lip 08, 2006 15:26 ]
adam-gda pisze:nazwalem ten systrem z kumpekm im szybciej jedziesz tym szybciej jedziesz najlepiej zrobic lej i umiescic go gdzies kolo chlodnicy jesli jest tam gdzies na to miejsce jutro sam spojrze nie bedzie zaciagac ani wody ani kuzu
A zamocowanie leja na przykład obok kierunków (zamiast tych białych odblasków) nie jest za dobrym pomysłem ???? #-o



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 143 gości