Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: jaaano » ndz sty 29, 2012 11:19

arwam pisze: Sachs to już też nie to samo co kiedyć
arwam ale tu ludziska potwierdzają że to LUK jest szajs a nie SACHS, w/g mojej skromnej opinii to wiele zależy od tego jak bardzo jest zużyty zamach bo większość zamieniających dwumas na jednomas stosuje używki z 1Z a te do najmłodszych nie należą,to pierwsze TDI wypuszczone przez VW i muszą mieć ładne przebiegi.Dodatkowo kupując taki zamach nawet mając go w rękach ciężko jest ocenić stopień zużycia a co dopiero kiedy kupuje sie na alledrogo.


Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.

fuldi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1313
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 20:46
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: fuldi » ndz sty 29, 2012 11:27

Czy ma ktoś namiar na tani sklep interentowy albo jakiegoś allegrowicza co sprzedaje tanie sprzegła g60 shachsa ?



Awatar użytkownika
VW_Bodzio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn lut 19, 2007 10:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: VW_Bodzio » ndz sty 29, 2012 12:09

Także panowie czeka mnie wyjęcie skrzyni :/ ciekawi mnie tylko czy uwzględnią mi reklamację. Po prostu ręce opadają... Nowy zestaw i padł na jeździ próbnej...
Ostatnio zmieniony ndz sty 29, 2012 21:34 przez VW_Bodzio, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: arwam » ndz sty 29, 2012 12:16

jaaano pisze:jest zużyty zamach bo większość zamieniających dwumas na jednomas stosuje używki z 1Z a te do najmłodszych nie należą,to pierwsze TDI wypuszczone przez VW i muszą mieć ładne przebiegi.

jak nie masz fioletowej powierchni ciernej to będzie wulać. warto odtłuścić i papierkiem ściernym przejechać.


VW_Bodzio pisze:ciekawi mnie tylko czy uwzględnią mi reklamację.

jeśli będziesz miał tylko spaloną okładzinę to nie sądzę, powiedzą Ci że jeździłeś na półsprzęgle, jedyna nadzieja że rozleci się tłumik drgań skrętnych



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: wesol » ndz sty 29, 2012 17:37

Z gwarancja to jest lipton nieziemski na czesci samochodowe. Nam ostatnio po wymianie kompeltu zaworów, uszczleniaczy i docieraniu zaworów po 2 tygodniach kobitka przyjezdza ze silnik nieciekawie pracuje. My pierwsze co to sprawdzamy kompresje a tu na 2 garze zero. No to sciagamy glowice a tu zawór ukruszony. W sklepie nam powiedzieli ze za slabo dotarte zawory. No myślałem ze wyjde z siebie. Albo za słabo albo za mocno. Co oni pitolą. Zielone tam chlopaki siedzą w tym sklepie. Szkoda gadać i nic nie wygrasz.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: jaaano » ndz sty 29, 2012 18:46

wesol pisze: Zielone tam chlopaki siedzą w tym sklepie.
Nie takie zielone,dbają o biznes,dla nich to strata i koszty a z drugiej strony czasami ciężko jest coś udowodnić.


Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.

arwam

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: arwam » ndz sty 29, 2012 23:35

jaaano, jak dla nich strata?
odsyła się do producenta lub dystrubutora na kraj i ma na to dwa tyg.
inna sprawa że w sklepach często robią takie wałki że odeślą do reklamacji a jak przyjdzie rozpatrzona pozytywnie to towar idzie na półkę a klięntowi mówią że jest nie uznana. wiem bo mnie kiedyś też chcieli tak przekręcić tylo nie wiedzieli że z churtowni z której oni brali ja miałem znajomego i jak zadzwoniłem żeby sprawdził co jest grane to mi powiedział że przecież wysłali już nowy komplet sprzęgła to w tym się tłumik rozleciał. i właśnie on mi powiedział że jak tłumik drgań skrętnych jest w całości a okładziny spalone to bardzo żadko takie sprzęgło jest uznane w procesie reklamacji.



Awatar użytkownika
RA_FEEL_IT!
Administrator
Administrator
Posty: 2307
Rejestracja: pt gru 19, 2008 16:14
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Passat B5 FL 1.8T
Silnik: AWT

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: RA_FEEL_IT! » pn sty 30, 2012 11:28

:spam: :spam: :spam:



Awatar użytkownika
steniu4
Forum Master
Forum Master
Posty: 1291
Rejestracja: czw lis 13, 2008 23:08
Lokalizacja: posen-grunwald

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: steniu4 » śr lut 01, 2012 01:36

W końcu znalazłem czas i się wziąłem za robotę...
Dzisiaj dołączyłem do grona posiadających jednomas w TDI...
Wsadziłem zamach z g60 po profesjonalnej regeneracji, do tego nowe łożysko SACHSa razem z dociskiem i tarczą sprzęgła od VR6...
Przy okazji padła pompka sprzęgła to i wymieniłem na nową... Działanie w/w zestawu lepsze niż fabryczne. Skrzynia ciut głośniejsza się wydaje :shock: mimo iż przy okazji roboty zalałem świeżym olejem prosto z ASO dobranym po VINie do danej skrzyni...
Mam tylko jeden taki mankamencik.... Przy puszczaniu sprzędła (raz na 20 razy) słychać takie głośne jęknięcie i jest to przy puszczaniu sprzęgła...
Nie wiem jak to opisać, ani jak to sklasyfikować. Wcześniej nie spotkałem się z taką akcją... Macie jakies pomysły??


'99 e46 328ci na bogato i bokiem ;)
'99 multivan highline ACV na bardzo bogato ;)
'00 bora variant AHF automat na przebogato :D <--żonowóz
'04 Octavia kombi ASV na bardzo bogato na dupowóz po pracy
'17 kia venga 1,4/90 na bogato /służbowa = najlepsza do wszystkiego chociaż mega słaba ;)

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Fahoo » śr lut 01, 2012 09:40

co wy macie z tym olejem z ASO?
ja leje TOTAL QUARTZ 75w90 i jest gites


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Shmatan » śr lut 01, 2012 10:09

Fahoo, co Ty (tak - zwrot grzecznościowy, wielka litera...) masz z tym olejem TOTAL QUARTZ 75w90? ja leje z ASO i jest gites.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: wesol » śr lut 01, 2012 10:30

panowie nie na temat piszecie. Teraz bedzie gadka o oleju do skrzyni na 10 stron?? Wątek ma 100 stron juz a to naprawde gruba przesada. Jakbym mial uprawnienie to bym wyczyscil ten watek i po sprawie by było. Wcale sie nie dziwie z epozniej pytaja ludziska bo w tym syfie cokolwiek znależć to masakra.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Fahoo » śr lut 01, 2012 11:16

wesol, na 1szej stro są numerki wiec luz....apropos oleju znajomy wlal do bory ajm 6 gang olej mobila i mu biegii zaczeły haczyc
wymienił na totala i git


Może mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi z tym olejem z ASO po vin? dlaczego tak robią ludzie?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

podruc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr wrz 10, 2008 09:50
Lokalizacja: Poznań

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: podruc » śr lut 01, 2012 12:54

Panowie, info o częściach i numerach już była, jak robić też coś było. Czy ktoś może ewentualnie polecić warsztat który taką rzecz wykona przy dostarczonych częściach? Mój dwumas w ALH + 216 mkiv powoli pada. Chciałbym w końcu zrobić to dobrze. Jestem z okolic Warszawy (Mińsk Maz.). Czy ktoś z Was jest z okolic Wawy (wschodni rejon Warszawy, Siedlce, MMz), zlecił taką podmiankę mechanikowi i wyszło dobrze? Może kogoś polecicie? Wiadomo, mógłbym o mechaników pytać w regionalnym, ale to dość specyficzna robota i wolałbym żeby zrobił to ktoś, kto z taką zmianą miał do czynienia i nie spartolił. Ale byłbym też wdzieczny za nie polecanie drogich tunerów, bo to u nich może kosztować, a wygórowanych kosztów chciałbym uniknąć.

Będę wdzięczny za podpowiedzi.



Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 45 gości