Dym z kierownicy MK3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Dym z kierownicy MK3
Witam
Dzisiaj po tygodniu odpaliłem Guferka i pojawił się dym z kierownicy tzn, między kierownicą a zegarami , podymiło się tak z 10s i przestało. Wszystko działa ale zastanawiam się co to mogło być? Miał ktoś z was taki przypadek?
Dzisiaj po tygodniu odpaliłem Guferka i pojawił się dym z kierownicy tzn, między kierownicą a zegarami , podymiło się tak z 10s i przestało. Wszystko działa ale zastanawiam się co to mogło być? Miał ktoś z was taki przypadek?
mmksk, ja miałam w mk2 ...i do tegozrobilo sie jakies chwilowe zwarcie,bo zaczal trabic klakson Wyłączyłam silnik, odczekałam z 5 minut, włączyłam i juz nic nie dymiło..... póxniej nie zdarzyło sie to juz wiecej.Zrzuciłam wine na spray do kokpitów-pomyślałm,że za duzo jego napsikałam i był efekt,ale zapewne to nie to ..
[url=http://www.wunschkinder.net][img]http://www.wunschkinder.net/forum/ticker/tick/08/01/2008/47/26/Julian/0/153/0/51.png[/img]
[/url]
Projekt mk2 gti ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&start=900
[/url]
Projekt mk2 gti ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&start=900
- Lukasz3k
- Mały gagatek
- Posty: 69
- Rejestracja: wt lut 08, 2005 22:03
- Lokalizacja: Karniewo/Wawa
- Kontakt:
mialem cos takiego w swoim mk3, tylko mi dymilo troche czesciej. Dokladnie w tym mechanizmie od kierunkowskazow, robilo sie male zwracie i pod wplywem ciepla topil sie plastik stad ten dym, pomglo rozebranie calego tego mechanizmu oczyszczenie z brudu nasmarowanie i podgecie ciut blaszki i rok juz chodzi jak nowy
--
Pozdrawiam
Lukasz3k
--
Pozdrawiam
Lukasz3k
Ja mam tak u siebie w goferku i to będzie na 100% przełącznik wycieraczek albo kierunkowskazów . Nie widzisz że wycieraczki sie same włączaja na wybojach itp. bo ja tak mam . Wyrobiły ci sie styki i sprężynka nie odbija poprostu dymi i tyle ten typ tak ma .
Rozkręć sobie przełączniki i nasmaruj poodginaj blaszki i spężynki i bedzie git
GOLF RULES
Rozkręć sobie przełączniki i nasmaruj poodginaj blaszki i spężynki i bedzie git
GOLF RULES
Wygląda mi to na zwarcie w stacyjce po przekręceniu na odpalenie. Jest to częstą awarią w samochodach grupy VW.
Po odkręceniu obudowy kierownicy (często wystarczy tylko dolna) trzeba wymienic mechanizm odpalania (nie wiem jak to się nazywa oryginalnie) taką kostkę przykręcaną bezpośrednio za stacyjką do której wchodzi końcówka kluczyka. W tej kostce wypalają sie styki a ona jest odpowiedzialna za odpalanie - można ją kupic bez problemów w każdym sklepie motoryzacyjnym, koszt około 14 zł.
Po odkręceniu obudowy kierownicy (często wystarczy tylko dolna) trzeba wymienic mechanizm odpalania (nie wiem jak to się nazywa oryginalnie) taką kostkę przykręcaną bezpośrednio za stacyjką do której wchodzi końcówka kluczyka. W tej kostce wypalają sie styki a ona jest odpowiedzialna za odpalanie - można ją kupic bez problemów w każdym sklepie motoryzacyjnym, koszt około 14 zł.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 161 gości