Problem 1.8 ABS

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: czw maja 05, 2011 19:31
Lokalizacja: WOLNE MIASTO GDAŃSK

Problem 1.8 ABS

Post autor: jjaworskyy » pn sty 30, 2012 17:52

Witam :okej:
Silnik 1.8 ABS Pb+Gaz
92r

Kiedyś opisywalem problem na forum, a polegał on na tym że na zimnym silniku żle pracował a po dodaniu gazu kopcił na czarno. Dzisiaj wybrałem się do gazownika u którego stwierdzono ze kabel idący od sondy do wtyczki jest przerwany. Usterka usunięta (lutowanie). Następnie stwierdzono ze jeden z kabli od wtyczki do wtrysku urwany (skrajny z lewej chyba czarno żółty albo brązowo żóty), tak więc pojechałem na szrot zakupic druga, polutowane, zaizolowane. Wracając do domu słyszałem że silnik trzyma wyższe obroty. Zgsilem silnik odłączyłem klemy żeby zrobić reset. Po paru godzinach zszedłem na dół odpaliłem na Pb nie dotykając gazu czekam z 5 min aż nagle obroty wzrosły na chwile po czym opadły że silnik prawie zgasł i tak ciągle. Po odłączeniu czujnika temp i sony dalej to samo. Czekam na jakies propozycje, Pozdrawiam :pub: :pub:



Awatar użytkownika
piotrek gti_abf
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: śr lut 23, 2011 01:32
Lokalizacja: okolice Wielunia

Problem 1.8 ABS

Post autor: piotrek gti_abf » pn sty 30, 2012 18:41

A jak tam silniczek krokowy? :-)



Awatar użytkownika
jjaworskyy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: czw maja 05, 2011 19:31
Lokalizacja: WOLNE MIASTO GDAŃSK

Problem 1.8 ABS

Post autor: jjaworskyy » pn sty 30, 2012 19:02

Przeglądałem neta i właśnie dużo ludzi obstawia krokowca albo podstawe wtrysku, dzisiaj zrobie jeszcze test z dezodorantem i mam nadzieje ze to podstawa jest uszkodzona. A jeśli chodzi o krokowca to niema zbytnio warunków (zima) zeby sie do tego zabrać :helm:



Awatar użytkownika
jjaworskyy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: czw maja 05, 2011 19:31
Lokalizacja: WOLNE MIASTO GDAŃSK

Problem 1.8 ABS

Post autor: jjaworskyy » wt sty 31, 2012 12:43

Problem rozwiązany:
Dzisiaj pojechałem do kolegi z forum podłaczyliśmy pod kompa i wywaliło natępujący bład styki biegu jałowego - przerwa lub zwarcie do plusa którego nie dało sie skasować. No to macha do góry i oglądamy. Okazało sie ze gazownik partacz nie podłączył do końca lewej wtyczki wtrysku (chyba od krokowca). Błąd skasowany usterka usunięta. Temat do zamknięcia



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości