Stop! Bremsflussigkeit Betriebsanleitung

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
szczuply
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt sie 11, 2009 09:02
Lokalizacja: Warszawa

Stop! Bremsflussigkeit Betriebsanleitung

Post autor: szczuply » pn sty 30, 2012 23:59

Witam. Na wstępie zaznaczę, że szukałem na tym i innych forach podobnego do mojego problemu, ale nie udało mi się. Z góry dzięki za podpowiedź.
1. Przedstawiam problem. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce w pozycję, w której w normalnej sytuacji zapalają się kontrolki, u mnie zapaliły się kontrolki poduszki ABS ESP akumulator ręczny oraz immobilajzer, z czego kon. od ręcznego i immo. migają (wszystkie kontrolki oprócz immo są lekko przygaśnięte) pojawia się napis GURT ANLEGEN (pasy) oraz sygnał dźwiękowy (3razy) następnie STOP! BREMSFLUSSIGKEIT BETRIEBSANLEITUNG (poziom płynu ham.) prędkościomierz lekko wariuje.
Rozrusznik kręci jak głupi ale z charakterystycznymi obrotami silnika z odcięciem paliwa.
2. Częstość. zdarzyło się wcześniej że immo blokował oraz pojawiał się jakieś napisy, ale moja małżonka nie zapamiętała (a dowiedziałem się później). Jak mi się zdarzyła opisana powyżej sytuacja pierwszy raz to myślałem, że to aku. padł. (początki lekkich śniegów temp w okolicy 0) Wziąłem prostownik z rozruchem i jak ręką odjął. Podłączyłem u kolegi Vag'a i pojawiło się sporo błędów, myślałem, że to od aku. Więc wymieniłem akumulator na nowy. Potem pojawił się ten problem częściej. Po kilku przekręceniach kluczykiem jakby niby nic normalnie zapalają się mocno kontrolki, gasną i pali od strzału.
3. Sprawdziłem poziom płynu ham. w zbiorniczku - jest OK. Styk przy wtyczce z czujnikiem płynu był lekko zazieleniony - wyczyściłem. Masa na wszelki sprawdzona spadek między + a karoserią na dokładnym mierniku waha się w granicy 0,01V. Ładowanie OK. Nie mam jak zrobić PrtScn więc wybaczcie ale wkleję plik tekstowy z vaga tylko z błędami.

Tak wygląda mój problem, cholercia lubię swojego Golfika ale nie wiem co mu dolega. Proszę o pomoc. czy to jakiś czujnik padł czy może coś ze stacyjką. Jak odpali wszystko działa łącznie z ESP. Zauważyłem, że jak się to zdarza to nie ma charakterystycznego pyknięcia odblokowującego skrzynię, ale "biegi" można zmieniać.

Pozdr Jakub

Golf IV 1.9 TDI automat ALH

Saturday,28,January,2012,15:31:33:10074
VCDS Version: Beta 11.2.0
Data version: 20110305


Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75
76

Mileage: 214590km/133340miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 038-906-012-AGR.lbl
Part No: 038 906 012 M
Component: 1,9l R4 EDC 0000AG 2813
Coding: 00001
Shop #: WSC 01317
VCID: 1A3FD65BAE5F

1 Fault Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -
Readiness: N/A



-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx0-17.lbl
Part No: 1J0 920 822 B
Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V28
Coding: 05142
Shop #: WSC 00000
VCID: 2443E8A39C1B

Subsystem 1 - Part No: Ident
Component: Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1693657
Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1693657

5 Faults Found:
01128 - Immobilizer Pickup Coil (D2)
35-10 - - - Intermittent
01176 - Key
07-10 - Signal too Low - Intermittent
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
01316 - ABS Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
01321 - Control Module for Airbags (J234)
49-10 - No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl
Part No: 6N0 909 901
Component: Gateway K<->CAN 0001
Coding: 00007
Shop #: WSC 01317
VCID: F0EB54F39863

4 Faults Found:
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
01316 - ABS Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
01321 - Control Module for Airbags (J234)
49-10 - No Communications - Intermittent
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
49-10 - No Communications - Intermittent



Awatar użytkownika
guziolek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1400
Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
Lokalizacja: Lublin okolice
Kontakt:

STOP! BREMSFLUSSIGKEIT BETRIEBSANLEITUNG

Post autor: guziolek » wt sty 31, 2012 00:07

Mnie się jednak zdaje, że gdzieś się masa trochę gubi. Posprawdzaj kostki licznika, i stacyjkę.

BETRIEBSANLEITUNG - mało płynu chłodniczego - sprawdź => dolej, nie łączy wtyczka od czujnika => oczyść stuki, albo "zapaskudzone" elektrody czujnika poziomu tego płynu. Pomaga podrapanie ich drobniutkim papierem ściernym :bigok:



Awatar użytkownika
szczuply
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt sie 11, 2009 09:02
Lokalizacja: Warszawa

Re: STOP! BREMSFLUSSIGKEIT BETRIEBSANLEITUNG

Post autor: szczuply » wt sty 31, 2012 00:26

guziolek pisze: BETRIEBSANLEITUNG - mało płynu chłodniczego
Sprawdzę, ale czemu chłodniczego skoro komunikat tłumaczą jako hamulcowy ??



Awatar użytkownika
guziolek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1400
Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
Lokalizacja: Lublin okolice
Kontakt:

STOP! BREMSFLUSSIGKEIT BETRIEBSANLEITUNG

Post autor: guziolek » wt sty 31, 2012 00:29

Moja wina, źle sobie kiedyś przetłumaczyłem i się tak sugerowałem. Przepraszam za zamieszanie. Oczywiście masz rację chodzi o hamulcowy, a samo " BETRIEBSANLEITUNG" oznacza instrukcję obsługi.



Awatar użytkownika
szczuply
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt sie 11, 2009 09:02
Lokalizacja: Warszawa

Stop! Bremsflussigkeit Betriebsanleitung

Post autor: szczuply » wt maja 22, 2012 17:51

Wrócę do tematu. Padnięte zegary były przyczyną powyższego. Mam teraz założone inne od manuala i jest OK. A propos, jeżeli ktoś ma zegary do Golfa 1,9 tdi automat 1J0920 822B MotoMeter, chętnie kupię - sprawa pilna.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 73 gości