bo tam jest podmieniona głowiczka. po nr'ach jak byk wychodzi pompa 11mm.
a po drugie jak Ci przerywał na nurnikach z golfa, i śmierdziało nie spalonym paliwem na wysokich obrotach to rzeba było podbić nieco ciśnienie paliwa w pompie.
td po konkretnym przygazopwaniu gaśnie i zapowietrza sie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
td po konkretnym przygazopwaniu gaśnie i zapowietrza sie
Aha czyli mam składać to na nurnikach z golfa z zaworkami. Lepsze będą z SB czy JR bo różnią się grubością podkładek. Ciśnienie w pompie na ile ustawić, czy po prostu mam zwiększać aż będzie dobrze. Niespalone paliwo czuć było nawet na wolnych obrotach.
Spróbuje sobie zrobić przyrząd do pomiaru ciśnienia taki jak pokazał marcinas1983. Na dniach będę dalej kombinować, teraz przynajmniej wiem za co się dalej zabrać.
Spróbuje sobie zrobić przyrząd do pomiaru ciśnienia taki jak pokazał marcinas1983. Na dniach będę dalej kombinować, teraz przynajmniej wiem za co się dalej zabrać.
[b]Był sobie Golf[/b]Golf mk2 USA 1.6 TD JR - kkk24, głowica na płytkach, ruszona dawka i bost pin, ciśnienie 1.4 bara, FMIC, DNSOD 265
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279671
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279671
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
td po konkretnym przygazopwaniu gaśnie i zapowietrza sie
Zgadzam się z tym zupełnie.bartek330 pisze:Na nurnikach z golfa jest jeszcze gorzej niż na tych przelotowych z transita.
Myślę,że najpierw powinieneś przeczytać ten tematbartek330 pisze:Aha czyli mam składać to na nurnikach z golfa z zaworkami.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=352228" onclick="window.open(this.href);return false;
td po konkretnym przygazopwaniu gaśnie i zapowietrza sie
ja miałem na golfowskich z pompy od 1.9TD i nie narzekałem.
td po konkretnym przygazopwaniu gaśnie i zapowietrza sie
Dzięki Michał_1977 temat nurników trochę się rozjaśnił. Ewentualnie jakbym dorwał te z TDI to może na nich było by coś lepiej. Na razie założę te przelotowe z Transita.
Wtryskiwacze większego znaczenia nie mają ale i tak 2 miesiące temu założyłem nowe.
Teraz jeszcze kwestia tego ciśnienia wewnętrznego pompy. Wbiję delikatnie zaworek i zobaczę czy będzie poprawa.
Wtryskiwacze większego znaczenia nie mają ale i tak 2 miesiące temu założyłem nowe.
Teraz jeszcze kwestia tego ciśnienia wewnętrznego pompy. Wbiję delikatnie zaworek i zobaczę czy będzie poprawa.
[b]Był sobie Golf[/b]Golf mk2 USA 1.6 TD JR - kkk24, głowica na płytkach, ruszona dawka i bost pin, ciśnienie 1.4 bara, FMIC, DNSOD 265
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279671
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279671
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 142 gości