Kopułka rozdzielacza i aparat zapłonowy bez obudowy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kopułka rozdzielacza i aparat zapłonowy bez obudowy
Witam
Wczorajszego wieczoru Golf mi po prostu umarł, nie było opcji żeby go zapalić. Dzisiaj po długich próbach udało mi się znaleźć problem. Zdjąłem obudowę aparatu zapłonowego i golf odpalił. Problem polega na tym że czasami wydaje mi się że jak zejdę z obrotów(wcisnę sprzęgło) to przez chwilę ma za niskie obroty dosłownie 2-3 sek i wraca na 900 ładnie. Pytanie brzmi czy to ma jakikolwiek związek? I 2 pytanie czy można jeździć bez obaw bez tej obudowy?
Wczorajszego wieczoru Golf mi po prostu umarł, nie było opcji żeby go zapalić. Dzisiaj po długich próbach udało mi się znaleźć problem. Zdjąłem obudowę aparatu zapłonowego i golf odpalił. Problem polega na tym że czasami wydaje mi się że jak zejdę z obrotów(wcisnę sprzęgło) to przez chwilę ma za niskie obroty dosłownie 2-3 sek i wraca na 900 ładnie. Pytanie brzmi czy to ma jakikolwiek związek? I 2 pytanie czy można jeździć bez obaw bez tej obudowy?
Kopułka rozdzielacza i aparat zapłonowy bez obudowy
obudowa jest dodatkowym ekranem, żeby iskrzenie nie zakłócało odbiorników. Sama obudowa jest połączona z masą (blaszka pod jedną zapinką). Więc można tez przyjąć że chroni Cię przed porażeniem. Jeśli bez niej samochód działa, tzn że masz przebicie z kopułki, lub z centralnego przewodu. Czyli krótko mówiąc - wymiana kopułki i palca lub wymiana samego centralnego przewodu. Kopułka jest tania więc na ślepo możesz wymienić razem z palcem - nie zaszkodzi. A przewód... centralny możesz pożyczyć od kogoś na próbę, założyć go odwrotnie.
Kopułka rozdzielacza i aparat zapłonowy bez obudowy
Palec tak czy siak musiałem wymienić bo był pęknięty. Teraz pytanie czyli obudowę muszę założyć i dać nową kopułkę?
Kopułka rozdzielacza i aparat zapłonowy bez obudowy
no raczej kupić obudowę z kopułką... albo nową kopułkę bez obudowy, ale to śmieszna różnica w cenie.
Kopułka rozdzielacza i aparat zapłonowy bez obudowy
załóżmy hipotetycznie że daje nową obudowę i kopułkę auto nie pali na nowej kopułce pali (bez obudowy), w każdym z przypadków kabel jest nowy, co wtedy?
Kopułka rozdzielacza i aparat zapłonowy bez obudowy
nie określiłeś co masz uszkodzone, czy kopułka czy przewody, czy może palec Ci się skończył i jego wymiana wystarczyła....
Druga sprawa nie pisz na PW - nie lubię tego, tam możesz mi napisać że się udało i zapraszasz mnie na wódkę za to... Piszesz:
musisz nauczyć się jak eliminować usterki i postępować z szukaniem przyczyn awarii... nie jesteś pewien czy to jest uszkodzone, ale jak wymienisz to będziesz pewny że to jest sprawne i tym sposobem możesz przejść dalej, a nie poszerzać zasięg usterki. Awaria banalna nie ma co rozkminiać.Koszty równie śmieszne: dosłownie od 10-15PLN jak promocja w markecie...
http://moto.allegro.pl/listing.php/sear ... nge_view=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://moto.allegro.pl/listing.php/sear ... nge_view=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Moja rada jest taka żebyś wymienił wszystko. Zrobisz jak uważasz. Może inni będą coś chcieli dodać...
Druga sprawa nie pisz na PW - nie lubię tego, tam możesz mi napisać że się udało i zapraszasz mnie na wódkę za to... Piszesz:
jeśli miałeś lub masz przebicie to jedynym sposobem na naprawę jest wymiana - nie da się patentować, to jest wysokie napięcie tego się nie widzi i ciężko to amatorskim sprzętem mierzyć ...fryteks pisze:czy jak teraz jeżdzę, bez tej obudowy z nowym palcem, to czy to moze sie rypnąć tak bez żadnych oznak? Jeśli miałem przebicie to jak to mogę naprawić? Nie chcę kupować teraz tej obudowy i kopułki nowej jeśli nie jestem pewien czy problem zniknie. Mógłbyś mi pomóc jakoś?
musisz nauczyć się jak eliminować usterki i postępować z szukaniem przyczyn awarii... nie jesteś pewien czy to jest uszkodzone, ale jak wymienisz to będziesz pewny że to jest sprawne i tym sposobem możesz przejść dalej, a nie poszerzać zasięg usterki. Awaria banalna nie ma co rozkminiać.Koszty równie śmieszne: dosłownie od 10-15PLN jak promocja w markecie...
http://moto.allegro.pl/listing.php/sear ... nge_view=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://moto.allegro.pl/listing.php/sear ... nge_view=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Moja rada jest taka żebyś wymienił wszystko. Zrobisz jak uważasz. Może inni będą coś chcieli dodać...
Kopułka rozdzielacza i aparat zapłonowy bez obudowy
Doszły nowe problemy, nie wiem czy to ma związek z tym co wcześnie robiłem. Otóż na jałowym, obroty spadają mocno, silnik pracuje nie równo, podczas jazdy szarpie przy przyśpieszaniu, i czuje że ma lekki brak mocy. Paliwo jest. Jakieś sugestie?
Re: Kopułka rozdzielacza i aparat zapłonowy bez obudowy
Sprawdź podstawę wtrysku. Jest ona gumowa i być może już nadaje się do wymiany. Na odpalonym silniku psikaj np. PLAK-iem lub WD40 na okolice łączenia gumy z przepustnicą... Jak zauważysz że jest nieszczelna to wymiana... Nie wiem jak wygląda u Ciebie wtrysk ale np u mnie w 1.4 abd przyczyna takich obrotów była zabrudzona przepustnica i uszkodzony czujnik położenia przepustnicy tzw. TPS. po wymianie i regulacji jak ręką odjął... Nie można u Ciebie też wykluczyć uszkodzonego silniczka krokowego, lub też lewego powietrza które dostaje się wężykami podciśnieniowymi. Nikt nie wywróży. Najlepiej podepnij pod VAG-a i sprawdź błędy
Mój GolF Mk3 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=503143
Kopułka rozdzielacza i aparat zapłonowy bez obudowy
Ja już wiarę w siebie straciłem, ni cholery nie mogę dojść o co mu chodzi. Kopułka zmieniona, podstawa wstrysku szczelna, kable daja iske, no wszystko powinno grać. Oddaje go do mechanika, czas się przygotować na wydatek.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości