Zmienione osłony na trzpień amortyzatora, nowe odboje, nowe tulejki i nakrętki górego mocowania amortyzatora
Nowe odboje amortyzatorów
Nowe osłony na trzpień amortyzatora
Nowe nakrętki górnego mocowania amortyzatora
Nowe tulejki trzymające talerz sprężyny
Nowe, mocniejsze poduszki amortyzatorów z łożyskami z wersji VR6
Nowe pierścienie ABSu na tylne piasty/tarcze
Nowe śruby prowadzące od zacisków hamulcowych
Nowe gumy do łączników stabilizatorów
Składanie wszystkiego do kupy
Vwmaniak, pięknie idziesz, to mi się podoba, praktycznie wszystko od nowa, ale przynajmniej będziesz miał pewność, że jest dobrze, mam nadzieję, że na VAGDAY zawitasz już ładnie złożonym diabełkiem
luki07, bardzo bym chciał wkońcu podjechać na spota, ale we wszystkie soboty jak do tej pory siedzę i grzebię przy aucie bo choruję na brak czasu. Jak tylko auto będzie na chodzie, to odrazu melduję się na spociku A wtedy się nie przyturlam, tylko przylecę na pełnym bucie Dieselek się zastał, trzeba go przedmuchać
Witam, spoko pomysl na korka:D oglnie sam jestem posiadaczem Corrado G60 i zastanawiam sie czy robic kapitalny remont silnika czy tez dlubac z kumplem w garazu i swapowac na AFN'a jak myslicie??? pozdro
Miałem wcześniej Golfa 3 2.0 GTI 8V 115KM. Broń Boże żadnego gazu do niego nie chciałem i tak się dwa lata męczyłem się wydając peinądze tylko na paliwo Średnio 8litrów palił, a przyjemność z jazdy średnia jeżeli chodzi o osiągi. W mieście na bucie nie było problemów żeby Golf spalił 15 litrów, a tak jak mówię osiągi raczej kiepskie. W Corrado siedzi silnik na pompowtrysku, duże turbo, duży icek i wydajniejsze pompki z ARLa. Średnio pali przy spokojnej jeździe ok 6.5 litra w trybie mieszanym. Przy pełnym ogniu w mieście, nie zdażyło się żeby spalił mi więcej niż 8.5L a osiągi zdecydowanie lepsze więc myśle że diesel po modach to jak najbardziej dobry pomysł PS. Corrado w serii z motorem 2.9 VR6 dostaje lanie od tego dieselka hehe
No tez tak sadze bo jednak dizelekkk idzie od dolu ogolnie to caly czas zastanawiam sie czy dam rade z kumplem wsadzic do korka AFN'a i co najgorsze podpiac elektryke .. . No i oczywiscie AFN a PG w utrzymaniu to chyba duza roznica jest jesli chodzi o $$$$ pozdro
AFN to bardzo dobra, wytrzymała jednostka. Ekonomiczna, tania w serwisie i bardzo fajnie reaguje na mody, myślę że będziesz zadowolony A jeżeli sam nie dasz rady z elektryką, to jest mase warsztatów które bez problemu Ci w tym pomogą