Dziwne znalezisko pod maską. Co to jest?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Dziwne znalezisko pod maską. Co to jest?
filipex, tania sprawa - u mnie poszło coś koło 5m. Najtrudniejszy fragment to sięgnięcie do gruszki turbiny - trzeba mieć raczej długie i cienkie łapska.
Dziwne znalezisko pod maską. Co to jest?
filipex, po "nastu" latach wężyki są zniszczone - ich wymiana zmniejszy szanse że któryś zacznie przepuszczać (o ile już nie przepuszczają), a przy okazji pozwoli Ci na zbudowanie "wężykologii" na 100% poprawnie ;]
- stefano189
- Gadatliwa bestia
- Posty: 789
- Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Dziwne znalezisko pod maską. Co to jest?
warto, bo auto nie jest już pierwszej młodości, a wężyki lubieją parcieć. Węże oryginalne, można zastapic wężami przelewowymi do paliwa np. ropy. Dostaniesz je w każdym sklepie z częściami do TIR-ów. Cena około 4zl / metr. Szczelność węży jest podstawą do dalszego szukania problemów z turbem, trzeba eliminować potencjalnych winowajców usterki, by poźniej coś wykluczyć. Temat przerabiałem z moim AHU tyle ze tam jest WG a nie VNT, ale szczelne węże to połowa sukcesu
MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
- KamilP
- DieseL PoweR
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
- Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin
Dziwne znalezisko pod maską. Co to jest?
filipex, średnica wewnętrzna 3.2 więc z tego co pamietam to tak
Dziwne znalezisko pod maską. Co to jest?
Super w takim razie jutro jadę do sklepu a w weekend wszystko wymieniam:) Będę informował o dalszych postępach.
pozdrawiam,
F.
F.
Dziwne znalezisko pod maską. Co to jest?
Koledzy mam pytanie, ponieważ szukałem dzisiaj tego wężyka i najtańszy jak znalazłem to za 7 zł.. Czy możecie mi jeszcze raz napisać jaki to ma być wężyk, albo jakim można go zastąpić? W tym sklepie co byłem ten za 7 zł wężyk nie ma oplotu takiego jak ten co jest w aucie czy to jest problem? A do tego 3,2 mm wydaje się strasznie ciasny, więc zastanawiam się czy nie powinien być szerszy?
pozdrawiam,
F.
F.
- stefano189
- Gadatliwa bestia
- Posty: 789
- Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
- Lokalizacja: Gliwice
Dziwne znalezisko pod maską. Co to jest?
słabo szukałeś, chyba że w warszawie takie ceny , wchodzisz do sklepu z częściami do stara lub kamaza i mowisz ze chcesz wężyk do paliwa w materiałowym oplocie i po kłopocie Jeśli średnica waha się +/- 0,5mm to nie ma problemu, jak najbardziej sie nada
MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
Dziwne znalezisko pod maską. Co to jest?
No facet następny miał 4 mm więc nie wiem czy nie za dużo, ale bez oplotu. Poszukam jakiegoś sklepu z częściami do żuka albo coś ten deseń.
pozdrawiam,
F.
F.
- KamilP
- DieseL PoweR
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
- Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin
Dziwne znalezisko pod maską. Co to jest?
Brat kawałek do Golfa IV kupil bez oplotu i nic tam sie nie dzieje Chociaż w oplocie pewnie leszy, tym bardziej że cała 'instalacje' wymieniasz
Dziwne znalezisko pod maską. Co to jest?
Można zakładać bez oplotu - w każdym motoryzacyjnym jest takich wężyków masa na metry.
Pamiętajcie że są 2 średnice
Pamiętajcie że są 2 średnice
Dziwne znalezisko pod maską. Co to jest?
Witajcie dzisiaj z rana przeszedłem się popatrzeć jak to wygląda u mnie wszystko pod maską i urodziło mi się mase wątpliwości które wolał bym rozwiązać zanim zabiorę się do zmiany instalacji wężykowej.
1. U mnie w aucie normalnie wychodzi wężyk od pompy Vacum i idzie dalej do zaworka zwrotnego i to jest ok. Natomiast dalej z zaworka wychodzi wężyk w oplocie który dalej przechodzi w plastikową rurkę, która idzie na drugą stronę silnika (widoczne na zdjęciach) czy mam zostawić tę rurkę czy wymienić ją po prostu na wężyk?
2. Może pytanie głupie ale wole się upewnić czy to jest gruszka od Turbo?
3. Mam też taki problem że na tym schemacie rysunkowym instalacji, który dostalem (na 1 stronie wątku) są takie dwa elementy jak: "Mieszek przy EGR" i "Zawór plastikowy czarny przy EGR". Nie bardzo mogę to odnaleźć w aucie i nie pokrywa mi się to z tym drugim schematem (czarnobiałym)
4. I teraz chyba największy problem w całej opracji czyli 4 różne rodzaje wężyków:
Najcieńszy to taki np jak idzie do gruszki ( U mnie jeszcze ktoś zrobił tak, że od gruszki idzie cienki taki jak na zdjęciu a zaraz przed N75 jest kawałek plastikowej rurki która zmienia ten cienki na trochę grubszy (taki jak od EGR i dopiero do N75 idzie ten grubszy) Czy to znaczy, że ten Cieńszy by nie wszedł?
Troche grubszy to taki który idzie z N18 do EGR (tylko że u mnie jest zaślepiony):
Prawie Najgrubszy, to taki który np. łączy trójnik z filtrem powietrza
I najgrubszy to taki co wychodzi z N75 i łączy się z trójnikiem z którego później wężyki idą do filtru powietrza i dalej do N18.
Pomóżcie jakie wężyki mam kupić bo już się pogubiłem tzn jakiej średnicy, i po ile metrów, którego???
Jak już będę miał te info to jadę do sklepu i wieczorem biorę się za robotę. Ale muszę mieć rozwiane wątpliwości.
1. U mnie w aucie normalnie wychodzi wężyk od pompy Vacum i idzie dalej do zaworka zwrotnego i to jest ok. Natomiast dalej z zaworka wychodzi wężyk w oplocie który dalej przechodzi w plastikową rurkę, która idzie na drugą stronę silnika (widoczne na zdjęciach) czy mam zostawić tę rurkę czy wymienić ją po prostu na wężyk?
2. Może pytanie głupie ale wole się upewnić czy to jest gruszka od Turbo?
3. Mam też taki problem że na tym schemacie rysunkowym instalacji, który dostalem (na 1 stronie wątku) są takie dwa elementy jak: "Mieszek przy EGR" i "Zawór plastikowy czarny przy EGR". Nie bardzo mogę to odnaleźć w aucie i nie pokrywa mi się to z tym drugim schematem (czarnobiałym)
4. I teraz chyba największy problem w całej opracji czyli 4 różne rodzaje wężyków:
Najcieńszy to taki np jak idzie do gruszki ( U mnie jeszcze ktoś zrobił tak, że od gruszki idzie cienki taki jak na zdjęciu a zaraz przed N75 jest kawałek plastikowej rurki która zmienia ten cienki na trochę grubszy (taki jak od EGR i dopiero do N75 idzie ten grubszy) Czy to znaczy, że ten Cieńszy by nie wszedł?
Troche grubszy to taki który idzie z N18 do EGR (tylko że u mnie jest zaślepiony):
Prawie Najgrubszy, to taki który np. łączy trójnik z filtrem powietrza
I najgrubszy to taki co wychodzi z N75 i łączy się z trójnikiem z którego później wężyki idą do filtru powietrza i dalej do N18.
Pomóżcie jakie wężyki mam kupić bo już się pogubiłem tzn jakiej średnicy, i po ile metrów, którego???
Jak już będę miał te info to jadę do sklepu i wieczorem biorę się za robotę. Ale muszę mieć rozwiane wątpliwości.
pozdrawiam,
F.
F.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 148 gości