zawieszenie mk3 czy tak ma być??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

marjan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: pt cze 17, 2005 20:48
Kontakt:

zawieszenie mk3 czy tak ma być??

Post autor: marjan » wt lip 04, 2006 16:26

witam
własnie odebrałem autko od mechanika w moim mk3 robiłem zawieszke z przodu, ostatnio wylały mi amorki z przodu pojechałem do mechanika obejrzał co jest i kazał mi kupić amorki przód+mocowania górne z łożyskami (kupiłem kayaby gazowe) facet w sklepie powiedział że są niezłe i do alufelg ( bbs 15") powinny być gazówki pzred chwilką odebrałem autko od mechanika powiedział ze wszystko jest ok, na pierwszy rzut oka auto stoi bardzo wysoko mechanik powiedział ze klapnie sobie bo amorki muszą się ułożyc pozatym cos stuka na dziurach na starych tak nie było podobno tak ma byc bo gumy są szerokie 195x50x15 co sądzicie na ten temat znajomy powiedział ze amorek moze byc zle dobrany do sprężyny, w sklepie podałem wszystkie dane techniczne auta i dostałem te jako pasujące
pomocy !!! bo juz nie mam siły !!!



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6611
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » wt lip 04, 2006 16:32

marjan pisze:w sklepie podałem wszystkie dane techniczne auta i dostałem te jako pasujące
jeżeli w sklepie podałeś tak jak ma byś to ja nie widzę innej możliwości jak pojechanie do tego faceta co to robił i niech sprawdzi przyczynę tej dolegliwości,bo tak jak to opisujesz to nie powinny dochodzić żadne stuki(ja sobie sam wymieniałem też na gazowe i u mnie wszystko gra),chyba,że to już nie są amortyzatory a np sworznie albo końcówki drążków
a najlepiej jak byś zrobił i miał 100% pewność to podjechał bym na stację diagnostyczną i na trzepakach wszystko by ci sprawdzili(koszt czegoś takiego to ok 10 do 20 zeta)i wtedy jak by śię okazało,że to amory to mechanik niech robi jeszce raz



marjan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: pt cze 17, 2005 20:48
Kontakt:

Post autor: marjan » wt lip 04, 2006 17:28

a waszym zdaniem normalne jest to ze na początku jest wysoko i pózniej ma się obniżyc??



Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » wt lip 04, 2006 20:22

pierwszy raz słysze o takich klimatach że ma sie "ułożyć" zawiech po wymianie amorów, moim zdaniem kupiłeś amory w których tależ przytrzymujący sprężyne jest wyżej (od starszych amorów) i dlatego stoi tobie wyżej samochód, bo w końcu samochód siada na springach i tyle (czyli jak mają sie one ułożyć :? )


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lip 04, 2006 20:38

Nie do końca prawda to jest. Amorki gazowe mają wenętrzne ciśnienie i tendencję do podnoszenia auta, tym więcej im są nowsze. Ale fakt, że nie powiino to być rażące, może 1 cm lub coś koło tego.
do tego dochodzi podwyższenie auta przez nowe łożyska gornego mocowania, jeśli stare były zuzyte i wpadły już wysoko do góry.

[ Dodano: Wto Lip 04, 2006 8:41 pm ]
Niemniej stuki żadne nie są dopuszczalne.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

marjan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: pt cze 17, 2005 20:48
Kontakt:

Post autor: marjan » śr lip 05, 2006 13:59

czyli zeby siedział nisko to musze zmienic amorki na niższe lub wymienic spręzyny zeby był niższy a zarazem twardzszy, a co do tego stukania to waszym zdaniem w czym tkwi problem, byłem u mechanika i on dalej twierdzi ze koncówki są ok pozatym jest to takie chcrakterystyczne stukanie podobno inne od tego spowodowanego przez załatwione końcówki drązków jutro wstawiam jeszcze raz i ma wszytsko posprawdzac a zakup sprężyn z jakim wydatkiem musze się liczyć??



Awatar użytkownika
worms
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: ndz gru 12, 2004 13:06
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: worms » śr lip 05, 2006 14:12

Kolego zmień machanika, bo co ta za mechanik który twierdzi ze stuki muszą być ?
Też niedawno sam wymieniałem przednie i tylne amorki i jakoś nic nie stuka wiec albo niech ten pseudo mechanik naprawi to co zepsuł lub niech kase zwraca...A na przyszłośc taki warsztat to sie omija...



marjan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: pt cze 17, 2005 20:48
Kontakt:

Post autor: marjan » śr lip 05, 2006 15:24

zgadzam się teraz mam nauczke ale znajomemu zrobił i podobno zrobił super więc pojechałem tam z polecenia



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » śr lip 05, 2006 15:41

marjan pisze:a co do tego stukania
A może poprostu coś żle złożył?Nieprawidłowa kolejnośc przy montażu piduszek?Albo sprężyna się obróciła i nie siedzi w swoim gnieździe?



Awatar użytkownika
tortuga
VW
VW
Posty: 130
Rejestracja: pn lis 28, 2005 18:05
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tortuga » śr lip 05, 2006 19:58

marjan pisze:znajomy powiedział ze amorek moze byc zle dobrany do sprężyny, w sklepie podałem wszystkie dane techniczne auta i dostałem te jako pasujące
sprawdź sobie sam, czy dobrze dobrane są amortyzatory - jeśli pamiętasz jeszcze numery, albo masz pudełka.

(tutaj) masz katalog, gdzie możesz dopasować je do auta. sprzedawcy też czasami nie są tacy bystrzy, jak się wydaje. :wink:



$limak

Post autor: $limak » śr lip 05, 2006 21:02

a jeszcze jedno dlaczego do alufelg zalecają gazówki??



marjan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: pt cze 17, 2005 20:48
Kontakt:

Post autor: marjan » czw lip 06, 2006 11:29

dlaczego gazówki nie jestem fachowcem niby są twardsze i sztywnejsze wszyscy mówili ze lepsze to kupiłem lepsze swoją drogą jak ktoś potrafi wytłumaczyc dlaczego gazówki lepsze to chętnie się dowiem



wara99

Post autor: wara99 » czw lip 06, 2006 11:49

na gazowych zawsze autko pojdzie nieco do góry , a stuka dlatego ze moze slabo skrecil calą kolumne bo do 94 tm jest taka tulejka a nie sruba i najczesciej to skrecaja mlotek + przecinak



marjan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: pt cze 17, 2005 20:48
Kontakt:

Post autor: marjan » czw lip 06, 2006 12:29

własnie wstawiłem autko po raz drugi do mechanika niby do porawki chciaz rano go podniósł i dalej twierdzi ze jest wszystko oki bo nie ma luzów na kole wymyslił ze załozy stare mocowania od góry bo one moga byc wadliwe nie wiem ale jak dla mnie coraz mniej się to wszytsko podoba, jak odbiore wieczorkiem to napisze co zrobił i z jakim rezultatem oczywiscie



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 127 gości