[Golf Mk3] TDI USA by luki34
Moderator: G0 Karcio
- luki34
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: ndz kwie 04, 2010 12:09
- Lokalizacja: VAG-Podkarpacie.pl
- Kontakt:
[Golf Mk3] TDI USA by luki34
Witam.
Po dłuuuugiej nieobecności przedstawię moje auto które mam od 4 lat.
Moje auto aktualnie to:
MODEL: VW Golf III USA 1996r (modelowo 97r)
KOLOR: LC9Z
SILNIK: 1.9 TDI AFN
MOC: 110KM
MODY POD MASKA: Usunięty KAT , EGR + Wyczyszczony Kolektor
ZAWIESZENIE:
-Gwint z regulacją twardości przód i tył FK G9 i G11,
-Kompletne zawieszenie przód i tył z GTI 5x100
-Rozpórki przednia górna i tylna górna, stalowe D&W
UKLAD HAMULCOWY: przód 288mm, tył 226mm
KOLA: RH ZW2 8,5" i 9" z oponami Pirelli 195/40/17, (na felgach oryginalny lakier, polerka rantów i pozłacane śruby)
NADWOZIE: To co w US czyli:
-zderzaki, tylna klapa i przednie błotniki z USA,
-usunięty zamek i wycieraczka z tylnej klapy,
-przednia maska z Vento,
-przednie lampy Vento + zrobiony smoked + xenon H4 4300k
-tylne lampy oryginalne Hella Black USA i drugi komplet Hella Black Magic
-nowe progi GTI i listwy maskujące
-lusterka, sierpy i listwy w kolorze nadwozia
-polerowane końcówki wydechu
WNETRZE: seryjne wyposażenie + dołożone trochę rarytasów:
-wspomaganie kierownicy, 2x airbag, klimatyzacja, 4x elektryczne szyby, tempomat, komputer MFA, centralny zamek z domykaniem szyb,
-Fotele i kanapa RECARO z wersji GTI EDITION (fotele przednie podgrzewane, tylna kanapa z zagłówkami)
-Boczki GTI
-Kieszenie materiałowe + kopertówki
-Dywan z Golfa USA
-Czarna podsufitka, daszki, rączki
-Czarne słupki z Golfa CC
-Wysoki tunel i uchwyt na kubki z Golfa USA
-Kierownica skórzana obszyta czerwoną nicią z Golfa USA
-Gałka zmiany biegów oraz mieszek ręcznego obszyte czerwoną nicią
-Licznik w milach
AUDIO: Radio MP3 Pioneer + 8 głośników w oryginalnych miejscach.
PLANY:
Więcej mocy
Zapraszam do oglądania całego albumu w dużej rozdzielczości:
https://picasaweb.google.com/umisieq/Go ... 09nu44XRCw" onclick="window.open(this.href);return false;
HISTORIA AUTA
Tak wyglądał zaraz po zakupie w 2008r:
Golf MKIII wersja GT TDI
Rocznik 1996 kodowo V czyli 97 , silnik AFN 110KM
Kolor czarny metalic LC9Z
Wyposażenie :
- Klimatyzacja
- 4 x Elektryczne Szyby
- Wspomaganie
- Airbag
- Centralny Zamek z domykaniem i pilotem
- Pakiet GT czyli dokładki,kubełkowe fotele,czarne lampy tył itd
- MFA
Modyfikacje
- Alufelgi Remotec 7Jx15 ( przód ET35 tył ET25 ) + gumy 195/50
- Lampy Przód Hella Smoked
- Xenony H1 4300K
- Szeroka Dokładka Przód
- Czarne Kierunki i Blendy
- Grill Bez Znaczka Jom
- Pomalowane Lusterka Pod Kolor
- Dodatkowe Zegary Ciśnienia Turbo oraz Ciśnienia Oleju
- Usunięty KAT , EGR + Wyczyszczony Kolektor
- Polerka Końcówek Wydechu
- Podświetlenie Nawiewów od Achamerskiego
- Paski a'la 20 Jahre
- Fotele i kanapa RECARO z wersji GTI EDITION
- Siłowniki przedniej maski
- Zawieszenie sprężyny FK60/40, amorki Power Tech, tył z regulacją wysokości
Pierwsze modyfikacje to zmiana tylnych lamp na Hella Black Magic i montaż stalowych rozpórek D&W dedykowanych do tego modelu
Nastała zima i na auto poszły opony zimowe 175/55/15 oraz usunięte zostały paski XXJ
Przyszła wiosna wymyłem komorę silnika i kupiłem felgi 2 częściowe BBS 6,5"x16" (środki pomalowane na czarno, ranty wypolerowane), dystanse 2 i 2,5cm i opony 195/45/16
W lecie kupiłem BRA szytą czerwoną nicią i tak prezentowało się auto na początku sezonu 2009:
Opony okazały się zbyt wysokie więc kupiłem komplet 195/40/16 i golf poszedł niżej. Dołożyłem również znaczek TDI w gril i wypolerowałem auto
Stare lampy miały już dość więc kupiłem nowe TYC i zrobiłem smoked. Doszedł również gril GTI i nowe boczne kierunki dymione FER
Kilometry uciekały ale silnik zaczął tracić na mocy więc wziąłem się za rozebranie i porządne czyszczenie całego układu dolotowego, kolektora, turbiny i itercoolera.
Zacząłem odczuwać brak mocnego brzmienia więc coś trzeba było z tym zrobić
Subwoofer Power Bass S10 ze skrzynką 35l/ 35Hz
Wzmacniacz Alpine MRV t500 V12
Okablowanie Dietz 20mm2 + RCA podwójnie ekranowane
Jesienna sesja:
Przed zimą odświeżone zostały aluski i założone zimówki 175/55/15. Zostało również przygotowane do zimy:
Udało się dostać trochę części:
-tylne zagłówki z prowadnicami
-kieszenie materiałowe 4d
-grzane spryski
-niepopękana obudowa kierownicy z regulacją
-tempomat z wiązką
-boczki GTI Edition
Golfik ukazał się w kalendarzu Golf3.pl na rok 2010
Udało się kupić dolny schowek pod airbag do wersji z klimą
Nowe kierunki i blendy FER, gril z Vento na wąskie żeberko i lampy z Vento którym zrobiłem smoked
Od kolegi kupiłem oryginalne maty ze skórzanych foteli z przełącznikiem i wiązką. Przy okazji dokładnie wszystko wyprałem i fotele są jak nowe a grzeją aż miło:
Będąc u znajomego na szrocie znalazłem oryginalne plastiki z golfa colourconcept. Wystarczyło poszukać jeszcze rączek, lampki, daszków z golfa 4 cabrio i obkleić podsufitkę oryginalnym czarnym materiałem:
Trafiły się felgi Lorinser 7,5"x16", postanowiłem je wypolerować, wnęki pomalowałem na czarno. Założyłem na nie opony 195/40/16. Kupiłem również adaptery zmieniające rozstaw z 4x100 na 5x112:
Przeglądając aukcje internetowe trafiłem na ciekawą ofertę. Ktoś sprzedawał Golfa 3 w wersji USA w dobrych pieniądzach. Jeden telefon, zapiąłem lawetę i z kolegą pojechaliśmy ponad 500km w jedną stronę. Na miejscu okazało się, że jest kompletny w dobrym stanie i idealnie będzie nadawał się na dawcę części do mojego TDI. Tak wyglądał zaraz po przywiezieniu:
Zdjąłem interesujące mnie elementy z dawcy ponieważ trzeba było je pomalować. Przy okazji usunięta została tylna wycieraczka i zamek klapy oraz gdzieniegdzie został odświeżony lakier:
Odebrałem polakierowane elementy i zacząłem powolne składanie golfa. Tak wyglądał jak już poskładałem wszystko z zewnątrz:
Następnie przyszła pora na składanie wnętrza. Założyłem wypraną wykładzinę z USA, dużo plastików z USA, czarne słupki, lampkę i rączki z cc, czarne daszki z mk4 cabrio i nową czarna podsufitkę. Założyłem też wyprane grzane recaro, tempomat, airbag pasażera i kilka innych drobiazgów z wersji USA:
Rezanko licznika czyli zmiana tarczy prędkościomierza na tą z wersji USA
Wymiana miski olejowej na nową, nowe progi GTI, bixenon H4 4300K i wymiana filtra przeciwpyłkowego:
Nareszcie założyłem koła i tak prezentowało się auto pod koniec maja 2010r:
Na początku czerwca odbył się w Dynowie pierwszy taki podkarpacki zlot VAG tzw Dynówka 2010. Było około 100 samochodów i niektóre naprawdę konkretnie pomodzone i ciekawe.
Z Dynowa wróciłem z małą pamiątką bo golf zajął pierwsze miejsce w konkursie na Najładniejsze Auto Zlotu. Zdobył 83 głosy. 2 miejsce miało 47 głosów a 3 36.
W konkursie na glebę zająłem miejsce 6.
Musiałem trochę stoczyć przednie adaptery i teraz mogłem jeszcze bardziej obniżyć samochód.
Taki wypad z kumplami nad Solinę:
Razem z kumplami z VAG-Podkarpacie.pl wybraliśmy się na MajóVWkę 2010. Kilka zdjęć:
Kilka zdjęć z wypadu na Słowację:
Prawie nowy gwint z regulacją twardości FK G9 i G11, poliuretany zawieszenia, nowe znaczki GTI w listwy, kierownica obszyta na nowo skórą i czerwoną nicią oraz wlot powietrza w zderzak w miejsce blendy:
Po kilku miesiącach szukania i kompletowania udało się złożyć moje wymarzone koła RH ZW2 8,5" przód i 9" tył, bębny w oryginalnym kolorze, ranty wypolerowane, śruby pozłacane. Kupiłem również nowe opony Pirelli PzeroNero 195/40/17.
Kilka zdjęć z zakończenia sezonu VAG-Podkarpacie:
I jeszcze jakieś tam fotki:
Kolejne Graty które udało mi się dorwać to nowa oryginalna osłona pod silnik, nowy akumulator Bosch S4, pokrowiec na akumulator, turbotimer HKS Type0, oryginalna kierownica z Golfa USA obszyta skórą i czerwoną nicią, zawieszenie z Golfa VR6 97r (kołyska, wahacze, stabilizator, belka, piasty 5z100), hamulce 288mm. Wszystko zostanie oczyszczone i pomalowane, co trzeba zostanie wymienione na nowe:
Golfik sobie zimował w garażu i coś tam przy nim dłubałem wieczorami.
Pogoda zrobiła się znośna więc wyciągnąłem samochód z garażu gdzie stał od listopada, został dokładnie wymyty.
Pamiętacie tą stertę złomu?
Wziąłem się za zmianę tylnych tarcz, klocków i łożysk. Stare tarcze 4x100 wyleciały i są już nowe 5x100, założyłem też tymczasowe koła 15".
Następnie wziąłem się za zmianę przedniego zawieszenie z 4x100 na 5x100.
Wahacze zostały odnowione, wymienione tuleje i sworznie na Lemfordera.
Zwrotnice wypiaskowałem i odmalowałem, piasty również odświeżyłem i założone zostały nowe łożyska. Do kompletu są nowe przednie przeguby wew i zew.
Gotowa kołyska z nowymi łącznikami, gumami i poduchami silnika.
Wykonałem również regenerację zacisków ATE pod tarcze 288mm. Oczywiście były wypiaskowane, pomalowane farbą żaroodporną i wymienione gumki, odpowietrzniki i wężyki hamulcowe.
Przyszły tarcze ham 288mm TRW i komplet klocków ATE. Na fotach porównanie starej tarczy 256mm i nowej 288mm, a także klocków z ww tarcz.
Kilka fotek z montażu przedniego zawieszenia.
Trzeba było zrobić rozrząd i uszczelnić pompę wtryskową bo coś zaczęła puszczać.
Dystanse alu na przód
Jakiś czas temu uszkodziłem skrzynię biegów jeżdżąc na dużej glebie
Więc znalazłem skrzynię o troszkę dłuższych przełożeniach z 1Z. Przy okazji wywaliłem dwumas, jego miejsce zajął zamach z 1Z i założyłem nowe sprzęgło z G60, wleciały też nowe ori śruby do zamachu i docisku. Zmieniona została również miska, uszczelka, filtr i olej. Również zalałem nowy olej do skrzyni
Założyłem nową oryginalną osłonę pod silnik
Nowe chromowane śruby do kół
Nowe welurowe dywaniki
Klamki z Polo bez zamków
Dostałem paczuszkę zza oceanu a w niej nowe kratki, kierunki oraz obrysówki, wszystko do zderzaka us
Międzyczasie Golf poszedł na kosmetykę lakierniczą
Pomalowana została tylna klapa, nowe obudowy lusterek, klamki z polo, listwy wąskie z cl-a, wklejona została nowa tylna szyba, założone Hella Black Magic, owe kratki, kierunki i obrysy, wyczyszczone i poskładane wnętrze.
Tak to wygląda na dzień dzisiejszy
Odbyła się II edycja DynóVWki!
Udało się zdobyć 2 puchary
I miejsce na Najładniejsze Koło
II miejsce na Najładniejsze Auto
Fajnie że się ludziom podoba, mi nawet też
W sobotę dopiero wszystko pozakładałem na auto.
Kolejne graty do CA. Czeka już radio CD Alpine 7906R i wzmak Alpine MRV T500 które mam już od pół roku. Teraz kompletuję resztę.
Wzmak Audison SRX2
Głośniczki PowerBass 2XL
Kilka fotek z Extreme Day Rzeszów!
Nareszcie doszła spora paczuszka a na niej ciekawa etykietka
W paczce znalazły się maty STP Silver Solution, maty Silent Coat, sygnałówki Sinuslive, konektory widełkowe małe i duże, klemy, terminal masowy i zestaw głośniczków PB 2XL-60C. Tym samym chyba już wszystko skompletowałem pod CA i pozostało porządnie to wszystko zamontować. Wiem że sprzęt ze średniej półki ale nie jestem audiofilem i dla mnie będzie wystarczający
Założyłem nowe wkłady do gwintu bo stare już puszczały i nowe sprężyny. Auto stai od listopada w garażu na ori 15" kołach.
Jakiś czas temu przywiozłem takie kółka
Artec S1 9x16 i 9,5x16
A tak wyglądały po moich zabiegach:
Założone opony Conti 195/40 i przymiarka na auto:
Tak jak wspomniałem zbieram teraz dużo gratów żeby to auto zaczęło trochę lepiej jechać
Pozdrawiam
Po dłuuuugiej nieobecności przedstawię moje auto które mam od 4 lat.
Moje auto aktualnie to:
MODEL: VW Golf III USA 1996r (modelowo 97r)
KOLOR: LC9Z
SILNIK: 1.9 TDI AFN
MOC: 110KM
MODY POD MASKA: Usunięty KAT , EGR + Wyczyszczony Kolektor
ZAWIESZENIE:
-Gwint z regulacją twardości przód i tył FK G9 i G11,
-Kompletne zawieszenie przód i tył z GTI 5x100
-Rozpórki przednia górna i tylna górna, stalowe D&W
UKLAD HAMULCOWY: przód 288mm, tył 226mm
KOLA: RH ZW2 8,5" i 9" z oponami Pirelli 195/40/17, (na felgach oryginalny lakier, polerka rantów i pozłacane śruby)
NADWOZIE: To co w US czyli:
-zderzaki, tylna klapa i przednie błotniki z USA,
-usunięty zamek i wycieraczka z tylnej klapy,
-przednia maska z Vento,
-przednie lampy Vento + zrobiony smoked + xenon H4 4300k
-tylne lampy oryginalne Hella Black USA i drugi komplet Hella Black Magic
-nowe progi GTI i listwy maskujące
-lusterka, sierpy i listwy w kolorze nadwozia
-polerowane końcówki wydechu
WNETRZE: seryjne wyposażenie + dołożone trochę rarytasów:
-wspomaganie kierownicy, 2x airbag, klimatyzacja, 4x elektryczne szyby, tempomat, komputer MFA, centralny zamek z domykaniem szyb,
-Fotele i kanapa RECARO z wersji GTI EDITION (fotele przednie podgrzewane, tylna kanapa z zagłówkami)
-Boczki GTI
-Kieszenie materiałowe + kopertówki
-Dywan z Golfa USA
-Czarna podsufitka, daszki, rączki
-Czarne słupki z Golfa CC
-Wysoki tunel i uchwyt na kubki z Golfa USA
-Kierownica skórzana obszyta czerwoną nicią z Golfa USA
-Gałka zmiany biegów oraz mieszek ręcznego obszyte czerwoną nicią
-Licznik w milach
AUDIO: Radio MP3 Pioneer + 8 głośników w oryginalnych miejscach.
PLANY:
Więcej mocy
Zapraszam do oglądania całego albumu w dużej rozdzielczości:
https://picasaweb.google.com/umisieq/Go ... 09nu44XRCw" onclick="window.open(this.href);return false;
HISTORIA AUTA
Tak wyglądał zaraz po zakupie w 2008r:
Golf MKIII wersja GT TDI
Rocznik 1996 kodowo V czyli 97 , silnik AFN 110KM
Kolor czarny metalic LC9Z
Wyposażenie :
- Klimatyzacja
- 4 x Elektryczne Szyby
- Wspomaganie
- Airbag
- Centralny Zamek z domykaniem i pilotem
- Pakiet GT czyli dokładki,kubełkowe fotele,czarne lampy tył itd
- MFA
Modyfikacje
- Alufelgi Remotec 7Jx15 ( przód ET35 tył ET25 ) + gumy 195/50
- Lampy Przód Hella Smoked
- Xenony H1 4300K
- Szeroka Dokładka Przód
- Czarne Kierunki i Blendy
- Grill Bez Znaczka Jom
- Pomalowane Lusterka Pod Kolor
- Dodatkowe Zegary Ciśnienia Turbo oraz Ciśnienia Oleju
- Usunięty KAT , EGR + Wyczyszczony Kolektor
- Polerka Końcówek Wydechu
- Podświetlenie Nawiewów od Achamerskiego
- Paski a'la 20 Jahre
- Fotele i kanapa RECARO z wersji GTI EDITION
- Siłowniki przedniej maski
- Zawieszenie sprężyny FK60/40, amorki Power Tech, tył z regulacją wysokości
Pierwsze modyfikacje to zmiana tylnych lamp na Hella Black Magic i montaż stalowych rozpórek D&W dedykowanych do tego modelu
Nastała zima i na auto poszły opony zimowe 175/55/15 oraz usunięte zostały paski XXJ
Przyszła wiosna wymyłem komorę silnika i kupiłem felgi 2 częściowe BBS 6,5"x16" (środki pomalowane na czarno, ranty wypolerowane), dystanse 2 i 2,5cm i opony 195/45/16
W lecie kupiłem BRA szytą czerwoną nicią i tak prezentowało się auto na początku sezonu 2009:
Opony okazały się zbyt wysokie więc kupiłem komplet 195/40/16 i golf poszedł niżej. Dołożyłem również znaczek TDI w gril i wypolerowałem auto
Stare lampy miały już dość więc kupiłem nowe TYC i zrobiłem smoked. Doszedł również gril GTI i nowe boczne kierunki dymione FER
Kilometry uciekały ale silnik zaczął tracić na mocy więc wziąłem się za rozebranie i porządne czyszczenie całego układu dolotowego, kolektora, turbiny i itercoolera.
Zacząłem odczuwać brak mocnego brzmienia więc coś trzeba było z tym zrobić
Subwoofer Power Bass S10 ze skrzynką 35l/ 35Hz
Wzmacniacz Alpine MRV t500 V12
Okablowanie Dietz 20mm2 + RCA podwójnie ekranowane
Jesienna sesja:
Przed zimą odświeżone zostały aluski i założone zimówki 175/55/15. Zostało również przygotowane do zimy:
Udało się dostać trochę części:
-tylne zagłówki z prowadnicami
-kieszenie materiałowe 4d
-grzane spryski
-niepopękana obudowa kierownicy z regulacją
-tempomat z wiązką
-boczki GTI Edition
Golfik ukazał się w kalendarzu Golf3.pl na rok 2010
Udało się kupić dolny schowek pod airbag do wersji z klimą
Nowe kierunki i blendy FER, gril z Vento na wąskie żeberko i lampy z Vento którym zrobiłem smoked
Od kolegi kupiłem oryginalne maty ze skórzanych foteli z przełącznikiem i wiązką. Przy okazji dokładnie wszystko wyprałem i fotele są jak nowe a grzeją aż miło:
Będąc u znajomego na szrocie znalazłem oryginalne plastiki z golfa colourconcept. Wystarczyło poszukać jeszcze rączek, lampki, daszków z golfa 4 cabrio i obkleić podsufitkę oryginalnym czarnym materiałem:
Trafiły się felgi Lorinser 7,5"x16", postanowiłem je wypolerować, wnęki pomalowałem na czarno. Założyłem na nie opony 195/40/16. Kupiłem również adaptery zmieniające rozstaw z 4x100 na 5x112:
Przeglądając aukcje internetowe trafiłem na ciekawą ofertę. Ktoś sprzedawał Golfa 3 w wersji USA w dobrych pieniądzach. Jeden telefon, zapiąłem lawetę i z kolegą pojechaliśmy ponad 500km w jedną stronę. Na miejscu okazało się, że jest kompletny w dobrym stanie i idealnie będzie nadawał się na dawcę części do mojego TDI. Tak wyglądał zaraz po przywiezieniu:
Zdjąłem interesujące mnie elementy z dawcy ponieważ trzeba było je pomalować. Przy okazji usunięta została tylna wycieraczka i zamek klapy oraz gdzieniegdzie został odświeżony lakier:
Odebrałem polakierowane elementy i zacząłem powolne składanie golfa. Tak wyglądał jak już poskładałem wszystko z zewnątrz:
Następnie przyszła pora na składanie wnętrza. Założyłem wypraną wykładzinę z USA, dużo plastików z USA, czarne słupki, lampkę i rączki z cc, czarne daszki z mk4 cabrio i nową czarna podsufitkę. Założyłem też wyprane grzane recaro, tempomat, airbag pasażera i kilka innych drobiazgów z wersji USA:
Rezanko licznika czyli zmiana tarczy prędkościomierza na tą z wersji USA
Wymiana miski olejowej na nową, nowe progi GTI, bixenon H4 4300K i wymiana filtra przeciwpyłkowego:
Nareszcie założyłem koła i tak prezentowało się auto pod koniec maja 2010r:
Na początku czerwca odbył się w Dynowie pierwszy taki podkarpacki zlot VAG tzw Dynówka 2010. Było około 100 samochodów i niektóre naprawdę konkretnie pomodzone i ciekawe.
Z Dynowa wróciłem z małą pamiątką bo golf zajął pierwsze miejsce w konkursie na Najładniejsze Auto Zlotu. Zdobył 83 głosy. 2 miejsce miało 47 głosów a 3 36.
W konkursie na glebę zająłem miejsce 6.
Musiałem trochę stoczyć przednie adaptery i teraz mogłem jeszcze bardziej obniżyć samochód.
Taki wypad z kumplami nad Solinę:
Razem z kumplami z VAG-Podkarpacie.pl wybraliśmy się na MajóVWkę 2010. Kilka zdjęć:
Kilka zdjęć z wypadu na Słowację:
Prawie nowy gwint z regulacją twardości FK G9 i G11, poliuretany zawieszenia, nowe znaczki GTI w listwy, kierownica obszyta na nowo skórą i czerwoną nicią oraz wlot powietrza w zderzak w miejsce blendy:
Po kilku miesiącach szukania i kompletowania udało się złożyć moje wymarzone koła RH ZW2 8,5" przód i 9" tył, bębny w oryginalnym kolorze, ranty wypolerowane, śruby pozłacane. Kupiłem również nowe opony Pirelli PzeroNero 195/40/17.
Kilka zdjęć z zakończenia sezonu VAG-Podkarpacie:
I jeszcze jakieś tam fotki:
Kolejne Graty które udało mi się dorwać to nowa oryginalna osłona pod silnik, nowy akumulator Bosch S4, pokrowiec na akumulator, turbotimer HKS Type0, oryginalna kierownica z Golfa USA obszyta skórą i czerwoną nicią, zawieszenie z Golfa VR6 97r (kołyska, wahacze, stabilizator, belka, piasty 5z100), hamulce 288mm. Wszystko zostanie oczyszczone i pomalowane, co trzeba zostanie wymienione na nowe:
Golfik sobie zimował w garażu i coś tam przy nim dłubałem wieczorami.
Pogoda zrobiła się znośna więc wyciągnąłem samochód z garażu gdzie stał od listopada, został dokładnie wymyty.
Pamiętacie tą stertę złomu?
Wziąłem się za zmianę tylnych tarcz, klocków i łożysk. Stare tarcze 4x100 wyleciały i są już nowe 5x100, założyłem też tymczasowe koła 15".
Następnie wziąłem się za zmianę przedniego zawieszenie z 4x100 na 5x100.
Wahacze zostały odnowione, wymienione tuleje i sworznie na Lemfordera.
Zwrotnice wypiaskowałem i odmalowałem, piasty również odświeżyłem i założone zostały nowe łożyska. Do kompletu są nowe przednie przeguby wew i zew.
Gotowa kołyska z nowymi łącznikami, gumami i poduchami silnika.
Wykonałem również regenerację zacisków ATE pod tarcze 288mm. Oczywiście były wypiaskowane, pomalowane farbą żaroodporną i wymienione gumki, odpowietrzniki i wężyki hamulcowe.
Przyszły tarcze ham 288mm TRW i komplet klocków ATE. Na fotach porównanie starej tarczy 256mm i nowej 288mm, a także klocków z ww tarcz.
Kilka fotek z montażu przedniego zawieszenia.
Trzeba było zrobić rozrząd i uszczelnić pompę wtryskową bo coś zaczęła puszczać.
Dystanse alu na przód
Jakiś czas temu uszkodziłem skrzynię biegów jeżdżąc na dużej glebie
Więc znalazłem skrzynię o troszkę dłuższych przełożeniach z 1Z. Przy okazji wywaliłem dwumas, jego miejsce zajął zamach z 1Z i założyłem nowe sprzęgło z G60, wleciały też nowe ori śruby do zamachu i docisku. Zmieniona została również miska, uszczelka, filtr i olej. Również zalałem nowy olej do skrzyni
Założyłem nową oryginalną osłonę pod silnik
Nowe chromowane śruby do kół
Nowe welurowe dywaniki
Klamki z Polo bez zamków
Dostałem paczuszkę zza oceanu a w niej nowe kratki, kierunki oraz obrysówki, wszystko do zderzaka us
Międzyczasie Golf poszedł na kosmetykę lakierniczą
Pomalowana została tylna klapa, nowe obudowy lusterek, klamki z polo, listwy wąskie z cl-a, wklejona została nowa tylna szyba, założone Hella Black Magic, owe kratki, kierunki i obrysy, wyczyszczone i poskładane wnętrze.
Tak to wygląda na dzień dzisiejszy
Odbyła się II edycja DynóVWki!
Udało się zdobyć 2 puchary
I miejsce na Najładniejsze Koło
II miejsce na Najładniejsze Auto
Fajnie że się ludziom podoba, mi nawet też
W sobotę dopiero wszystko pozakładałem na auto.
Kolejne graty do CA. Czeka już radio CD Alpine 7906R i wzmak Alpine MRV T500 które mam już od pół roku. Teraz kompletuję resztę.
Wzmak Audison SRX2
Głośniczki PowerBass 2XL
Kilka fotek z Extreme Day Rzeszów!
Nareszcie doszła spora paczuszka a na niej ciekawa etykietka
W paczce znalazły się maty STP Silver Solution, maty Silent Coat, sygnałówki Sinuslive, konektory widełkowe małe i duże, klemy, terminal masowy i zestaw głośniczków PB 2XL-60C. Tym samym chyba już wszystko skompletowałem pod CA i pozostało porządnie to wszystko zamontować. Wiem że sprzęt ze średniej półki ale nie jestem audiofilem i dla mnie będzie wystarczający
Założyłem nowe wkłady do gwintu bo stare już puszczały i nowe sprężyny. Auto stai od listopada w garażu na ori 15" kołach.
Jakiś czas temu przywiozłem takie kółka
Artec S1 9x16 i 9,5x16
A tak wyglądały po moich zabiegach:
Założone opony Conti 195/40 i przymiarka na auto:
Tak jak wspomniałem zbieram teraz dużo gratów żeby to auto zaczęło trochę lepiej jechać
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr maja 09, 2012 08:35 przez luki34, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 87
- Rejestracja: czw gru 01, 2011 21:52
- michal_m
- Na zaVWsze Golf
- Posty: 511
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 12:11
- Lokalizacja: Zamość
- Kontakt:
TDI USA by luki34
Śliczny i jedyny w swoim rodzaju Miałem okazję oblukać na żywo na Extreme Day w Rzeszowie Pozostaje mi pogratulować auta i życzyć przyrostu mocy
- energy15_LDZ
- Gadatliwa bestia
- Posty: 628
- Rejestracja: wt maja 12, 2009 08:50
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
TDI USA by luki34
autko znane, niestety na zywo nigdy nie widzialem, czego zaluje, na zw2 bylo mega, ale na artecach tez robi wrazenie ! pzdr
http://www.TuningShirts.pl - sklep z koszulkami tuningowymi !
TDI USA by luki34
Piękne auto
Masa serca, pracy i pieniędzy wsadzona w samochód
Autko dopracowane w każdym szczególe
Ten temat powinien jak najszybciej lecieć do projektów
Masa serca, pracy i pieniędzy wsadzona w samochód
Autko dopracowane w każdym szczególe
Ten temat powinien jak najszybciej lecieć do projektów
- luki34
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: ndz kwie 04, 2010 12:09
- Lokalizacja: VAG-Podkarpacie.pl
- Kontakt:
TDI USA by luki34
Dzięki wszystkim za miłe słowa.
To nie koniec prac przy samochodzie bo jest jeszcze masa pomysłów które będę realizował.
Oczywiście wszystkim pochwalę w temacie.
Pozdrawiam
To nie koniec prac przy samochodzie bo jest jeszcze masa pomysłów które będę realizował.
Oczywiście wszystkim pochwalę w temacie.
Pozdrawiam
TDI USA by luki34
Golfik znany, robi robote wszystko dopracowane idealnie i dopięte na ostatni guzik.
A na Arec'u z tymi naciągami i glebą jaka jest w planie będzie dopiero syto
Pozdrawiam
A na Arec'u z tymi naciągami i glebą jaka jest w planie będzie dopiero syto
O to toociu pisze:Ten temat powinien jak najszybciej lecieć do projektów
Pozdrawiam
Moje Mk4 VR5 .:R23 & 25TH Mix:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=558583" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=558583" onclick="window.open(this.href);return false;
- johny83grchw
- Sto(l)ica
- Posty: 712
- Rejestracja: sob wrz 03, 2011 15:42
- Lokalizacja: Warszawa
TDI USA by luki34
luki34 Nic dodać nic ująć. Nie będę komentował Twojej pracy bo uprzedzili mnie Koledzy Wyżej
Po prostu odwaliłeś kawał zaj...scie dobrej roboty,wielki szacunek za to
Po prostu odwaliłeś kawał zaj...scie dobrej roboty,wielki szacunek za to
Pozdrawiam Rafał
- Damiano01459
- ...
- Posty: 599
- Rejestracja: wt gru 01, 2009 20:31
- Lokalizacja: Zwoleń
- Kontakt:
TDI USA by luki34
Tak jak piszą koledzy wyżej, od siebie nie wiem co mogę dodać bo mnie zatkało .
Konkret Golfer
Konkret Golfer
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=386223
http://olx.pl/oferta/borbet-15-4x100-CID5-ID7Fgqf.html
http://olx.pl/oferta/borbet-15-4x100-CID5-ID7Fgqf.html
- andrzej007
- Gadatliwa bestia
- Posty: 754
- Rejestracja: ndz gru 14, 2008 14:40
- Lokalizacja: Rzeszów
- maciejek_ZST
- Ma gadane
- Posty: 174
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 14:31
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński / Szczecin
- Kontakt:
- Patriko_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 568
- Rejestracja: czw gru 28, 2006 14:09
- Lokalizacja: Ryńsk, Toruń, Kowalewo Pom.
- Kontakt:
TDI USA by luki34
golfik dobrze znany na scenie VW jak i na innych forach, jeden z najlepszych jakie pozostały, mam nadzieję że "mania" sprzedaży nie zarazi Cię tak jak innych i autko dalej będzie w dobrych ręcach
MK3 GTI Edition Black
MK2 GTI Edition One 1.8 T +
**USŁUGI FREZARKĄ CNC**
DEKIELKI i inne ->FACEBOOK
MK2 GTI Edition One 1.8 T +
**USŁUGI FREZARKĄ CNC**
DEKIELKI i inne ->FACEBOOK
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości