Po rozgrzaniu silnika niskie obroty

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

daniel1990@vip
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz sty 08, 2012 21:53

Po rozgrzaniu silnika niskie obroty

Post autor: daniel1990@vip » wt sty 24, 2012 16:51

Witam wszystkich i proszę o pomoc. w golfie 2 1.8 silnik są niskie obroty po rozgrzaniu silnika i lubi gasnąć .zimny zapala ładnie. jest to gaźnik pierburg 2e. zauważyłem ze po zapaleniu chowa się trzpień od sterujcy przepuąstnica.

Edit:
Nowy watek w sprawie. w tym aucie jest klimatyzacja . kiedyś było tak ze po włączeniu klimatyzacji auto samo podnosiło sobie obroty a teraz to nie działa. wydaje mi się ze może błąd jest w elektryce . bezpieczniki sprawdziłem

Nie piszemy posta pod postem, używamy funkcji edycji ... italiano_83



Awatar użytkownika
Łukasz86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: wt wrz 20, 2011 14:06
Lokalizacja: zach pom

po rozgrzaniu silnika niskie obroty

Post autor: Łukasz86 » śr sty 25, 2012 15:26

To zaden blond . Porostu jak wlanczsz klime to opciarzasz silnik i dlateo obroty spadaja i na odwrot .POZDRO :smoke:



daniel1990@vip
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz sty 08, 2012 21:53

Po rozgrzaniu silnika niskie obroty

Post autor: daniel1990@vip » śr sty 25, 2012 17:59

złe mnie zrozumiałeś. wcześniej jak się włączało klime to obroty same się podnosiły a teraz nie. to jest jakoś elektrycznie prawdo podobnie sterowane.jak się rozgrzeje to obroty spadają do ok 300 i lubi sobie nawet z gasnąc



Awatar użytkownika
adario38
Padre Preside
Padre Preside
Posty: 95
Rejestracja: pn sty 18, 2010 16:39
Lokalizacja: VWarszawa

Po rozgrzaniu silnika niskie obroty

Post autor: adario38 » czw sty 26, 2012 10:52

Bo przy klimie masz przy prawym (patrzac jak siedzisz w aucie) kielichu pod maska zawor do podnoszenia obrotow-sprawdz go -onpowinien sie otwierac dzieki czemu obroty wzrastaly


adario38 - ok,spoko i luzik,nie ma cisnienia,bez parcia na szkło, http://w112.wrzuta.pl/film/6BGZyUe8YuY/dire_straits_-_sultans_of_swing_live , i jeszcze to http://www.youtube.com/watch?v=d9jVaoJf-7o - kto tak dzis wymiata na wiosłach ?

daniel1990@vip
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz sty 08, 2012 21:53

Po rozgrzaniu silnika niskie obroty

Post autor: daniel1990@vip » czw sty 26, 2012 11:56

ten zawór się cały chowa nie zależnie od tego czy jest klima włączona czy nie . na zimnym silniku on Normanie dotyka . na probe zrzuciłem drugi gaźnik i dalej jest to samo.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Po rozgrzaniu silnika niskie obroty

Post autor: Paweł Marek » czw sty 26, 2012 14:24

masz siłownik 4 położeniowy, za położenie przepustnicy 4-te do klimy odpowiada dodatkowy elektrozawór, do sprawdzenia czy dostaje napięcie po właczeniu klimy, czy działa, czy ma drożny i podłączony węzyk do siłownika. Podejrzewam że zminiając gaźnik założyłes zwykły z siłownikiem 3-położeniowym, wówczas oczywiście brak 4-tego położenia i klima obrotów nie podniesie
Poza tym: po odpaleniu zimnego silnika trzpień ma nie dotykac śrubki, po rozgrzaniu dotykac i lekko podnosić przepustnicę, jesli tak sie nie dzieje to do sprawdzania element woskowy, potem do regulacji tzw podwyższone obroty biegu jalowego. Albo z tym jedź do dobrego speca od gaźników, albo czytaj forum, wszystko opisano.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

daniel1990@vip
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz sty 08, 2012 21:53

Po rozgrzaniu silnika niskie obroty

Post autor: daniel1990@vip » czw sty 26, 2012 16:33

dzięki za odpowiec . problem taki ze w drugim aucie gaźnik działa poprawnie. i tez założony był od auta z klima. juz nie mam pojęcia.najfajniejsze jest to ze to auto już jeździło po mechanikach i za bardzo nikt nie wie co zrobic



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Po rozgrzaniu silnika niskie obroty

Post autor: Paweł Marek » czw sty 26, 2012 19:02

no to kolego sprawdź czy jest element woskowy u ciebie podgrzewany, może zapomniałeś podpiąć wężyki albo są niedrożne, i sprawdź co z tym elektrozaworem, u ciebie może nie działać a w drugim aucie działać


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

daniel1990@vip
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz sty 08, 2012 21:53

Po rozgrzaniu silnika niskie obroty

Post autor: daniel1990@vip » sob sty 28, 2012 15:37

po rozlaczeniu takiego zaworu i zlaczeniu tych dwoch wezykow od niego odchodzacy jest "dobrze" . masz moze jakis pomys czemu tak jest? Obrazek



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Po rozgrzaniu silnika niskie obroty

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 29, 2012 00:46

To jest zawór elektroczasowy. Po połączeniu jego wężyków siłownik 3-położeniowy wysuwa się do trzeciej pozycji, czyli mocno podnosi przepustnicę. Jeśli w tej sytuacji jest dobrze to z gaźnikiem jest ogólnie marnie, powinien mieć przynajmniej 2000 obrotów lub więcej. Czyli jest zesputy lub rozregulowany, a może trzeba tylko zmienić podstawę gaźnika skoro na dwu jest to samo. Dla jej oceny wykonaj próbe z palnym dezodorantem, pryskanie nim po podstawie podniesie na moment obroty jeśli podstawa jest dziurawa. Jeśli nie pomoże to w tym momencie musiałbym pisać opowieść na jedną stronę co robić, ale wszystko jest opisane, czytaj tekst "niedomagania Pierburga 2E2"


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

daniel1990@vip
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz sty 08, 2012 21:53

Po rozgrzaniu silnika niskie obroty

Post autor: daniel1990@vip » ndz sty 29, 2012 13:47

podstawkę zmieniłem od razu jak się za to zabierałem. próba z dezodorantem tez jucz była. mój siłownik się cały czas chowa na maksa . powiec mi jak możesz czym jest sterowany ten zawór



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości