ucieka plyn chlodniczy??ale nie ma wycieku?passat c 1.6diese

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

79Adam79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: sob lis 20, 2004 16:51
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 79Adam79 » śr lut 02, 2005 20:40

U mnie przy wymianie uszczelki pod głowicą nie była planowana głowica.Spec którego polecili mi znajomi już 40 lat silniki naprawia ,a teraz szkoli wnuka aby przejął warsztat, obejrzał głowice i stwierdził że planować jej nie trzeba, ja sie nie znam to sie nie kłóciłem(tymbardziej że to 50-70 zł kosztuje to nie taka aż znowu wielka kasa ) i śmigam już prawie 30 tys. km i wszystko wporzo jest.



Awatar użytkownika
bladiiik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: sob lis 27, 2004 01:46
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: bladiiik » śr lut 02, 2005 21:03

79adam79 zauwaz tylko ze silnik autora postu jest silnikiem diesla a diesel ma cisnienie na cylindrach chuba trzy razy wieksze od benzyniaka.ja w swoiim jak zmienilem uszczelke to tez nie planowalem.bo nie bylo trzeba. a w dieslu glowica musi idealna zeby uszczelki nie wydmuchalo :hmm:


....::::VW Passat 1.8 Kombi::::.....
MoJe AuTkO : http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2202

79Adam79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: sob lis 20, 2004 16:51
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 79Adam79 » śr lut 02, 2005 21:16

Ok. Dzieki za informacje, na silnikach się nie znam. Stwierdziłem, że nastepne autko to diesel będzie bo takowego to jeszcze u mnie w rodzinie nie było(ojciec nie jest przekonany), a kolegi vw santana jeździłem 1,6 td i całkiem fajnie to śmigało i ta wskazówka zupy mnie zaciekawiła-prawie o połowę wolniej sie przesuwa od wskazówki w benzyniaku :grin:



Awatar użytkownika
bryszard
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: wt sty 25, 2005 15:32
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: bryszard » śr lut 02, 2005 21:28

Też wydaje mi suię ze uszczelka czasami nawet czuć spalony płyn z rury.Nie wlewaj żadnych uszczelniaczy bo to jest dobre ale na giełde inaczej zapieprzysz cały układ syfem.Po ściągnięciu uszczelki zaraz zauważysz na który brał wode bo będzie wymyty tłok i zawory będą czyste.chyba że idzie ci woda do oleju to sprawa jasną olej koloru kawa z mlekiem i do roboty też uszczelka pod gł.



Shane84
Golf 2 D60
Golf 2 D60
Posty: 404
Rejestracja: czw sty 20, 2005 19:12
Lokalizacja: E-g

Post autor: Shane84 » czw lut 03, 2005 00:33

a wiec, szyba nie paruje , pod chodniczkami suchutko. tylko opary z tlumika sa dziwnego koloru jakies takie jak by biale a wrecz lekko blekitne dopuki sie silnki nie nagrzeje!!!



Shane84
Golf 2 D60
Golf 2 D60
Posty: 404
Rejestracja: czw sty 20, 2005 19:12
Lokalizacja: E-g

Post autor: Shane84 » czw lut 03, 2005 00:36

zapala normalnie , a olej caly czas trzyma swoj poziom bez zmian!!



Awatar użytkownika
bladiiik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: sob lis 27, 2004 01:46
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: bladiiik » czw lut 03, 2005 01:58

a sprawdzales czy te weze sa twarde??

mozesz tez zrobic tak:
1)nagrzej silnik w tym samochodzie
2)zgas i odczekaj z 5 min
3) nastepnie odkrec korek od zbiorniczka uzupelniajacego poziom plynu chlodniczego(tylko pomalu i ostroznie odkrecaj korek bo mozesz sie niezle popazyc)
jezli woda bedzie sie w nim ostro gotowala to jest nastepny dowod na wydmuchana uszczelke.

jezeli wszystko jest w aucie oki to plyn na zapalonym silniki moze troche bugotac ale jezli wywala wszystko co ma w zbiorniku na zewnatrz to z uszczelka nie jest dobrze


....::::VW Passat 1.8 Kombi::::.....
MoJe AuTkO : http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2202

Shane84
Golf 2 D60
Golf 2 D60
Posty: 404
Rejestracja: czw sty 20, 2005 19:12
Lokalizacja: E-g

Post autor: Shane84 » czw lut 03, 2005 02:18

jutro sprawdze wszytko zgodnie z instrukcja!! i dam znac narazie dzieki bladiiik



Shane84
Golf 2 D60
Golf 2 D60
Posty: 404
Rejestracja: czw sty 20, 2005 19:12
Lokalizacja: E-g

Post autor: Shane84 » czw lut 03, 2005 02:21

weze tez dopiero jutro sprawdze.i dam opdowiedz najszybciej kolo 22 jak wroce z roboty



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » czw lut 03, 2005 19:25

Skoro dymek nawet na niebiesko to niedobrze.

A jeśli chodzi o to bulgotanie po odkręceniu kurka 5 min. po zgaszeniu - ma syczeć czy ostro dawać...


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
bladiiik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: sob lis 27, 2004 01:46
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: bladiiik » czw lut 03, 2005 21:41

po odkreceniu kurka powinno conajwyzej syczec i troche bulgotac bo te silniki maja dosc duze cisnienie na pompie wodnej wiec moze troche bulgotac ale jak caly plyn zostaje wyrzucony to tak byc nie powinno.


....::::VW Passat 1.8 Kombi::::.....
MoJe AuTkO : http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2202

Awatar użytkownika
WRHZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Post autor: WRHZ » czw lut 03, 2005 22:59

Odpal fure maska w gore dogazuj mu gwaltownie i patrz na zbiorniczek z plynem jesli ostro zabulgota to widac od razu ze kompresja wali w uklad chlodzenia i uszczelka pod glowica do wymiany!! oby tylko uszczelka i proponuje nie jezdzic autkiem bo cisnienei na tlokach w deislu spore i wypali Ci glowice !! co pozniej wychodzi w planowaniu = wiecej beda musieli zebrac chyba ze popekaly Ci komory w glowicy to bedziesz musial ja wymienic pozdro



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Exabot [Bot], Google [Bot] i 23 gości