[RP] Wolne obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Robert Raburski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn sty 31, 2005 20:03
Lokalizacja: Leszno

[RP] Wolne obroty

Post autor: Robert Raburski » wt lut 01, 2005 00:55

Witam.Mam golfika2 1.8RP +LPG i mam problem z wolnymi obrotami na benzynie jak ina gazie.Zachowuję się bardzo dziwnie skacze między 200 a 800 na zimnym silniku jak się rozgrzeje jest trochę lepiej. Z odpalaniem też są problemy,pedał gazu przy kręceniu wciśnięty inaczej nieda rady.Co mam robić?Proszę o porady
Ostatnio zmieniony pn mar 12, 2007 22:44 przez Robert Raburski, łącznie zmieniany 1 raz.


MK3 TDI może kiedyś

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » wt lut 01, 2005 01:47

No panowie ja mampodobny problem,do tego jeszcze paru innych użytkowników,i nigdzie żadnej podpowiedzi,a pytam o to juz chyba w 5 różnych postach.
:(


No cóż , na sprzedaż
:(

kroko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: wt sty 11, 2005 01:35
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: kroko » wt lut 01, 2005 02:02

ja zabardzo nie wiem ale szlyszalem ze jak sie zalozy gaz to szlag trafia ta uszczelka co jest pod tym gaznikiem ala trysk jednopunktowy:) :pub:


grzeczne dziewczynki ida do nieba a niegrzeczne tam gdzie chca;)

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » wt lut 01, 2005 02:09

No al eja mam wtrysk na digi,więc to raczej inny problem,może ten czujnik temp.albo cos podobnego?


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » wt lut 01, 2005 02:48

no to ja mam inny problem zalewa mi go rano jak postoji noc, wymienil od swiec pzrze kopulke konaczcac na niebieskim czujniku tem od wtrsyku. Jak ccem go odpalic rano to musze wykrecac swiece do domu na kuchenke w miedzyczasie pzredmuchac cylindry i gorace swiece wkrecic do silnika to wtedy go odpale a tak na marginesie splanaie 20l nie jest mu straszne, poprostu rece opadaja



Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » wt lut 01, 2005 02:50

Wiem ze ci tym pytaniem nie pomoge,ale ile dałeś za ten czujnik temp.?


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » wt lut 01, 2005 09:43

moze byc kika przyczyn, po kolei:
1)Temp sensor do sprawdzenia
2)Lambada
3)TPS zle ustawiony lub ma przerwe
4)ISmotor zabrudzony
5)zawalona olejem przepustnica

uklad jest bardzo prosty wiec z diagnoza nie powinno byc problemu, pozatym przy kazdym ponownym podlaczeniu ktoregos z sensorow jak i po ustawianiu ECU musi zostac odpiete od VCC na jakies 5 minut , gdyz zapamietuje ustawienia i najczesciej w tym tkwi cay problem.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » śr lut 02, 2005 20:26

marceliii pisze:Wiem ze ci tym pytaniem nie pomoge,ale ile dałeś za ten czujnik temp.?
byly dwa rodzaje po 46 zl i za 20zl kupilem ten drozszy



Awatar użytkownika
bladiiik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: sob lis 27, 2004 01:46
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: bladiiik » śr lut 02, 2005 20:53

ja kupilem taki sensor za okolo 46 zl.bo jak mi sie passek mocno nagrzeje np. podczas jazdy w korkach to dostaje wysokich obrotow i myslalem ze moze to ten sensor bo on steruje bodajze ssaniem i myslalem ze jak sie nagrzeje za mocno to sie rozlacza i podaje do komputera bledna informacje o tym jakoby silnik jest zimny i potrzebuje dodatkowej dawki paliwa(ssanie) ale okazalo sie po wymianie ze nic sie nie zmienilo a ja mam dwa dobre czujniki. z tym ze jeden lezy w garazu, a ja jestem 46 zl w plecy:/ dolozyl bym troche i mialbym skrzynke browarka:) :kufel: :kufel: :kufel: :kufel: pisalem kiedys o tym na forum ale nikt mi nic konkretnego nie powiedzial:/ moze wy cos wiecie.moj silnik to tez 1,8 kjetronic....

bylbym wdzieczny bo troche dziwnie to wyglada jak stoje na skrzyzowaniu a silnik mi wyje jak w maluchu ktorym jedzie kobieta i zapomniala wylaczyc ssanie :crazy:


....::::VW Passat 1.8 Kombi::::.....
MoJe AuTkO : http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2202

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » śr lut 02, 2005 22:07

A ja chciałem zapytać autora postu czy ma w swoim RP odpowietrzenie wału korbowego?

Ja mam RP z LPG i nie mam jak na razie (odpukać) problemów z obrotami. Ale musze zrobić regulacje bo cosik mi gaziku zaczyna łykać za dużo :chytry:


Obrazek

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » czw lut 03, 2005 01:04

GTO aleś im napisał :)
zastanawiam się o co chodzi z tym kjetronic w temacie ?


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » czw lut 03, 2005 01:24

Gto byłby wdzięczny jakbyś mi napisał jak to dokładnie sprawdzić bo nie mam zilonego pojęcia.
Jak to będzie ten czujnik to chętnie odkupie od pana co ma dwa dobre.
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
bartek1001
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 18:01
Kontakt:

Post autor: bartek1001 » czw lut 03, 2005 10:29

marceli ja mialem podobny klopot z biegiem jalowym niewiem jak w rp ale ja mam pf i problem rozwiazala nowa uszczelka w srobce regulujacej obroty tania jak barszcz ale juz obroty nie skacza


moj wolfik

Awatar użytkownika
Norbert
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: ndz paź 17, 2004 23:10
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Post autor: Norbert » czw lut 03, 2005 10:32

daaroo pisze:no to ja mam inny problem zalewa mi go rano jak postoji noc, wymienil od swiec pzrze kopulke konaczcac na niebieskim czujniku tem od wtrsyku. Jak ccem go odpalic rano to musze wykrecac swiece do domu na kuchenke w miedzyczasie pzredmuchac cylindry i gorace swiece wkrecic do silnika to wtedy go odpale a tak na marginesie splanaie 20l nie jest mu straszne, poprostu rece opadaja
o kufa współczuję Ci....



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 104 gości