PG czy KR do mkI pradzcie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt lip 04, 2006 01:13

lukas.g60 pisze:szczerze mowiac nie ponioslo mnie,jakis niewypal zamulony
to chyba nie mógł byc zdrowy , przebiegowi możesz ufać na 100 pro? KR po porstu wymiata, tak smao jak g60 ale muszą być zdrowe

[ Dodano: Wto Lip 04, 2006 01:15 ]
Kr ma w serii z tego co pamietam koło 8,6 a g60 ma 8,2 katalogowo, różnicy wilekiej nie ma,
taka ciekawostka (dane katalogowe)
g60 buda 5d wazy 1085
PF buda 5d waży 985kg



tramall
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn mar 14, 2005 14:10
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: tramall » śr lip 05, 2006 02:14

Jaki mi pojechali za tą turbinę :D , mój błąd , mialem na myśli kompresor. Fakt jest faktem że znalezienie zdrowej to jak dziewicę w akademiku. 16V I Pg to dwa różne podejścia : jeden do kręcenia , drugi "doładowany" (ciekawostka : corrado g60 sprzedwane w UK i US zamiast znaczka g60 miały napis SUPERCHARGED).
Swoją drogą zawsze kusiło mnie by pokazać g-ladera kolesiom z WSK , może by coś poprawili (ponoć najczęściej padają listwy uszczelniające, ale wirnik itp?) .Nowy to coś ponad 1000 euro, więc może by się opłaciło.Szczególnie gdy zmienimy kółko to kompresor dostaje w .... wirniczek. Za mało słychać o g40 , czyżby był lepszy?


Wracając do tematu : Jeżeli ktoś założy cokolwiek(ABF,KR,PG,9A) do mkiI, tyle że zdrowe to będzie już konkretnie za....ać.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr lip 05, 2006 14:49

tramall pisze:Wracając do tematu : Jeżeli ktoś założy cokolwiek(ABF,KR,PG,9A) do mkiI, tyle że zdrowe to będzie już konkretnie za....ać.
I tu należy się z tobą zgodzić. Buda 5Dw MK1 z silnikiem 1,8 GTi(z MK2 motorek) z gazem, butla w kole zapasowym, pełny zbiornik paliwa i pełna butla gazu. Auto u mnie w takim stanie i bez osób w środku ważyło 870kg. Po odchudzaniu i bez zbiornika paliwa waga spadła do 810kg, a tapicerki zostały. Taka waga i mocny silnik muszą pokazać swoje.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 234 gości