I tu wszystkich zaskocze !!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mple
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: ndz sty 23, 2005 13:06
Lokalizacja: Łęczyca
Kontakt:

Post autor: mple » czw sty 27, 2005 19:35

KATO, jaki masz silnik, napisz cos wiecej, bo u mnie wchodzi w gre takie cos pod warunkiem nie przerabiania calej instalacji, chodzi o to tez zeby silnik byl na podobnym zasilaniu co PG no i digifant ...



TDMICHAL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob gru 25, 2004 00:36
Lokalizacja: Polska Łódź

Post autor: TDMICHAL » czw sty 27, 2005 20:19

Szatański pomysł ma kolega. Ale jak jest taka potrzeba to ja jednak proponuje TDI nawet niech będzie 110 koni ale niezły moment i zawsze można chipsem go podrasować. No i ekonomiczny Ponoć pasuje z golfaIV ale to jest opisane na forum



mple
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: ndz sty 23, 2005 13:06
Lokalizacja: Łęczyca
Kontakt:

Post autor: mple » czw sty 27, 2005 20:44

Wiem ze szatanski ... dlatego coraz bardziej zastanawiam sie nad zamknieciem tego tematu ;) ... nie wspomne juz jak wsiade w korka i po 20 kilku sek. na liczydle na 4 biegu jest 200 km/h ;) ...a potem zerkniecie na mfa i spalanie ... no i czlowiek schodzi na ziemie :)



Awatar użytkownika
KATO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: sob lis 13, 2004 02:46
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: KATO » czw sty 27, 2005 23:02

jest na podobny bo to pf na digifancie II :hmm: i jest w b.dobrej kondycji.a twoj ile ma przebiegu i jakie jest jego stan ogólny



mple
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: ndz sty 23, 2005 13:06
Lokalizacja: Łęczyca
Kontakt:

Post autor: mple » czw sty 27, 2005 23:36

Przebieg ok 210 tyś, silnik w stanie bardzo dobrym, zero najmniejszego wycieku czy potu, oleju nie bierze, natomiast co do kompresora to sie nie znam, ale chyba nie jest zle bo 230 jechalem, wiec dmucha, ale jak cos to i tak na wiosne robie regeneracje u barteza + chip tuning (regeneracja ok 1000 zł, chip ok 200 zł i kolko tez cos tam, wiec koszty w sumie zadne jak na taka frajde z jazdy)
Jak chodzi o zamiane, decyzje podejme nie predzej niz w marcu, wiec narazie spokojnie, musze sie oswoic z ta moca i nacieszyc :)
Pozdro



Awatar użytkownika
KATO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: sob lis 13, 2004 02:46
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: KATO » pt sty 28, 2005 00:43

ok bo mi sie tez nie spieszy bo zima to ciezko cokolwiek cos zrobic :crazy: ale troszke masz duzy brzebieg :blush: ja swoim leciałem 210km\h :grin:



robson_corrado
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pt lis 26, 2004 13:30
Kontakt:

Post autor: robson_corrado » pt sty 28, 2005 01:24

pakuj sekwencje lpg i ciesz sie mocą za 3500 juz załozysz a nie odstawiasz jakies chore kombinacje ;-) ale to twoja sprawa :jezor:
moje 9a chodzi od rana do wieczora na wysokich obrotach (oczywiscie umiarkowanych :helm: ) i spala 12-13 ltr lpg dla porownania powszednio jezdzilem mk2 1.3 edytione memphis --jak to mówili na niego memphis emotion edition :bigok: paliło 11 ltr lpg a od o do 100 to prawie papierosa zdazyloby sie spalic hehe--
ale przytarł sie cylinder i wstawilem 1.4 16 v z 98 roku i juz niezle sie poruszał ----------------generalnie jak jest g to tylko wtrysk lpg :grin:


KOMPLEKSOWA NAPRAWA SKUP SPRZEDAZ I REGENERACJA FELG ALUMINIOWYCH !!! http://free.of.pl/f/flisfelgi/

mple
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: ndz sty 23, 2005 13:06
Lokalizacja: Łęczyca
Kontakt:

Post autor: mple » pt sty 28, 2005 11:20

OK, dzieki za rade ... cos się będzie kombinować, ale to jeśzcze nie teraz. Co do gazu to fajny pomys faktycznie, szkoda tylko ze koszty kosmiczne :(



Awatar użytkownika
paolo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 507
Rejestracja: śr sie 25, 2004 23:20
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Post autor: paolo » pn sty 31, 2005 00:32

tu jest ze ktos w Krakowie ma diesla :) temat troche stary wiec ogloszenie z gratki juz wyszlo. http://www.corrado.com1.pl/forums/index ... topic=1221



Tomasz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: śr paź 13, 2004 15:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz » śr lut 02, 2005 20:39

Moj kumpel ma do sprzedania silnik od golfa1 1.6 na gazniku jak chcesz to dam ci numer do niego a ile chcesz za G60



Awatar użytkownika
okoG60
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 593
Rejestracja: wt sty 04, 2005 13:00
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: okoG60 » śr mar 02, 2005 02:17

mi pokazuje na MFA srednie spalanie pomiedzy 20-30l/100km a prawda jest taka że za 80zł robie około 350km na trasie ze średnią predkościa 100-120km/h. możesz miec gdzies wężyk poddciśnienia zagiety lub dziurawy i tyle ci pokazuje. a w pierwszej kolejności wymień filtr powietrza i paliwa a napewno poczujesz różnice na stacji. w mieście mi bierze 8-8,5l/100km ale go nie przeciągam do 5000obr/min jak już to maks do 3000obr/min bo po co tak co chwile żyłować silnik. a tak na marginesie dopóki silnik nie osiągnie min temperatury 60 stopni to nie przekraczaj 3000obr/min ze wzgledu na g-ladera. bo olej jest gesty i spreżarka nie ma dostatecznego smarowania przy wysokich obrotach.



mple
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: ndz sty 23, 2005 13:06
Lokalizacja: Łęczyca
Kontakt:

Post autor: mple » pn mar 21, 2005 21:06

mysle ze jestem na tyle zdecydowany by zamienic sie na cos, na digifancie lub w podobnym osprzęcie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



mple
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: ndz sty 23, 2005 13:06
Lokalizacja: Łęczyca
Kontakt:

Post autor: mple » pn mar 21, 2005 21:14

mysle ze jestem na tyle zdecydowany by zamienic sie na cos, na digifancie lub w podobnym osprzęcie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



mple
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: ndz sty 23, 2005 13:06
Lokalizacja: Łęczyca
Kontakt:

Post autor: mple » pn mar 21, 2005 21:19

mysle ze jestem na tyle zdecydowany by zamienic sie na cos, na digifancie lub w podobnym osprzęcie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 94 gości