Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Forum entuzjastów Golfa R, R32

Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: MatthewG » czw sty 19, 2012 00:19

Siemka Michał :grin:

Jeśli chodzi o ESP to u mnie jest to mrugające coś :otepienie: Ta RS3 to oryginał i w tym aucie napęd zachowuje się zupełnie inaczej. Ale ciekawe jest to, że jej właściciel, który wcześniej miał Audi S3 twierdzi, że jego poprzednie auto również zachowywało się zupełnie inaczej niż moje. Golf jest taki jakiś oporny, nawet ręcznym ciężko jest go złamać. Jeśli chodzi o rondo to mnie się raz udało w deszczu to zrobić, ale nie nakręciłem niestety żadnego filmiku. Spróbuje to jeszcze kiedyś powtórzyć i może wtedy coś nakręcę. Co do tych startów to ja jeszcze nie miałem przyjemności zobaczyć jak to wygląda w wykonaniu RS3, ale jak już zobaczę to obowiązkowo zdam relacje ;) Tomku z nowym sterownikiem jest duża różnica?


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: zlos » czw sty 19, 2012 08:52

daniel1d pisze:Co do tego to w przypadku nagrzania się oleju powyżej 100 stopni to sterownik rozłącza napęd tak jak w przypadku seryjnego sterownika.
Nie wiedziałem, dzięki za info :)


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: zlos » czw sty 19, 2012 08:54

MatthewG pisze:Tomku z nowym sterownikiem jest duża różnica?
Jest :) Możesz po prostu ustawić moduł na Race i wtedy auto jest bardziej neutralne - pomimo, że wciąż podsterowne.


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
urisen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw maja 05, 2011 23:57
Lokalizacja: FSL

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: urisen » pt sty 20, 2012 15:23

Wczoraj przeglądałem kilka firm z uturbianiem R32 i na coś takiego trafiłem:

http://hpamotorsports.com/turbos.htm

Obrazek

Obrazek Obrazek



Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: MatthewG » pt sty 20, 2012 17:37

Przymierzasz się do uturbienia rodzynka? :chytry:


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
urisen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw maja 05, 2011 23:57
Lokalizacja: FSL

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: urisen » sob sty 21, 2012 00:18

od dawna kusi mnie HGP/HPA Bi-Turbo.. (http://www.youtube.com/watch?v=YuVUCba9ajM) - już raz prawie takiego rsi kupiłem (RSi HPA575 w UK) ale pojawił się aktualny i szkoda mi cokolwiek w nim ruszać.. i tak ciągle się zastanawiam.. :)
znalazłem też takiego RSi - pierwszy z góry: http://www.vw-cup.co.uk/forsale.htm dzisiaj nawet z właścicielem rozmawiałem ale jest tylko napęd na przód.. więc odpuszczam.. :)

ale ten nowy Turbo Kit HPA jest ciekawy.. brak intercoolera.. jego rozmiar.. ciekawa opcja..



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: daniel1d » sob sty 21, 2012 12:04

Tylko ceny w HGP są kosmiczne.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Re: Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: MatthewG » sob sty 21, 2012 17:31

urisen pisze:ale ten nowy Turbo Kit HPA jest ciekawy.. brak intercoolera.. jego rozmiar.. ciekawa opcja..
Brak IC? Jak to możliwe? Gdybyś w nim miał jeszcze turbo to dopiero byłby rodzynek :chytry: Powiem tak: obyś się wreszcie zdecydował :grin:


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
urisen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw maja 05, 2011 23:57
Lokalizacja: FSL

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: urisen » sob sty 21, 2012 21:33

no niestety HGP troche sobie liczy..

Brak IC bo z tego co się doczytałem jest to że ten ich intake ma swoje własne chłodzenie płynem - coś ala intake-cooler.. ale niech ktoś jeszcze to obejrzy bo nie wiem czy dobrze to rozumiem:)



Awatar użytkownika
Rybak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: czw lis 18, 2010 19:54
Lokalizacja: Szczecin

Re: Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: Rybak » sob sty 21, 2012 21:45

daniel1d pisze:Tylko ceny w HGP są kosmiczne.
Dokładnie,ceny w HGP są mega kosmiczne,szkoda przepłacać,bo są w PL firmy co zrobią to równie dobrze i zostanie jeszcze co najmniej ze 30 tysia w portfelu.No chyba,że ktoś chce mieć napis HGP na pokrywie silnika...



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: daniel1d » sob sty 21, 2012 22:12

542km 710nm cena za kit do R32 w HGP 26500 euro plus montaż 3500 euro. R20 446km 16500 euro plus montaż 2500 euro.Ale mają fajne bajery np za 450 euro można mieć na fisie doładowanie pokazywane i inne parametry " onclick="window.open(this.href);return false;


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
Rybak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: czw lis 18, 2010 19:54
Lokalizacja: Szczecin

Re: Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: Rybak » ndz sty 22, 2012 00:10

daniel1d pisze:542km 710nm cena za kit do R32 w HGP 26500 euro plus montaż 3500 euro. R20 446km 16500 euro plus montaż 2500 euro.Ale mają fajne bajery np za 450 euro można mieć na fisie doładowanie pokazywane i inne parametry " onclick="window.open(this.href);return false;
No i wszystko na temat,czyli w karmanie zostaje jeszcze więcej niż pisałem (wolałem być ostrożny w szacunkach).W R20 idzie spokojnie zrobić taką moc,tylko na stu oktanowym paliwie,więc wg.mnie lepiej jest mieć te kilkanaście kucy mniej i w razie braku takiej wachy np.w trasie,zatankować 98 i spokojnie dojechać do domu...Daniel daj linka do tego r20 :-)



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: daniel1d » ndz sty 22, 2012 00:45

U nich na stronie jest wykres itp.http://www.hgp-turbo.de/vw/golf6r20.html" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.hgp-turbo.de/vw/images/dia450ps.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: daniel1d » ndz sty 22, 2012 00:56

http://www.europeancarweb.com/featuredc ... ewall.html" onclick="window.open(this.href);return false; nawet forum R20 mają w DE http://www.r-golf6.com/forum.php" onclick="window.open(this.href);return false;


www.proturbo.com.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Golf R”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości