![Obrazek](http://img26.imageshack.us/img26/3507/dscn39281024x768.th.jpg)
![Obrazek](http://img23.imageshack.us/img23/3281/dscn39301024x768.th.jpg)
![Obrazek](http://img688.imageshack.us/img688/3274/dscn39311024x768.th.jpg)
![Obrazek](http://img201.imageshack.us/img201/5430/dscn39351024x768.th.jpg)
![Obrazek](http://img4.imageshack.us/img4/7346/dscn39361024x768.th.jpg)
![Obrazek](http://img440.imageshack.us/img440/9190/dscn39321024x768.th.jpg)
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Próbuj przetoczyć koło napędowe z golfa tak aby podeszło do pompy. To będzie lepsze rozwiązanie niż przekładanie bebechów.marcinas1983 pisze: I teraz mam problem... zastanawiam się czy wszystkie bebechy z pompy od ducato przerzucić do korpusu od pompy z 1.6D, czy może spróbować przetoczyć koło napędowe pompy pod ośkę z 1.6D, tylko z tego co zmierzyłem to ośka od ducato jest trochę dłuższa niż ta od 1.6D, ale nie sprawdziłem czy sam gwint czy też stożek.
Stożek jest ten sam, natomiast będziesz potrzebował nakrętki i klina.marcinas1983 pisze:ale nie sprawdziłem czy sam gwint czy też stożek
akurat tu się przyda moja pompa z transita... tam jest nakrętka odpowiednia i przypuszczam, że też i klin odpowiednit0mal pisze:Stożek jest ten sam, natomiast będziesz potrzebował nakrętki i klina.
nic szczególnego... tłoczek taki jak od omegi... żadnych dodatkowych zaworków... po prostu zwykły tłoczek.needved pisze:Jak w tej pompie wyglądał tłoczek timingu nic w nim specyficznego nie zauważyłeś?
marcinas1983 pisze:Co ciekawe po odpaleniu auta miało wyższe obroty niż na 11mm z transita,
marcinas1983 pisze: Co ciekawe po odpaleniu auta miało wyższe obroty niż na 11mm z transita,
arwam pisze:kształt fali predysponuje ją do wysokiego kręcenia, będzie mniejszy moment ale po prawidłowym wyregulowaniu powinien być dostępny w szerszej skali obrotów niż na falach gdzie masz stromy wznios krzywek na fali.
wszystko w pompie jest tak samo jak było na tłoczku z transita... fala, podkładka między falą a tłoczkiem... jedynie tłoczek się zmienił....needved pisze:Obroty Ci się zwiększyły bo pewnie po założeniu 10mm zmieniło Ci się posadzenie
marcinas1983 pisze:wszystko w pompie jest tak samo jak było na tłoczku z transita... fala, podkładka między falą a tłoczkiem... jedynie tłoczek się zmienił....
needved pisze:skrzynia z TDI to jest to
jeszcze razz powtórzę że usytuowanie otworu nie ma nic do jego przepustowości. jedynie jego wielkość wpływa na przepustowośćneedved pisze:Otwór przelewowy w tłoczku od TDI jest trochę niżej dlatego masz wyższe obroty
Właśnie trochę mam wrażenie że auto jest słabsze ale nie jest to jakaś duża różnica. Wcześniej wzmocnione sprzęgło się ślizgało, teraz sprzęgło daje radę mimo że to seria od TDI.arwam pisze:tylko już przyspieszenie nie to ...
arwam pisze:jeszcze razz powtórzę że usytuowanie otworu nie ma nic do jego przepustowości. jedynie jego wielkość wpływa na przepustowość
needved pisze:Właśnie trochę mam wrażenie że auto jest słabsze ale nie jest to jakaś duża różnica. Wcześniej wzmocnione sprzęgło się ślizgało, teraz sprzęgło daje radę mimo że to seria od TDI.
needved pisze: na przepustowość nie ma to wpływu ale na dawkę paliwa ma bo przy mniejszym wychyleniu dzwigni dozownika tłoczek jest w stanie podać więcej paliwa. To samo daje zmiana podkładki na cieńszą pod tłoczkiem. Takie są moje sugestie
w pompie 11mm ori dźwignia od TD a w pompie 12mm custom z dźwigni od MAN'aneedved pisze:Arwam na jakiej dzwigni dozownika jeździsz?
Skrzynia CTN pochodziła z kobi w związku z tym pewnie nie jest najdłuższa. Ale taką miałem więc taką zamontowałem.arwam pisze:masz symbol tej skrzyni?
że dawkę można podkręcić to wiem. Ale jeśli damy np. cieńszą podkładkę pod tłoczkiem mamy większy zapas na dźwigni dozownika bo im bardziej wkręcona dawka tym ruch dzwigni dozownika się zmniejsza.arwam pisze:to się reguluje dawkę i masz po problemie.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości